Peníze generované prostřednictvím videoobsahu na YouTube se ovšem nemusí týkat jen mladších ročníků, které zde provozují své vlogy nebo ukazují své dovednosti ve hraní online her. Vizuální obsah můžete použít i pro rozšíření povědomí o vašem byznysu a věřte, že to funguje. Video je dnes zdaleka nejpopulárnější formou pro získávání nových poznatků a informací – ač se to nemusí zdát, možností je plno. Můžete prezentovat svůj brand, natočit instruktážní video o produktu nebo představit výhody a způsoby použití vaší služby.
Publikace obsahu na YouTube je zdarma, a přitom jej můžete velmi slušně zacílit a dosáhnout velmi zajímavé návštěvnosti. Jistě, nejedná se o žádnou novinku, ale tuzemští podnikatelé a společnosti tuto platformu stále nevyužívají tak, jak by mohli.
Webové stránky nebo fanouškovskou stránku na Facebooku má dnes každý kdo jde s dobou, ale každé další místo pro vaši prezentaci se přitom počítá za konkurenční výhodu. A tou YouTube bezesporu je. Jako na jiných komunikačních kanálech můžete i tady přijít do přímého styku s potenciálním zákazníkem. Vaše prezentace vám pomůže vybudovat si potřebnou důvěru a sympatie.
Optimalizace pro vyhledávače přímo od Google
To, že YouTube spadá do vlastnictví Google bylo zmíněno už v úvodu. V praxi to představuje velkou výhodu pro jeho uživatele – nejpoužívanější světový vyhledávač bere při prohledávání nejzazších míst internetu i videa. Použijte v názvu nebo popisku videopříspěvku ta správná klíčová slova a na cestě k úspěchu urazíte zase pěkných pár krůčků.
Co všechno s YouTube dokážete?
- Ukázka produktů v praxi – ve videu můžete demonstrovat jak váš výrobek vlastně funguje a k čemu se hodí. To se může hodit především podnikatelům, kteří mají omezené možnosti fyzické distribuce. Pokud prodáváte hlavně přes internet, návštěvník určitě uvítá ilustrační ukázku v podobě videa. Na YouTube se lidé chodí dívat na leccos – nové modely chytrých telefonů, auta nebo dokonce místa příští letní dovolené.
- Vytvoření komunity – Spokojení zákazníci se vždycky hodí. Pokud si navzájem předají své zkušenosti, je to pro vás plus. YouTube představuje ideální místo pro navázání takových kontaktů.
- Prokázání odborných znalostí – Ve světě je běžné, že někteří obchodníci používají YouTube k budování své pověsti odborníka v oboru. Nahrávejte videotutoriály nebo krátké tipy a lidé s daným zájmem si vás brzy najdou.
- Řešení problémů zákazníků – Pokud máte složitější produkt, jen stěží ho zákazníkovi popíšete snadněji, než s pomocí videa.
- Ušetříte místo a čas – YouTube je externím úložištěm. Když videa následně vložíte na váš web, návštěvník se sám rozhodne, zda jej chce zhlédnout nebo ne. Ušetříte tak místo na hostingu i zákazníkův čas.
Případová studie – využití Youtube v praxi
Chcete pomoci s reklamou na Youtube? Kontaktujte nás.