Pokud vám opravdu záleží na vašich zákaznících a věříte, že správná zákaznícká péče napomůže k více prodejům, jdete na to rozhodně tou správnou cestou. Rychlá a kvalitní komunikace je rozhodně to, jak si dlouhodobý vztah se zákazníky budouvat.
Studie společnosti Oracle zjistila, že 86 % dospělých zaplatí více za kvalitní zákaznický servis. Stejně tak zjistila, že 73 % z nich uvedlo, že díky přátelskému zákaznickému servisu si značku zamilovali. Nabízení dobrých zkušeností zákazníkům pomáhá vytvářet jejich loajalitu a spokojenost, což zvyšuje ukazatele, jako je celoživotní hodnota zákazníka a průměrná velikost košíku.
S rozšířením prohlížeče OneTone.ai můžete efektivně redukovat věty, které se vám při psaní emailů opakují. Tím tam budete psát rychleji a bez překlepů. Zároveň vám doplněk formou návrhů poskytne fráze, které na zákazníky fungují. Budete tak vaše odpovědi psát daleko rychleji a více prozákaznicky.