Blog Archív - Digitální agentura - Next Vision

Blog

„Vždy čti něco, co bude dobře vypadat, pokud umřeš uprostřed čtení.“

P. J. O'Rourke

Čtete náš blog? Cool.
Přesto na sebe dávejte pozor, prosím.

Dvě třetiny zákazníků preferují nákup v kamenných prodejnách

Česká pobočka agentury IPSOS, která patří mezi světové lídry v oblasti průzkumu trhu, během letošního roku pro e-commerce společnost Acomware vyhotovila šetření o spotřebitelském chování napříč různými platformami. Průzkum vycházel ze vzorku 1 016 internetových respondentů a ano, opravdu se … Číst více

Google BERT update – bude mít vliv na český trh?

Model BERT je krok kupředu Určitě jste se již nejednou setkali s tím, že při vyhledávání si nejste mnohdy jisti, jak správně formulovat vyhledávací dotaz tak, abyste obdrželi odpověď, kterou vyžadujete. Tyto dotazy úzkostlivě nahrazujeme klíčovými slovy, o kterých si … Číst více

Co se na sociálních sítích změnilo od roku 2018?

  Pokud jde o marketingovou komunikaci, sociální média se během posledních let staly standardem, bez kterého bychom si dnes byznys vlastně ani nedovedli představit. Trendy a algoritmy jednotlivých platforem se sice mění, zdá se ale, že ti největší hráči zůstávají … Číst více

Bezpečnost iOS zařízení aneb Co děláme špatně?

  Apple přes své produkty uzavírá zákazníky do ekosystému. Výhodou je, že to propojení spolu velmi dobře funguje. V otázce bezpečnosti a soukromí předáte své osobní údaje jedné společnosti, která vám doručí všechny technologické produkty, které běžný uživatel potřebuje. S … Číst více

Proč byste si měli udělat audit e-shopu?

Podzim už je za dveřmi a s ním i začátek vánoční horečky. To je prakticky pro každého prodejce velmi důležité období. Když budete mít štěstí, můžete si za nějaké dva měsíce pěkně vylepšit obrat. Jste ale na Vánoce opravdu dobře … Číst více

Připravte svůj e-shop na Vánoce, máte nejvyšší čas

I když někteří z nás pravidelně nakupují poslední dárky ještě několik hodin před servírováním štědrovečerního kapra, nenechte se zmást – vánoční nákupní horečka se prolíná celým podzimem. A ve světě e-commerce to platí dvojnásob. Tisíce lidí už od září vybírají … Číst více