Jak oživit váš byznys pomocí YouTube - Digitální agentura - Next Vision
27. 6. 2016

Jak oživit váš byznys pomocí YouTube

YouTube spatřilo světlo světa už v roce 2005 a od té doby urazilo pořádně dlouhou cestu. Už v roce 2006 největší světovou síť s videoobsahem koupil internetový gigant Google za tehdyrekordních 40 miliard korun. Dnes je YouTube denodenní rutinou pro tisíce lidí i v České republice. Některým z nich pravidelně přináší nemalé příjmy.

Peníze generované prostřednictvím videoobsahu na YouTube se ovšem nemusí týkat jen mladších ročníků, které zde provozují své vlogy nebo ukazují své dovednosti ve hraní online her. Vizuální obsah můžete použít i pro rozšíření povědomí o vašem byznysu a věřte, že to funguje. Video je dnes zdaleka nejpopulárnější formou pro získávání nových poznatků a informací – ač se to nemusí zdát, možností je plno. Můžete prezentovat svůj brand, natočit instruktážní video o produktu nebo představit výhody a způsoby použití vaší služby. 

Publikace obsahu na YouTube je zdarma, a přitom jej můžete velmi slušně zacílit a dosáhnout velmi zajímavé návštěvnosti. Jistě, nejedná se o žádnou novinku, ale tuzemští podnikatelé a společnosti tuto platformu stále nevyužívají tak, jak by mohli. 

Webové stránky nebo fanouškovskou stránku na Facebooku má dnes každý kdo jde s dobou, ale každé další místo pro vaši prezentaci se přitom počítá za konkurenční výhodu. A tou YouTube bezesporu je. Jako na jiných komunikačních kanálech můžete i tady přijít do přímého styku s potenciálním zákazníkem. Vaše prezentace vám pomůže vybudovat si potřebnou důvěru a sympatie.

Optimalizace pro vyhledávače přímo od Google

To, že YouTube spadá do vlastnictví Google bylo zmíněno už v úvodu. V praxi to představuje velkou výhodu pro jeho uživatele – nejpoužívanější světový vyhledávač bere při prohledávání nejzazších míst internetu i videa. Použijte v názvu nebo popisku videopříspěvku ta správná klíčová slova a na cestě k úspěchu urazíte zase pěkných pár krůčků.

Co všechno s YouTube dokážete?

  • Ukázka produktů v praxi – ve videu můžete demonstrovat jak váš výrobek vlastně funguje a k čemu se hodí. To se může hodit především podnikatelům, kteří mají omezené možnosti fyzické distribuce. Pokud prodáváte hlavně přes internet, návštěvník určitě uvítá ilustrační ukázku v podobě videa. Na YouTube se lidé chodí dívat na leccos – nové modely chytrých telefonů, auta nebo dokonce místa příští letní dovolené.
  • Vytvoření komunity – Spokojení zákazníci se vždycky hodí. Pokud si navzájem předají své zkušenosti, je to pro vás plus. YouTube představuje ideální místo pro navázání takových kontaktů.
  • Prokázání odborných znalostí – Ve světě je běžné, že někteří obchodníci používají YouTube k budování své pověsti odborníka v oboru. Nahrávejte videotutoriály nebo krátké tipy a lidé s daným zájmem si vás brzy najdou.
  • Řešení problémů zákazníků – Pokud máte složitější produkt, jen stěží ho zákazníkovi popíšete snadněji, než s pomocí videa.
  • Ušetříte místo a čas – YouTube je externím úložištěm. Když videa následně vložíte na váš web, návštěvník se sám rozhodne, zda jej chce zhlédnout nebo ne. Ušetříte tak místo na hostingu i zákazníkův čas.

Případová studie – využití Youtube v praxi

Chcete pomoci s reklamou na Youtube? Kontaktujte nás.

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i něco dalšího

Reklama na sociálních sítích

ČLÁNEK

Podcast #2: Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích

Tomáš Karásek patří mezi TOP 10 Facebook specialistů v ČR a v dnešním podcastu nám ve stručnosti představí, jak vytvořit účinné reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Co od Facebook kampaní očekávat a jaké jsou nejdůležitější body účinné správy kampaní? … Číst více

Graf

ČLÁNEK

E-commerce zažívá nový boom. Které segmenty pandemie nakopla?

Podíl e-commerce v České republice během posledních let roste poměrně stabilním tempem. Aktuálně internetové nákupy tvoří asi 11,5 % celkového maloobchodního obratu. Pandemie COVID-19 s sebou ale do společnosti přinesla změnu, kterou bychom si ještě před pár měsíci neuměli ani představit. A … Číst více