Automatizace Adwords: nastavení CPC

Reklamní systémy jsou žrouty nejen peněz ale i času. Chcete-li obojího trochu ušetřit, doporučuji používat automatizaci. Bude pracovat za vás ve vaší nepřítomnosti. Přes grafické rozhraní Google Adwords si můžete jednoduše nastavit pravidla, podmínky a dobu kdy se mají aplikovat. Usnadníte si tak pravidelné kontrolování kampaní.

V tomto článku si ukážeme, jak nastavit automatická pravidla změny maximální ceny za proklik (CPC). Automatické pravidlo nám bude pravidelně vyhodnocovat pozice našeho inzerátu. Bude-li pozice mimo stanovený rozsah, automatické pravidlo sníží nebo zvýší max. CPC.

1. Tlačítko Automatizovat najdeme v přehledu kampaní a reklamních sestav. Zvolíme reklamní sestavu a poté dáme na Změnit výchozí max. CPC. 

automatizace cpc adwords

2. Otevře se nám přehled s nastavním pravidla. V tomto případě chceme snížit cenu max. CPC o 5% když je inzerát na průměrné pozici lepší než 2. Toto pravidlo bude kontrolováno každý den a použije údaje z předešlého dne.

automatická pravidla adwords - nastavení

3. Při nízké pozice inzerátu chceme naopak max. CPC zvýšit. Nastavíme tedy 2. pravidlo.

automatická pravidla adwords - nastavení CPC

Přidali jsme upozorňování na e-mail. Tím máme hotovo. Do přehledu všech automatických pravidel se dostaneme přes Správa pravidel.

zadání automatizace adwords

V tabulce vidíme přehledně informace o pravidlu, podmínkách a frekvenci.

přehled automatických pravidel


Petr Myšák

Petr Myšák

S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

Přidejte komentář


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace