Analýza klíčových slov je klíčem k zákazníkovi

Cena od 8 000 Kč

Analýza klíčových slov

Nabízíte exkluzivní zboží, pro specifickou skupinu zákazníků, ale prodejnost je stále malá? Mluvte jejich jazykem. Zaměřte se na klíčová slova, které sami používají a naservírujte je zákazníkům v sexy copy.

Analýza klíčových slov není věda, jen se na ni musí chytře. Budeme se vás hodně ptát, budeme zjišťovat informace o vašich zákaznících i produktech, abychom pochopili podstatu vašeho byznysu. Zamyslíme se nad tím a s pomocí nástrojů Adwords a Sklik návrháře slov navrhneme ty pravé výrazy pro váš web. Slova poté rozdělíme do kategorií podle schéma, přiřadíme jim váhu a navrhneme informační strukturu webu. Přemýšlíme o tom, co děláte.


Proč investovat do analýzy klíčových slov?

1. Získáte unikátní výrazy, pod kterými budete snadno dohledatelní.

2. Nahlédnete do přemýšlení CS. Budete myslet „jejich hlavou,“ a pochopíte, co cílová skupina potřebuje.

3. Stoupnete v očích vyhledávačů. Jelikož nabízíte relevantní obsah k daným dotazům, přednostně vás zařadí na vyšší pozice.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč si nechat vypracovat analýzu klíčových slov právě od nás?

Máme nadhled, ale zároveň se dokážeme vcítit do CS

Analýza podrobně nastíní, co daná CS vyhledává. Vy jim to nabídnete.

Klíčová slova zapracujeme do textů

Naši copywriteři ví, jak si hrát se slovy, a vytvoří vám poutavý text na míru.

Změříme to

Jasně stanovené a měřitelné cíle na začátku projektu vám ukáží, co se díky analýze klíčových slov změnilo.

Konzultace i stálá spolupráce

Máte problém? Poradíme, vyřešíme. Dlouhodobá spolupráce? Jsme připraveni.

Máme selský rozum

Nehrajeme si na odborníky. Budeme s vámi mluvit takovým jazykem, abyste rozuměli.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Proč vaše webová stránka prostě musí počítat s mobilními telefony?

Přes chytré telefony a tablety dnes surfuje po internetu více než polovina uživatelů. Pokud nechcete mobilní návštěvníky hned odradit, musíte s nimi počítat. Je na ně váš web připraven? Odzvonilo počítačům? Více než polovina internetového provozu na světě dnes pochází z mobilních zařízení. Jen v roce 2017 se prodalo více než 1,5...

Jakou cenu má v obsahovém marketingu upřímnost?

Obsah je král. Měli byste ale říkat celou pravdu nebo stačí jen nablýskané copy? Zaměřte se raději na pozadí vaší značky a problémy, které produkty řeší. Lidé chtějí slyšet příběhy, ale ty bez planých slibů. Obsahový marketing (neboli content marketing) se během posledního desetiletí stal mocným buzzwordem. Kvalitní obsah je dnes alfou a...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace