Pokud pracujete na projektu, který využívá sociální sítě jako jeden z hlavních zdrojů návštěvnosti, jistě je vám jasné, že zvyšování dosahu na těchto platformách vyžaduje spoustu času, plánování a kreativity. Člověk dokonce často může nabýt pocitu, že se dá jen těžko vyčíst, co publiku přijde zajímavé a co naopak nefunguje.

Facebook Reklamy však udělaly od svého spuštění v listopadu 2007 velký pokrok — zatímco ještě před několika lety se v rámci tohoto rozhraní dalo nastavovat a cílit jen velice omezeně, dnes už máme k dispozici nepřeberné možnosti tvorby, cílení i reportování kampaní. A pokud umíme vyreportovaný výstup dobře číst, dostaneme představu o tom, co naše potenciální zákazníky zajímá a čemu se naopak raději vyhnout.

To nám sice pomůže získat lepší představu o našem typickém zákazníkovi, pokud však na provoz facebookových kampaní neuvolníme pravidelný rozpočet, který zajistí postupné šíření povědomí o našem produktu, moc si nepomůžeme. Spoléhat se primárně na organický dosah už totiž v dnešní době zkrátka nefunguje.

Ten možná dobře fungoval před 10 lety, dnes však zažívá postupný úpadek. A to i v případě, že vlastníte stránku, která má několik tisíců lajků — paradoxně takové stránky mají organický dosah vůbec nejnižší.

Více než 60 milionů podniků má v dnešní době facebookovou stránku, možností inzerce však využívají jen asi 4 miliony z nich. A obchodní model této sociální sítě se logicky točí kolem vydělání peněz pro jeho provozovatele. Tím, že znesnadňuje docílit kýženého efektu pomocí organického dosahu, motivuje (nebo spíše nutí) těch 56 milionů dalších stránek, aby za svůj dosah začaly platit.

Jak zvýšit dosah na Facebooku pomocí reklam?

V následujícím článku si uvedeme tipy, jak zvýšit dosah na Facebooku, které se odrážejí od našich mnohaletých zkušeností. Pokud je uvedete do praxe, můžete ušetřit tisíce korun. Vyhnete se totiž experimentování a zdlouhavému objevování toho, co na vaše zákazníky funguje a co nikoliv.

Celý článek po přihlášení

Získejte funkční tipy, data a případové studie od Next Vision.
Přihlaste se k odběru a využijte našich 14 let zkušeností.

Vážíme si důvěry a nespamujeme. Zasíláme 1 email měsíčně a můžete se odhlásit jedním kliknutím.