Analýza stavu webových stránek

Nejsme v roce 2000

Cena od 8 000 Kč

Analýza stavu webových stránek

Slýcháte ze všech stran, že máte opravdu „hezké stránky,“ ale objednávky stále nechodí? Jsou moderní, jejich design kopíruje poslední trendy, ale návštěvníci je i tak po pár vteřinách opouští? Zjistěte, kde je chyba.

Z analýzy stavu webových stránek se dozvíte co je na vašem webu dobře a co ne, kde ubrat, a kde naopak přidat. Na web se podíváme z pohledu návštěvníka, tedy vašeho potencionálního zákazníka. Projdeme cestou, kterou chodí. UX pro nás není jenom zkratka. Budeme se šťourat v použitelnosti formulářů a provedeme testovací objednávky, analyzujeme on-page seo faktory, pročteme všechny texty a podrobně se zaměříme na dostupné metriky.


Proč se vyplatí investovat do analýzy stavu webových stránek?

1. Získáte nové zákazníky. Možná vám okamžitě nevzroste počet návštěvníků vašeho webu. Z těch současných však nakoupí mnohem větší procento.

2. Vyhledávače se stanou vašimi přáteli. A mít takového kamaráda se rozhodně vyplatí. Vždy vás přednostně doporučí.

3. Budete mít nadhled. Ten vám v budoucnu pomůže udržet náskok před konkurencí.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.


Proč si nechat vypracovat analýzu webu právě od nás?

Přemýšlíme jako vaši návštěvníci

Nejdříve se s webem seznámíme, abychom lépe poznali cílovou skupinu zákazníků.

Známe pojmy, které vám lidsky vysvětlíme

UX, SEO, konverze, onpage a mnohé další. Že vám to nic neříká? Nevadí. Spolu je zvládneme.

Nezáleží na návštěvnosti, ani velikosti

Ať máte malý e-shop s 50 produkty nebo velký web, vždy se vám budeme věnovat 100%.

Konzultace i stálá spolupráce

Máte problém? Poradíme, vyřešíme. Dlouhodobá spolupráce? Jsme připraveni.

Máme odborníky

Každé oblasti vašeho webu se bude věnovat 100% odborník na danou problematiku.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Jak vyhodnocujete vaše marketingové kampaně? Seznamte se s metrikou PNO

Jednoduchá metrika PNO (poměr nákladů k obratu) vyjadřuje, jak velký podíl mají vaše náklady na tržbách. Výpočet ukazatele je velmi jednoduchý a umožní vám rychlý základní pohled na vaše online podnikání. Proč nová metrika? Bez finálního vyhodnocení výsledků je každá marketingová kampaň vlastně bezcenná. Na konci dne potřebujete...

Chatboty poháněné strojovým učením – Budoucnost komunikace se zákazníky?

Více či méně automatizovanou komunikaci s návštěvníky dnes používají všechny e-shopy a webové stránky nejrůznějších služeb. Zákaznická podpora je v silně konkurenčním prostředí naprostým základem. Toto odvětví se ale stále vyvíjí, a díky strojovému učení zvládnete bez skutečného operátora zahrát ještě více muziky. Samozřejmě za méně...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace