Budovat obsah neznamená jen sbírat návštěvy na webu! - Digitální agentura - Next Vision
22. 5. 2016

Budovat obsah neznamená jen sbírat návštěvy na webu!

V květnu jsme zaskočili na 9. affiliate konferenci do Prahy. I tentokrát jsme se dozvěděli hned několik zajímavých novinek, o které se s vámi chceme podělit. Mimo jiné jsme si i poslechli, jak dělat obsahový marketing podle Alzy a také jsme se dozvěděli několik novinek ze sociálních sítí. Už vás nebudeme napínat, dejme se do toho!

V první přednášce jsme si vyslechli informace ohledně technologie od Colpirio.com pro prediktivní zobrazování reklamy na základě chování uživatelů. Ta využívá a vyhodnocuje historické chování uživatelů na vašem webu a dle toho mu na internetu následně zobrazuje reklamu. Technologie totiž obsahuje modely, které vypočítají relevantní cílové skupiny. Nabízí spolupráci formou affilite sítě VIVnetworks.com nebo formou nákupu RTB reklamy.

Technologie se do stránky implementují pomocí Javascriptů. Přesnost fungování výrazně ovlivňuje traffic na webu, takže je lepší ji využívat pro zaběhlejší weby. Možnosti platby jsou podobné platbám za PPC, tedy platba za proklik, nebo platba za zobrazení. Kampaně, které se realizují pomocí této technologie, dosahují vysokého CTR až 0,5 %.

Další zastávkou bylo SEO a katalogy. Především jsme se dozvěděli, že Page Rank je již mrtvý, již se neaktualizuje a tudíž není pro celkový obrázek relevantní. Ideálním řešením pro ohodnocení webu je MOZRANK, který lze přidat jako rozšíření do prohlížeče. Dobrý stav webu je nad hodnotou 5.

Víme, že více a více důležitý je obsah stránek. Kvalitní a relevantní obsah již jasně vítězí nad objemem. Jaké tipy nám dali markeťáci z Alzy?

Především nepodceňovat popisky produktu. Unikátnost a věcnost v popiscích je tou správnou cestou, jak budovat kvalitní obsah na stránkách obchodu. Dalším zajímavým tipem je popisek technologií a modifikací produktů. Ideální je, když popisky následně odkazují na samostatnou podstránku, ale zároveň jsou stručné a věcné.

V následujících letech se velká část budgetů pro TV přesune na sociální sítě. Proč?

Televizi nelze přesně monitorovat a není jasné, které konkrétní cílové skupiny reklama zasáhne. Větší zásah s konkrétní znalostí cílových skupin nalézáme ale právě na sociálních sítích, kde jsou náklady na reklamu výrazně nižší. Důležité je zaměřit se na kvalitu a relevanci reklamy vůči cílové skupině, díky tomu je reklama levnější a úspěšnější, to u televize nelze. Skrze sociální sítě je podstatné snažit se budovat značku, ne pouze provoz na stránkách.

Kdo jsou to boti?       

Boti fungují jako automatizovaní respondeři, kteří mají na starosti support, tedy podporu pro zákazníky obchodů, která jim zodpovídá často kladené dotazy, nebo je odkazuje na konkrétní části webu. Boty budeme vídat především v aplikaci Messenger od Facebooku.  

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i něco dalšího

Profit first finannční řízení

ČLÁNEK

Profit First: Naordinujte financím dietu

Kolikrát jste si vy – podnikatelé a majitelé firem vypláceli nižší mzdu než ostatním zaměstnancům ve vlastní firmě? Kolikrát jste si dokonce řekli, že pro zdraví firmy si raději vyplácet mzdu vůbec nebudete? Když se vás někdo zeptá, jaký máte … Číst více

Reklama na sociálních sítích

ČLÁNEK

Podcast #2: Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích

Tomáš Karásek patří mezi TOP 10 Facebook specialistů v ČR a v dnešním podcastu nám ve stručnosti představí, jak vytvořit účinné reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Co od Facebook kampaní očekávat a jaké jsou nejdůležitější body účinné správy kampaní? … Číst více