7 x BEZ VYTÁČEK aneb NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY ZODPOVĚZENY.

Zajímá vás, na co se lidé nejčastěji ptají, když přemýšlí, že by využili služby digitální agentury Next Vision? Nebo se také chcete zeptat? Pak se vám může hodit seznam sedmi nejčastějších dotazů níže. Jestli nenajdete ten váš, ozvěte se. Rádi ho zodpovíme otevřeně a bez příkras. Protože hrajeme fér. Od začátku.

 

  1. JAK ZNÁTE NÁŠ OBOR?

Pravděpodobně velmi dobře. A pokud ne, rychle to doženeme.

Specializujeme se na klienty, kteří mají ambice z onlinu vytvořit silný přímý prodejní kanál, ať už jsou to majitelé značek nebo velkoobchodů. Za více než 15 let působení prakticky neexistuje oblast, se kterou bychom se nesetkali. Pokud na ni narazíme, bude to pro nás vítaná výzva, ke které se postavíme čelem.

  1. PRACUJETE PRO KONKURENCI?

Pokud ano, sami vás na to upozorníme. V případě, že nebudete proti vy ani náš stávající klient, rádi se vašeho podnikání ujmeme. Protože ač to nemusí být na první pohled zřejmé, z podobného kroku nakonec mohou těžit všichni zúčastnění. Nicméně důvěra našich klientů je pro nás zásadní, proto veškeré svěřené i získané informace považujeme za důvěrné, absolutní mlčenlivost je samozřejmostí.

  1. JAKÉ MŮŽEME OČEKÁVAT VÝSLEDKY?

Nevěštíme z křišťálové koule ani neslibujeme zázraky. Naše odhady opíráme o pečlivou vstupní analýzu konkrétní situace. Nicméně ne všechno na světě a v životě lze kvantifikovat, a proto se mohou i naše propočty od reality lišit. Nestává se to ale ani často, ani významně. A protože při veškeré správě vašich investic zachováváme zdravou opatrnost, pokud se pleteme, realita nás spíše příjemně překvapí.

  1. BUDE NA TOM DĚLAT NĚKDO SENIORNÍ?

Momentálně má každý člen našeho týmu seniorní zkušenosti. Nejen z práce pro řadu klientů, ale často i ze svých vlastních e-commerce projektů. I tak se ale pravidelně potkáváme, abychom sdíleli nové poznatky a best practice. Žádná výzva nezůstává dlouho nezodpovězená – máme rádi, když se věci posouvají správným směrem rychle a v případě potřeby řešíme konkrétní otázky společně.

  1. CO BYSTE NÁM DOPORUČILI?

Neexistuje jediné ideální řešení pro všechny. Stává se, že se na nás klient obrátí s žádostí o zajištění PPC kampaní, ale skončíme u vyladění positioningu nebo SEO. Pokaždé pro vás budeme hledat to nejlepší řešení dané situace z kompletní nabídky online marketingových nástrojů, jako by byl váš byznys naším vlastním.

  1. JAK DLOUHO BUDE TRVAT NASTAVENÍ KAMPANÍ?

PPC kampaně a kampaně na sociálních sítích běžně spouštíme do dvou až tří týdnů od naší dohody, ve výjimečných případech do týdne. Počítejte ale s tím, že zhruba dva až tři týdny kampaně poběží v úvodním módu, který věnujeme pečlivé optimalizaci podle průběžných výsledků, abychom pro vás z kampaní vytěžili maximum.

  1. JAK MOC MUSÍM ROZUMĚT DIGITÁLU, ABYCHOM SI ROZUMĚLI?

Jen tolik, kolik budete sami chtít. Za našimi výsledky si stojíme, nemusíme se schovávat za odbornou hantýrku. Když to bude nutné, vysvětlíme naši práci i vaší babičce. Úroveň reportingu i komunikace přizpůsobíme vašim potřebám. Nebo touze se v online marketingu dovzdělat. Záleží jen na vašich preferencích nebo kapacitě.

 

ZÁLEŽÍ NÁM NA TOM, ABYSTE S NÁMI BYLI SPOKOJENÍ DLOUHODOBĚ.

Tak si to pojďme vyříkat na rovinu. Ptejte se, jsme tu pro vás.