Automatizace Adwords: nastavení CPC - Digitální agentura - Next Vision
11. 2. 2015

Automatizace Adwords: nastavení CPC

Reklamní systémy jsou žrouty nejen peněz ale i času. Chcete-li obojího trochu ušetřit, doporučuji používat automatizaci. Bude pracovat za vás ve vaší nepřítomnosti. Přes grafické rozhraní Google Adwords si můžete jednoduše nastavit pravidla, podmínky a dobu kdy se mají aplikovat. Usnadníte si tak pravidelné kontrolování kampaní.

V tomto článku si ukážeme, jak nastavit automatická pravidla změny maximální ceny za proklik (CPC). Automatické pravidlo nám bude pravidelně vyhodnocovat pozice našeho inzerátu. Bude-li pozice mimo stanovený rozsah, automatické pravidlo sníží nebo zvýší max. CPC.

1. Tlačítko Automatizovat najdeme v přehledu kampaní a reklamních sestav. Zvolíme reklamní sestavu a poté dáme na Změnit výchozí max. CPC. 

2. Otevře se nám přehled s nastavním pravidla. V tomto případě chceme snížit cenu max. CPC o 5% když je inzerát na průměrné pozici lepší než 2. Toto pravidlo bude kontrolováno každý den a použije údaje z předešlého dne.

3. Při nízké pozice inzerátu chceme naopak max. CPC zvýšit. Nastavíme tedy 2. pravidlo.

Přidali jsme upozorňování na e-mail. Tím máme hotovo. Do přehledu všech automatických pravidel se dostaneme přes Správa pravidel.

V tabulce vidíme přehledně informace o pravidlu, podmínkách a frekvenci.

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i něco dalšího

Reklama na sociálních sítích

ČLÁNEK

Podcast #2: Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích

Tomáš Karásek patří mezi TOP 10 Facebook specialistů v ČR a v dnešním podcastu nám ve stručnosti představí, jak vytvořit účinné reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Co od Facebook kampaní očekávat a jaké jsou nejdůležitější body účinné správy kampaní? … Číst více

Graf

ČLÁNEK

E-commerce zažívá nový boom. Které segmenty pandemie nakopla?

Podíl e-commerce v České republice během posledních let roste poměrně stabilním tempem. Aktuálně internetové nákupy tvoří asi 11,5 % celkového maloobchodního obratu. Pandemie COVID-19 s sebou ale do společnosti přinesla změnu, kterou bychom si ještě před pár měsíci neuměli ani představit. A … Číst více