Adwords rozšíření reklam - Digitální agentura - Next Vision
7. 12. 2014

Adwords rozšíření reklam

Rozšíření reklam ve vyhledávání Google je jednou z méně používaných metod pro vylepšení efektivity a CTR u textových reklam. V principu nám jde o to, abychom zaujali více návštěvníků a nabídli jim relevantnější výsledky na jejich dotaz. Jelikož totiž přivedeme návštěvníka na méně relevantní vstupní stránku, je menší šance že udělá konverzi.

Ceny za klik jsou nastavené stejně jako ceny klíčových slov v reklamní sestavě. Když by se stalo a uživatel klikal na více odkazů ve vašem inzerátu, Adwords pak budou účtovat maximálně dva kliky.

Google nabízí několik druhů rozšíření textových reklam:

  1. Odkaz do podstránky
  2. Volání / telefonní číslo
  3. Lokalitu
  4. Aplikaci (pouze pro mobilní zařízení)
  5. Poznámku (nové)

Rozšíření o odkaz na podstánku

Toto rozšíření se hodí v případě, kdy uživatel hledá obecnější klíčové slovo a my mu jsme schopni nabídnout konkrétnější výsledky na našem webu. Případně mu můžeme nabídnou nějakou alternativu nebo akční nabídku.

Rozšíření o volání

Rozšíření o volání se může hodit v případě, kdy hledáme z mobilního zařízení. Tam častěji chceme najít telefonní číslo firmy, abychom mohli hned volat. Může to být rezervace stolu v restauraci, kontakt na zákaznickou linku, atd.

Rozšíření o lokalitu

Znát lokalitu se může hodit v případě, kdy hledáme nějaké výdejní místo. Uživatel se může raději rozhodnout pro firmu s možností odběru někde poblíž.

Rozšíření o aplikaci

Toto rozšíření se zobrazuje jen na mobilních zařízeních. Nabídne uživateli možnost, stáhnout aplikaci přímo kliknutím z textu reklamy.

Rozšíření o poznámku

Je to novinka posledních týdnů. Můžeme takto vytvořit akční sdělení typu „Poslední kusy skladem“, „Doprava zdarma“ a další konkurenční výhody hovořící pro výběr našeho webu.

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i něco dalšího

Reklama na sociálních sítích

ČLÁNEK

Podcast #2: Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích

Tomáš Karásek patří mezi TOP 10 Facebook specialistů v ČR a v dnešním podcastu nám ve stručnosti představí, jak vytvořit účinné reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Co od Facebook kampaní očekávat a jaké jsou nejdůležitější body účinné správy kampaní? … Číst více

Graf

ČLÁNEK

E-commerce zažívá nový boom. Které segmenty pandemie nakopla?

Podíl e-commerce v České republice během posledních let roste poměrně stabilním tempem. Aktuálně internetové nákupy tvoří asi 11,5 % celkového maloobchodního obratu. Pandemie COVID-19 s sebou ale do společnosti přinesla změnu, kterou bychom si ještě před pár měsíci neuměli ani představit. A … Číst více