Automatizace Adwords: nastavení CPC - Digitální agentura - Next Vision
11. 2. 2015

Automatizace Adwords: nastavení CPC

Reklamní systémy jsou žrouty nejen peněz ale i času. Chcete-li obojího trochu ušetřit, doporučuji používat automatizaci. Bude pracovat za vás ve vaší nepřítomnosti. Přes grafické rozhraní Google Adwords si můžete jednoduše nastavit pravidla, podmínky a dobu kdy se mají aplikovat. Usnadníte si tak pravidelné kontrolování kampaní.

V tomto článku si ukážeme, jak nastavit automatická pravidla změny maximální ceny za proklik (CPC). Automatické pravidlo nám bude pravidelně vyhodnocovat pozice našeho inzerátu. Bude-li pozice mimo stanovený rozsah, automatické pravidlo sníží nebo zvýší max. CPC.

1. Tlačítko Automatizovat najdeme v přehledu kampaní a reklamních sestav. Zvolíme reklamní sestavu a poté dáme na Změnit výchozí max. CPC. 

2. Otevře se nám přehled s nastavním pravidla. V tomto případě chceme snížit cenu max. CPC o 5% když je inzerát na průměrné pozici lepší než 2. Toto pravidlo bude kontrolováno každý den a použije údaje z předešlého dne.

3. Při nízké pozice inzerátu chceme naopak max. CPC zvýšit. Nastavíme tedy 2. pravidlo.

Přidali jsme upozorňování na e-mail. Tím máme hotovo. Do přehledu všech automatických pravidel se dostaneme přes Správa pravidel.

V tabulce vidíme přehledně informace o pravidlu, podmínkách a frekvenci.

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i něco dalšího

Profit first finannční řízení

ČLÁNEK

Profit First: Naordinujte financím dietu

Kolikrát jste si vy – podnikatelé a majitelé firem vypláceli nižší mzdu než ostatním zaměstnancům ve vlastní firmě? Kolikrát jste si dokonce řekli, že pro zdraví firmy si raději vyplácet mzdu vůbec nebudete? Když se vás někdo zeptá, jaký máte … Číst více

Reklama na sociálních sítích

ČLÁNEK

Podcast #2: Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích

Tomáš Karásek patří mezi TOP 10 Facebook specialistů v ČR a v dnešním podcastu nám ve stručnosti představí, jak vytvořit účinné reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Co od Facebook kampaní očekávat a jaké jsou nejdůležitější body účinné správy kampaní? … Číst více