Jak se o vašem e-shopu mluví? Žádná zmínka vám už neuteče - Digitální agentura - Next Vision
5. 4. 2017

Jak se o vašem e-shopu mluví? Žádná zmínka vám už neuteče

„Poznejte svou konkurenci. Vyhnete se jejich silným a využijete jejich slabé stránky.“ Americký marketingový konzultant Jack Trout ví, o čem mluví. V našem rybníčku to platí dvojnásob – vždyť Česko už pár let platí mezi e-shopovou velmoc a prosadit se je tak pochopitelně stále těžší a těžší. Noví hráči neustále přibývají a někteří méně úspěšní naopak berou nohy na ramena. Jak může takový obchodník sledovat konkurenci a odhadnout, na čem je?

Jak si stojíte oproti konkurenci? Monitorujte svou značku

Jednou z nejsnazších metod srovnání konkurentů představuje tzv. monitoring sociálních médií a dalších míst na internetu. Takových elektronických vyzvědačů máme k dispozici hned několik. V minulosti byly velmi populárním nástrojem Google Alerts, které navíc byly k dispozici zcela zdarma.

Co se použitelnosti týče, dnes na tom již tato platforma není nejlépe, nicméně si ji rozhodně vyzkoušejte. Její prostředí je maximálně intuitivní a snadno si tak uděláte přehled o tom, jak tahle hra na špiony vlastně funguje.

Mention na sociální sítě

Na sledování zmínek o vaší značce na sociálních sítích je skvělým nástrojem vychytávka jménem Mention. Od Instagramu a Facebooku, přes Twitter, Amazon nebo dokonce Google +. Všechny je má v malíčku. Základní balíček vás přijde na 29 USD měsíčně (asi 742 Kč) a vyfiltruje vám první 3 000 zmínek. Když uvážíte v potaz, že právě sociální sítě jsou dnes hlavním nositelem názorů, je jasné, že s Mention získáváte pomocníka k nezaplacení.

Kolik stojí konkurence?

Pokud se v rámci svého e-shopu rádi ohlížíte na konkurenci a jejich ceny, nezbývá nám než doporučit nástroj Karsa Monitor. Stačí se zaregistrovat do systému a podrobné analýzy a reporty dostanete naservírované přímo pod nos. Tvorba cenové politiky se usnadní a vy se pružně přizpůsobíte aktuálním trendům.

Systém momentálně monitoruje prostředí celé Evropské unie i Ruska a v hledáčku má více než 8 milionů unikátních produktů. Není od věci dodat, že tento užitečný nástroj používají i giganti jako Alza.cz. První konzultace je zdarma – pak už sami usoudíte, zda a jak vám tato platforma usnadní podnikání?

Monitoring tržního prostředí je zkrátka nutnost. To vám prozradí každý začínající ekonom.

Chcete pomoci s tvorbou e-shopu či s jeho propagací? Kontaktujte nás?

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i něco dalšího

Profit first finannční řízení

ČLÁNEK

Profit First: Naordinujte financím dietu

Kolikrát jste si vy – podnikatelé a majitelé firem vypláceli nižší mzdu než ostatním zaměstnancům ve vlastní firmě? Kolikrát jste si dokonce řekli, že pro zdraví firmy si raději vyplácet mzdu vůbec nebudete? Když se vás někdo zeptá, jaký máte … Číst více

Reklama na sociálních sítích

ČLÁNEK

Podcast #2: Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích

Tomáš Karásek patří mezi TOP 10 Facebook specialistů v ČR a v dnešním podcastu nám ve stručnosti představí, jak vytvořit účinné reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Co od Facebook kampaní očekávat a jaké jsou nejdůležitější body účinné správy kampaní? … Číst více