Instagram spustil svůj reklamní systém v roce 2015. Tato sociální síť zaměřená na sdílení fotek a krátkých videí představuje perfektní nástroj, jak oslovit nové zákazníky. V současné chvíli se jedná o třetí nejpopulárnější sociální síť hned po Facebooku a YouTube. Pro spoustu společností však tento prostor představuje ještě větší komerční potenciál.

Pro lepší představu o jeho dosahu si uveďme jednoduchá fakta:

  • Instagram využívá více než miliarda aktivních uživatelů.
  • Každým dnem na něm tráví průměrně 53 minut.
  • 83 % uživatelů jej mimo jiné využívá k objevování nových produktů a služeb.
  • 130 milionů uživatelů měsíčně klikne na komerční příspěvek.
  • Každým měsícem zde inzerují více než dva miliony značek.
  • Více než polovina uživatelů je mladších 34 let.

Instagram není radno podceňovat. A to ani v případě, že vaše produkty nakupují starší generace – na této sociální síti totiž pozorujeme stejný trend jako u Facebooku. I ten zpočátku využívaly hlavně mladší uživatelé, postupem času se však chytli i lidé, kteří nevyrostli s mobilem v ruce. 

Nejlepších výsledků na této síti dosahují business profily, které jsou zaměřené na módu a krásu, jídlo, TV a filmy, koníčky nebo hudbu. Předtím, než se do marketingu na této sociální síti pustíte, doporučujeme vyhotovit výzkum, na co vaše cílová skupina nejlépe reaguje. Pakliže jej budete brát v potaz při sestavování vašich marketingových kampaní, dosáhnete vyšší šance na úspěch.

Na Instagramu pak nejlépe fungují vizuálně zajímavé příspěvky. Obrázky a videa jsou zde hlavní formou komunikace, rozhodně tedy dbejte na dobrý první dojem. Nejen kvalita zpracovaného obsahu, ale také důraz na emoci je tím, co uživatele zaujme.

V týmu Next Vision máme specialisty na Instagram, kteří mají zkušenosti s nastavováním kampaní od A do Z. S marketingem na této sociální síti tedy pomáháme klientům napříč všemi fázemi. Pečlivě zanalyzujeme, jaké výsledky vám může kampaň přinést, navrhneme strategii a zajistíme také vhodný obsah. Máte pocit, že bychom si mohli rozumět? Neváhejte nás kontaktovat.

tym next vision

Sepsali jsme průvodce vaší první kampaně na Instagramu, kde si objasníme, jak marketing v tomto prostoru funguje a proč se vyplatí. Pakliže vás zajímají konkrétní sekce, k překliknutí na ně můžete využít osnovy na začátku článku.

Vaše první kampaň na Instagramu

Celý článek po přihlášení

Získejte funkční tipy, data a případové studie od Next Vision.
Přihlaste se k odběru a využijte našich 14 let zkušeností.

Vážíme si důvěry a nespamujeme. Zasíláme 1 email měsíčně a můžete se odhlásit jedním kliknutím.