5 důvodů, proč by váš e-shop měl nabízet odloženou platbu - Digitální agentura - Next Vision
18. 11. 2019

5 důvodů, proč by váš e-shop měl nabízet odloženou platbu

Navzdory tomu, že odložená platba prozatím v Česku nemá dlouhou tradici, už si ji stihly oblíbit desetitisíce zákazníků. Dává jim možnost prohlédnout si zboží před zaplacením, ale využívají ji i ve chvíli, kdy je překvapí nečekané výdaje. Chtěli byste odloženou platbu nabízet i ve vašem e-shopu? A co vám brání? Mrkněte na 5 důvodů, proč byste této platební metodě měli dát šanci.

ŠLI JSME SE PTÁT ROVNOU ODBORNÍKŮ, A PROTO VÁM DNEŠNÍ ČLÁNEK PŘINESL MALLPAY.CZ

1. Získáte nové zákazníky

Po navázání spolupráce vás zařadíme na seznam e-shopů, v nichž lze nakupovat s odloženou platbou MALL Pay, kterou momentálně využívá už více než 70 tisíc lidí. Nezapomeneme vás zmínit ani v newsletterech, na sociálních sítích nebo třeba v selfcare zóně, kde se o vás dozví i zákazníci, kteří váš e-shop prozatím třeba vůbec neznali. Takže když přidáte do košíku metodu „Nakupte teď, zaplaťte do 14 dnů“, dáte jim zdarma možnost zaplatit až do 14 dnů bez toho, aniž by si kvůli nákupu museli brát nevýhodnou půjčku nebo nakupovat na splátky.

 

2. Přitáhnete i lidi, kteří se bojí nakupovat na internetu

Jestliže se už v e-commerce nějakou dobu pohybujete, určitě dobře víte, že spotřebitelé jsou, pokud jde o nákupy na internetu, stále náročnější. Vedle širokého sortimentu za dobrou cenu, příjemného uživatelského prostředí a pružné zákaznické podpory chtějí také velký výběr platebních metod i možností doručení nákupu. O tom, jestli nakoupí právě u vás, mnohdy rozhodují detaily. A možnost využít odloženou platbu může být jedním z nich. A kromě toho vyjdete vstříc i lidem, kteří k nákupům na internetu a placení online stále přistupují s nedůvěrou, nebo zrovna čekají, až jim dorazí výplata nebo mateřská.

 

3. Integrace se nemusíte bát

Obáváte se, že kvůli zavedení odložené platby budete muset překopat celý web? Nebojte! Pokud máte e-shop postavený na některém z krabicových nebo open source řešení, stačí do webu přidat hotový modul. Kontaktujte info@nextvision.cz nebo vyplňte kontaktní formulář, a na doplnění modulu do vašeho e-shopu se zeptejte přímo odborníků.

 

4. Peníze na účtu do 3 dnů

Ve chvíli, kdy si zákazník ve vašem e-shopu mezi platebními metodami vybere odloženou platbu, vám odpadají veškeré starosti o peníze. I když mají naši klienti za zaplacení nákupu minimálně 14 dnů (a během speciálních akcí i více), my vám bez ohledu na to objednávku uhradíme už do 3 dnů. Takže pokud by se některý z našich zákazníků s platbou zpozdil, vás to nikterak nemusí trápit, toto riziko neseme my. Vaším úkolem zůstane jen zajistit včasné odeslání zboží.

 

5. Snížíte výdaje na dobírku

Češi dobírku milují. Obchodníci už tolik ne, protože se jim občas vrací nevyzvednuté balíčky, za které museli zaplatit poštovné. Řešíte stejný problém i vy, ale přesto nechcete své zákazníky o možnost platby při převzetí zásilky připravit? Odložená platba pomáhá tyto nepříjemnosti řešit. Jak? Když si nakupující vybere odloženou platbu, balíček přebírá bez placení. Zároveň ale ví, že ho během 14 dnů bude muset uhradit.

Chcete odloženou platbu i pro svůj e-shop? Kontaktujte nás na sales@mallpay.cz nebo se mrkněte na další důvody proč mít MALL Pay v košíku.

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i něco dalšího

Profit first finannční řízení

ČLÁNEK

Profit First: Naordinujte financím dietu

Kolikrát jste si vy – podnikatelé a majitelé firem vypláceli nižší mzdu než ostatním zaměstnancům ve vlastní firmě? Kolikrát jste si dokonce řekli, že pro zdraví firmy si raději vyplácet mzdu vůbec nebudete? Když se vás někdo zeptá, jaký máte … Číst více

Reklama na sociálních sítích

ČLÁNEK

Podcast #2: Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích

Tomáš Karásek patří mezi TOP 10 Facebook specialistů v ČR a v dnešním podcastu nám ve stručnosti představí, jak vytvořit účinné reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Co od Facebook kampaní očekávat a jaké jsou nejdůležitější body účinné správy kampaní? … Číst více