Návody, školení a eventy
Je role Leader automatický next step pro každého PPCkaře? A je tato role vhodná pro každého? Jaké jsou klíčové kroky a dovednosti potřebné pro úspěšný...
Marketing a reklama
Vyhledávače vs. sociální sítě Pro propagaci vašich produktů, služeb a značky na internetu máte na výběr ze dvou základních kanálu, kterými jsou vyhledávací portály a...
Ano, blíží se Vánoce. Pro majitele e-shopů je to nejdůležitější část roku z pohledu tržeb (pokud zrovna neprodáváte klimatizace). Jedním z klíčových nástrojů, který vám...
Krok č. 1: Plánování strategie Náborová kampaň na Facebooku může být velmi efektivní způsob získání nového člena týmu. Nehodí se ale pokaždé a je třeba...
Umělá inteligence mění krajiny digitálního marketingu a SEO tím, že klade větší důraz na uživatelský záměr než na klíčová slova. S rozvojem technologií, jako je...
Consent Mode V2 reaguje na EU Digital Marketing Act, který vyžaduje od Google a podobných firem dokazování oprávněnosti používání dat získaných z webových stránek. Předchozí...
Někdy je ale problematické identifikovat ty, které mají největší dopad. Proto jsme sepsali následující článek. Představíme v něm několik klíčových metrik. Pokud o nich budete...
V roce 2022 jsme všichni řešili nutnost sbírání souhlasů od návštěvníků webů. Nasazovali jsem cookie lišty na naše weby. O dva roky později ale potichu...
Zuzka byla na PPC podcastu Ladislava Vitouše a probírali její cestu od offline marketingu k onlinu. Byla to příjemná, vánočně laděná diskuse, a věřím, že...
Jak děláme marketing, který skutečně funguje.
Chceme vám také sdělit, že vyplněním e-mailu souhlasíte, že vám můžeme zaslat jeden email měsíčně. Kontakt budeme chránit jako oko v hlavě dle pravidel GDPR.
Chci konzultaci