Analýza stavu webových stránek

Nejsme v roce 2000

Cena od 3000 Kč

Analýza stavu webových stránek

Slýcháte ze všech stran, že máte opravdu „hezké stránky,“ ale objednávky stále nechodí? Jsou moderní, jejich design kopíruje poslední trendy, ale návštěvníci je i tak po pár vteřinách opouští? Zjistěte, kde je chyba.

Z analýzy stavu webových stránek se dozvíte co je na vašem webu dobře a co ne, kde ubrat, a kde naopak přidat. Na web se podíváme z pohledu návštěvníka, tedy vašeho potencionálního zákazníka. Projdeme cestou, kterou chodí. UX pro nás není jenom zkratka. Budeme se šťourat v použitelnosti formulářů a provedeme testovací objednávky, analyzujeme on-page seo faktory, pročteme všechny texty a podrobně se zaměříme na dostupné metriky.


Proč se vyplatí investovat do analýzy stavu webových stránek?

1. Získáte nové zákazníky. Možná vám okamžitě nevzroste počet návštěvníků vašeho webu. Z těch současných však nakoupí mnohem větší procento.

2. Vyhledávače se stanou vašimi přáteli. A mít takového kamaráda se rozhodně vyplatí. Vždy vás přednostně doporučí.

3. Budete mít nadhled. Ten vám v budoucnu pomůže udržet náskok před konkurencí.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.


Proč si nechat vypracovat analýzu webu právě od nás?

Přemýšlíme jako vaši návštěvníci

Nejdříve se s webem seznámíme, abychom lépe poznali cílovou skupinu zákazníků.

Známe pojmy, které vám lidsky vysvětlíme

UX, SEO, konverze, onpage a mnohé další. Že vám to nic neříká? Nevadí. Spolu je zvládneme.

Nezáleží na návštěvnosti, ani velikosti

Ať máte malý e-shop s 50 produkty nebo velký web, vždy se vám budeme věnovat 100%.

Konzultace i stálá spolupráce

Máte problém? Poradíme, vyřešíme. Dlouhodobá spolupráce? Jsme připraveni.

Máme odborníky

Každé oblasti vašeho webu se bude věnovat 100% odborník na danou problematiku.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás jako moderního...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace