Blog

SILO struktura na webech s WordPressem

Provozujete web, který běží na systému Wordpress? Ano? A setkali jste se už někdy s pojmem siloing? Že ne? Příliš nás to nepřekvapuje; tato praktika je v našich končinách pořád poměrně neznámá. A to je škoda. Dodržování jejích zásad vám totiž může v mnohém pomoci. Třeba v dělání dobrého dojmu na vyhledávače. Pojďme si tedy ten siloing...

3 nejčastější chyby na českých e-shopech

Všemožných e-shopů je na českém internetu jako hub po dešti. Nemyslete si ale, že všechny využívají svého potenciálu naplno. A přitom právě s tak rozmanitou konkurencí je třeba se snažit udělat na zákazníka co nejlepší dojem. Jakých chyb byste se jako majitel internetového obchodu měl vyvarovat? Vybrali jsme pro vás ty nejčastější...

Vztahový marketing jako cesta k růstu

Společnosti, které cíleně budují vztahy s potenciálními i stávajícími zákazníky mají lepší hospodářské výsledky a zároveň menší náklady. To je nepopiratelný fakt. Pokud byste i vy rádi dosahovali lepších výsledků, představíme vám principy vztahového marketingu a ukážeme vám, jak s ním začít. Pravděpodobně vás už někdy někdo dříve...

Jak funguje zapojení influencerů do marketingu?

Vlivné osobnosti najdeme snad v každém odvětví byznysu. A právě s touto myšlenkou pracuje takzvaný influencer marketing. Potenciální koncoví zákazníci vidí v daném influencerovi autoritu a její názor vnímají jako důvěryhodný. Jak taková „šeptanda“ probíhá a můžete jí využít i ve vašem podnikání? Kdo vlastně jsou tyto klíčové...

LinkedIn ve světě byznysu – užitečný pomocník nebo naprostá nutnost?

Profil na Facebooku, Twitteru nebo jiné sociální síti může být pro vaše podnikání přínosem. Ve hře je ovšem jedna platforma, která je některými přehlížena, ale přitom právě ona je zaměřena výhradně na byznys. Ano, řeč je o LinkedIn. Networkingová platforma zaměřená na podnikání a zaměstnávání obecně vznikla již v roce 2003. Dnes...

Jak na obchodní podmínky podle advokáta Pavla Kropáčka

Na jaké oblasti práva se vaše advokátní kancelář specializuje? Naše advokátní kancelář se specializuje na obchodní právo a též speciálně na právo v oblasti podnikání na internetu. Převážná část naší činnosti se pohybuje od běžného právního poradenství pro firmy, především v právu nemovitostí, korporátním právu, pracovním právu a...

E-mailing a legislativa – znáte pravidla hry?

E-maily píšeme všichni a denně, zároveň patří k jedněm z nejstarších nástrojů, které v on-line marketingu používáme. Obchodní sdělení zasílaná prostřednictvím e-mailu ale podléhají jasné legislativě. A právě s ní by se měl seznámit každý, kdo e-mailové kampaně k oslovení klientů využívá.     Co...

Velké porovnání služeb To Do listů – 3. část

Přečetli jste si oba předchozí díly našeho seriálu a stále nemáte jasno, který To Do list je ten nejlepší? Nezoufejte. Ve třetím pokračování vám představíme poslední trojici elektronických úkolníčků. Bude mezi i ten váš?   Habitica – time management hrou (na hrdiny) Aplikace Habitica je task manažer nové generace. Jeho prostředí...

Velké porovnání služeb To Do listů – 2. část

V premiérovém dílu seriálu jsme vám představili první tři služby zaměřené na task management. Dnes jsme tady s další trojicí aplikací, které vám pomohou s rozvržením každodenních úkolů, a hlavně s jejich úspěšným zvládnutím.   Google Keep – tak přehledně, jak je u Google zvykem Tahle služba od Google se netýká jen To Do listů...

Velké porovnání aplikací pro tvorbu To Do listů, část 1.

Elektronické úkolovníčky jsou užitečné, a pro někoho přímo nezbytné. Připravili jsme si pro vás trojdílný přehled aplikací, které jsme sami otestoval, abyste si mohli vybrat tu správnou. Která služba je cenově nejdostupnější nebo nejednodušší na používání? Podívejte se na naše srovnání. Dnes si představíme první 3 služby. Celá filosofie To Do...

Zajímá vás, jak se chovají návštěvníci vašeho e-shopu? „Sledujte“ je

To, že v Česku máme vůbec největší počet e-shopů na hlavu, slyšíme z každé strany. Noví prodejci se často potýkají s problémy, někteří ze starých z trhu dokonce odchází. V čem tedy spočívá klíč k úspěchu? Naslouchejte svým zákazníkům – nabídněte jim snadnou formu komunikace a sledujte, jak se na vašem webu...

Reklama na YouTube – odradí diváky, nebo přivede zákazníky?

Reklamní sdělení předcházející videím na YouTube lidé příliš v lásce nemají. Přesto je ale občas musí zhlédnout. Tak proč by se touto cestou neměli dozvědět právě o vašem byznysu? Nezapomeňte, že YouTube dnes platí za dvojku v celosvětovém poli vyhledávačů – předním se drží jen jeho velký bratr Google. O obrovském potenciálním publiku...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace