Analýza klíčových slov je klíčem k zákazníkovi

Cena od 8 000 Kč

Analýza klíčových slov

Nabízíte exkluzivní zboží, pro specifickou skupinu zákazníků, ale prodejnost je stále malá? Mluvte jejich jazykem. Zaměřte se na klíčová slova, které sami používají a naservírujte je zákazníkům v sexy copy.

Analýza klíčových slov není věda, jen se na ni musí chytře. Budeme se vás hodně ptát, budeme zjišťovat informace o vašich zákaznících i produktech, abychom pochopili podstatu vašeho byznysu. Zamyslíme se nad tím a s pomocí nástrojů Adwords a Sklik návrháře slov navrhneme ty pravé výrazy pro váš web. Slova poté rozdělíme do kategorií podle schéma, přiřadíme jim váhu a navrhneme informační strukturu webu. Přemýšlíme o tom, co děláte.


Proč investovat do analýzy klíčových slov?

1. Získáte unikátní výrazy, pod kterými budete snadno dohledatelní.

2. Nahlédnete do přemýšlení CS. Budete myslet „jejich hlavou,“ a pochopíte, co cílová skupina potřebuje.

3. Stoupnete v očích vyhledávačů. Jelikož nabízíte relevantní obsah k daným dotazům, přednostně vás zařadí na vyšší pozice.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč si nechat vypracovat analýzu klíčových slov právě od nás?

Máme nadhled, ale zároveň se dokážeme vcítit do CS

Analýza podrobně nastíní, co daná CS vyhledává. Vy jim to nabídnete.

Klíčová slova zapracujeme do textů

Naši copywriteři ví, jak si hrát se slovy, a vytvoří vám poutavý text na míru.

Změříme to

Jasně stanovené a měřitelné cíle na začátku projektu vám ukáží, co se díky analýze klíčových slov změnilo.

Konzultace i stálá spolupráce

Máte problém? Poradíme, vyřešíme. Dlouhodobá spolupráce? Jsme připraveni.

Máme selský rozum

Nehrajeme si na odborníky. Budeme s vámi mluvit takovým jazykem, abyste rozuměli.

Nezávazná poptávka

Vysvětlení pojmů: Buyer's Journey

Publikujeme na blogu

Uvažujete o otevření kamenné prodejny? Zveme vás na konferenci RC Start

V Next Vision aktuálně pomáháme s přípravami konference RC Start, která je zaměřena na rozjezd a provoz maloobchodního prodeje v kamenných pobočkách. Zároveň se jí i účastníme, a to po boku takových firem, jako je například Seznam nebo Shoptet. Pro obchodníky ve všech fázích Celá akce proběhne 6. února 2020 v prostorách Kaiserštejnského...

Jaký je nejlepší čas pro rozeslání emailové kampaně

Přestože většina lidí si emailing představuje zhruba jako podpůrný marketing, jde ve skutečnosti o výborný prodejní nástroj. Za předpokladu, že nerozesíláte stejný newsletter všem kontaktům ze své databáze. Pomocí šikovných nástrojů lze uzpůsobit obsah adresátům na míru, podobně jako u cílené reklamy, s tím rozdílem, že vaše doporučení na...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace