Jak si stojíte oproti konkurenci? Monitorujte svou značku

Jednou z nejsnazších metod srovnání konkurentů představuje tzv. monitoring sociálních médií a dalších míst na internetu. Takových elektronických vyzvědačů máme k dispozici hned několik. V minulosti byly velmi populárním nástrojem Google Alerts, které navíc byly k dispozici zcela zdarma.

Co se použitelnosti týče, dnes na tom již tato platforma není nejlépe, nicméně si ji rozhodně vyzkoušejte. Její prostředí je maximálně intuitivní a snadno si tak uděláte přehled o tom, jak tahle hra na špiony vlastně funguje.

Mention na sociální sítě

Na sledování zmínek o vaší značce na sociálních sítích je skvělým nástrojem vychytávka jménem Mention. Od Instagramu a Facebooku, přes Twitter, Amazon nebo dokonce Google +. Všechny je má v malíčku. Základní balíček vás přijde na 29 USD měsíčně (asi 742 Kč) a vyfiltruje vám první 3 000 zmínek. Když uvážíte v potaz, že právě sociální sítě jsou dnes hlavním nositelem názorů, je jasné, že s Mention získáváte pomocníka k nezaplacení.

Kolik stojí konkurence?

Pokud se v rámci svého e-shopu rádi ohlížíte na konkurenci a jejich ceny, nezbývá nám než doporučit nástroj Karsa Monitor. Stačí se zaregistrovat do systému a podrobné analýzy a reporty dostanete naservírované přímo pod nos. Tvorba cenové politiky se usnadní a vy se pružně přizpůsobíte aktuálním trendům.

Systém momentálně monitoruje prostředí celé Evropské unie i Ruska a v hledáčku má více než 8 milionů unikátních produktů. Není od věci dodat, že tento užitečný nástroj používají i giganti jako Alza.cz. První konzultace je zdarma – pak už sami usoudíte, zda a jak vám tato platforma usnadní podnikání?

Monitoring tržního prostředí je zkrátka nutnost. To vám prozradí každý začínající ekonom.

Chcete pomoci s tvorbou e-shopu či s jeho propagací? Kontaktujte nás?