Facebook tuto možnost nabízí již delší dobu, zatímco Google začal teprve před pár týdny. Výhoda této služby je, že funguje bez ohledu na zařízení z jakého si uživatel prohlíží internet. Zákazníkovi se zobrazí, ať je na svém mobilu, tabletu nebo počítači.

Google a Facebook vám umožní si vybrat nejen, které cílové skupiny si k remarketingu vyberete, ale také ty, které vynecháte.

To se může hodit, když se reklamou nechcete připomínat svým stávajícím zákazníkům, znovu je oslovovat a utrácet za ně peníze.

Poměr spárovaných e-mailů

Jak to funguje?

1.Obstarejte si databázi e-mailových kontaktů – ať už ji zakoupíte, nebo jste ji získali za dobu působení vaší společnosti

2.Uložte e-maily do CSV souboru – CSV je formát určený pro výměnu tabulkových dat

3.Nahrajete CSV soubor do reklamních systémů Facebooku nebo Googlu

4.Reklamní systém automaticky spáruje vaše kontakty s vašim uživatelským účtem

5.Založte a pojmenujte si vlastní vytvořené publikum – cílových skupin si můžete mít více a přizpůsobit jim své kampaně

6.Vytvořte reklamní kampaň s cílením na vlastní cílovou skupinu – různé kampaně fungují na různé cílové skupiny

Modelové situace, kdy se hodí cílit na vlastní e-mailová publika:

  • E-shop má databázi zákazníků a chce určitému segmentu nabídnout příslušenství k dokoupení.
  • Ve svém CRM máte seznam zákazníků a chcete jim představit benefity nové produktové řady než jim bude volat váš obchodní zástupce.
  • Máte freemium online aplikaci a chcete free uživatelům ukazovat benefity prémium verze.
  • Máte databázi neregistrovaných zákazníků bez souhlasu zasílat obchodní sdělení. Chcete je přesto oslovit se svojí nabídnou.
  • Chcete zvýšit počet příjemců a zaujetí vaším obsahem v rámci content marketingu.
  • Máte věrnostní program s e-maily zákazníků a chcete je pozvat do nově otevřené prodejny.

Podobné cílové skupiny (Lookalike Similar Audiences)

Reklamní systémy mají dostatek dat a algoritmů k okamžitému vyhodnocení chování svých uživatelů. Nalézají mezi chováním uživatelů souvislosti a inzerentům umožní na tyto podobná publika také cílit. Nemusíte složitě odhadovat kdo by podle nabízených kritérií cílení mohl být váš budoucí zákazník. Reklamní systém s větší přesností vše nastaví za vás.

Modelové situace využití podobných cílových skupin:

  • Prodáváte chovatelské potřeby pro psy. Máte e-mailovou databázi zákazníků a chcete oslovit další pejskaře.
  • Máte e-shop s módními doplňky pro dámy a chcete oslovit další ženy se zálibou v módě ve věku 30-40 let.
  • Jste dodavatel motocyklů. Provozujete magazín pro motorkáře s vlastní databází čtenářů. Chcete představit dovážené motocykly dalším motorkářům.
  •  Máte věrnostní program s e-maily zákazníků a chcete do prodejny přilákat nové nakupující.
  • Používáte klasický remarketing uživatelů na webu za poslední dny. Nastavte si podobné cílové skupiny na tento seznam. Bude se vám také automaticky aktualizovat každý den.

Podobné cílové skupiny neobsahují vaše stávající zákazníky. Myslete především na to, že vás oslovení neznají. Těžko je tedy můžete lákat se stejným způsobem jako stávající zákazníky. Sleva za věrnost pro nového zákazníka není v tomto případě tím pravým.

Možnost vytvářet si při remarketingu své vlastní cílové skupiny vám umožní ještě lépe zacílit na potenciální zákazníky. Přeji vám mnoho úspěchu s vašimi kampaněmi!

Chcete pomoci s remerketingem? Kontaktujte nás.