Mají Instagram Stories využití pro váš business? - Digitální agentura - Next Vision
8. 9. 2016

Mají Instagram Stories využití pro váš business?

Už asi tři týdny disponuje naše oblíbená aplikace na předvádění fotografií a videí novou funkcí – Instagram Stories. Nyní můžete na svém profilu sdílet zážitky z celého dne, ne jen ty, které chcete uchovat na svém feedu. Má ale nová funkce nějaké využití pro vaše podnikání? Čtěte.

Povězte světu svůj InstaPříběh

S příchodem Instagram Stories se už nemusíte bát, že byste svůj profil zaplavovali nadměrným počtem příspěvků. Místo toho můžete sdílet naprosto vše, co vás během dne potká. Váš obsah se automaticky seřadí do chronologicky jdoucí prezentace. Kreativitě se zde meze nekladou – přes fotografii nebo video můžete malovat, psát nebo třeba vkládat emotikony libovolné velikosti a úhlu otočení. Inspirace Snapchatem je samozřejmě čistě náhodná.

Jak to celé funguje?

Nové příspěvky od účtů, které sledují, uvidí lidé v horní části své „zdi“ na Instagramu – ať už jde o jejich přátele, oblíbené celebrity nebo právě profily obchodních společností. Kdykoli ten daný účet přidá do svého příběhu něco nového, zabarví se okraj jeho profilového obrázku červeně.

Narozdíl od klasických příspěvků na feedu, zde není možnost veřejných lajků nebo komentářů. Na to, co vidíte na Instagram Stories můžete reagovat pouze odesláním soukromé zprávy autorovi příspěvku.

Instagram Stories a svět businessu

Tahle nová funkce je samozřejmě atraktivní nejen pro běžné uživatele, kteří zde postují své každodenní zážitky, ale i pro značky a obchodníky. Společnost Mercedes-Benz například již stihla prostřednictvím Instagram Stories celému světu ukázat zákulisní materiál z focení oficiálních promosnímků pro nový model Mercedes AMG. Kompilaci fotografií a videí mohly vidět miliony uživatelů z celého světa.

Pozadu nezůstaly ani další globální značky. Mimo jiné můžeme jmenovat například americký fastfood Taco Bell nebo populární řetězec kaváren Starbucks.

Dobrou chuť na Instagramu

Taco Bell je velmi populární fastfood, který pochází ze slunné Kalifornie. Produkty této značky patří na denní menu statisíců Američanů a Kanaďanů. Se svým pilotním příběhem odvážně vstoupili do dosud neprobádaných končin sociálních médií. Zanedlouho se svých followerů zeptali, co by na jejich účtu osobně viděli vůbec nejraději – jídlo, interaktivní soutěže nebo třeba výrobní proces jejich produktů.

Tady byl perfektně využit interaktivní potenciál Instagramu a jeho nové vychytávky. Obsah na Stories je vytvářen přímo na přání sledujících účtu Taco Bell.

Příběh o nejlepší kávu pro letní období

Marketéři Starbucksu ve své virtuální výloze na Instagramu hned napoprvé spustili kampaň, během které představili ty nejlepší tipy na letní kofeinové osvěžení. Zvolili působivou kombinaci fotografií a videí, které se špetkou mladistvé kreativity upravovali pomocí běžně dostupných funkcí – neonová tužka dodala celé sérii velmi cool vzhled. Dáte si oblíbené cold brew nebo osvěžující ledové americano se smetanou?

Vypracujete se i vy?

Možnosti jsou zde takřka bezmezné. Uživatelé Instagramu se stále chtějí převážně bavit a vy máte jedinečnou příležitost jim v tom pomoci. A přitom jim ještě představit svou značku nebo prodejní místo. Chytnete se této šance? Přejeme hodně zdaru a kreativity.

Zapojte do svého podnikání Instagram a Instagram Stories. Rádi Vám pomůžeme. Kontaktujte nás.

 

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i něco dalšího

Profit first finannční řízení

ČLÁNEK

Profit First: Naordinujte financím dietu

Kolikrát jste si vy – podnikatelé a majitelé firem vypláceli nižší mzdu než ostatním zaměstnancům ve vlastní firmě? Kolikrát jste si dokonce řekli, že pro zdraví firmy si raději vyplácet mzdu vůbec nebudete? Když se vás někdo zeptá, jaký máte … Číst více

Reklama na sociálních sítích

ČLÁNEK

Podcast #2: Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích

Tomáš Karásek patří mezi TOP 10 Facebook specialistů v ČR a v dnešním podcastu nám ve stručnosti představí, jak vytvořit účinné reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Co od Facebook kampaní očekávat a jaké jsou nejdůležitější body účinné správy kampaní? … Číst více