Ceny za klik jsou nastavené stejně jako ceny klíčových slov v reklamní sestavě. Když by se stalo a uživatel klikal na více odkazů ve vašem inzerátu, Adwords pak budou účtovat maximálně dva kliky.
Google nabízí několik druhů rozšíření textových reklam:
- Odkaz do podstránky
- Volání / telefonní číslo
- Lokalitu
- Aplikaci (pouze pro mobilní zařízení)
- Poznámku (nové)
Rozšíření o odkaz na podstánku
Toto rozšíření se hodí v případě, kdy uživatel hledá obecnější klíčové slovo a my mu jsme schopni nabídnout konkrétnější výsledky na našem webu. Případně mu můžeme nabídnou nějakou alternativu nebo akční nabídku.
Rozšíření o volání
Rozšíření o volání se může hodit v případě, kdy hledáme z mobilního zařízení. Tam častěji chceme najít telefonní číslo firmy, abychom mohli hned volat. Může to být rezervace stolu v restauraci, kontakt na zákaznickou linku, atd.
Rozšíření o lokalitu
Znát lokalitu se může hodit v případě, kdy hledáme nějaké výdejní místo. Uživatel se může raději rozhodnout pro firmu s možností odběru někde poblíž.
Rozšíření o aplikaci
Toto rozšíření se zobrazuje jen na mobilních zařízeních. Nabídne uživateli možnost, stáhnout aplikaci přímo kliknutím z textu reklamy.
Rozšíření o poznámku
Je to novinka posledních týdnů. Můžeme takto vytvořit akční sdělení typu „Poslední kusy skladem“, „Doprava zdarma“ a další konkurenční výhody hovořící pro výběr našeho webu.