Marketing a reklama

Jak Google vyhodnocuje kvalitu obsahu

Pokud jste někdy připravovali informační web, e-shop nebo internetovou prezentaci své společnosti, určitě jste řešili, jak docílit co nejlepší pozice ve vyhledávačích. Ty reprezentuje převážně Google, proto se dnes podíváme, jak kvalitu obsahu hodnotí právě jeho systémy. Při optimalizování vašeho webu budete zase o něco chytřejší. Jak to vidí...

Zážitkový marketing – jediná cesta k zaujetí zákazníka?

Marketing založený na pozitivních emocích se u firem po celém světě stává stále oblíbenějším. Publikum se již naučilo ignorovat uměle vykonstruované reklamní příběhy a chcete-li se svou nabídkou oslovit, musíte přinést něco navíc. I o tom je zážitkový marketing. Lidé se vůči klasické reklamě stávají stále imunnějšími. Na internetu je mohou...

Věrnostní programy – Jak vybudovat zákaznickou loajalitu

Získat pro vaši službu nebo výrobek nového zákazníka je podle posledních průzkumů v průměru 6krát (v extrému až 25krát nákladnější) než prodej někomu, kdo s vaší značkou má už nějakou zkušenost. Jedním dechem dodejme, že již existující zákazníci utrácejí v průměru více než o polovinu peněz více než zákazníci noví. Právě na přilákání nových...

Vztahový marketing jako cesta k růstu

Společnosti, které cíleně budují vztahy s potenciálními i stávajícími zákazníky mají lepší hospodářské výsledky a zároveň menší náklady. To je nepopiratelný fakt. Pokud byste i vy rádi dosahovali lepších výsledků, představíme vám principy vztahového marketingu a ukážeme vám, jak s ním začít. Pravděpodobně vás už někdy někdo dříve...

Jak funguje zapojení influencerů do marketingu?

Vlivné osobnosti najdeme snad v každém odvětví byznysu. A právě s touto myšlenkou pracuje takzvaný influencer marketing. Potenciální koncoví zákazníci vidí v daném influencerovi autoritu a její názor vnímají jako důvěryhodný. Jak taková „šeptanda“ probíhá a můžete jí využít i ve vašem podnikání? Kdo vlastně jsou tyto klíčové...

LinkedIn ve světě byznysu – užitečný pomocník nebo naprostá nutnost?

Profil na Facebooku, Twitteru nebo jiné sociální síti může být pro vaše podnikání přínosem. Ve hře je ovšem jedna platforma, která je některými přehlížena, ale přitom právě ona je zaměřena výhradně na byznys. Ano, řeč je o LinkedIn. Networkingová platforma zaměřená na podnikání a zaměstnávání obecně vznikla již v roce 2003. Dnes...

E-mailing a legislativa – znáte pravidla hry?

E-maily píšeme všichni a denně, zároveň patří k jedněm z nejstarších nástrojů, které v on-line marketingu používáme. Obchodní sdělení zasílaná prostřednictvím e-mailu ale podléhají jasné legislativě. A právě s ní by se měl seznámit každý, kdo e-mailové kampaně k oslovení klientů využívá.     Co...

Zajímá vás, jak se chovají návštěvníci vašeho e-shopu? „Sledujte“ je

To, že v Česku máme vůbec největší počet e-shopů na hlavu, slyšíme z každé strany. Noví prodejci se často potýkají s problémy, někteří ze starých z trhu dokonce odchází. V čem tedy spočívá klíč k úspěchu? Naslouchejte svým zákazníkům – nabídněte jim snadnou formu komunikace a sledujte, jak se na vašem webu...

Reklama na YouTube – odradí diváky, nebo přivede zákazníky?

Reklamní sdělení předcházející videím na YouTube lidé příliš v lásce nemají. Přesto je ale občas musí zhlédnout. Tak proč by se touto cestou neměli dozvědět právě o vašem byznysu? Nezapomeňte, že YouTube dnes platí za dvojku v celosvětovém poli vyhledávačů – předním se drží jen jeho velký bratr Google. O obrovském potenciálním publiku...

Jak se o vašem e-shopu mluví? Žádná zmínka vám už neuteče

„Poznejte svou konkurenci. Vyhnete se jejich silným a využijete jejich slabé stránky.“ Americký marketingový konzultant Jack Trout ví, o čem mluví. V našem rybníčku to platí dvojnásob – vždyť Česko už pár let platí mezi e-shopovou velmoc a prosadit se je tak pochopitelně stále těžší a těžší. Noví hráči neustále přibývají a někteří méně...

Proč by měla být vaše firma na Instagramu?

Mezi sociálními médii se Instagram drží už několik let na vrcholu popularity. Využívání kanálu s tak rozsáhlými možnostmi si samozřejmě nenechávají ujít ani obchodní společnosti; od těch nejmenších, až po globální giganty. Vlastník aplikace – Facebook, si tyto možnosti samozřejmě včas uvědomil – a to už bylo jen pouhý krůček od vzniku...

Jak probíhá focení 360° fotografií a k čemu jsou dobré?

Napadlo vás někdy, jak vznikají ty krásné čisté fotografie produktů? Jestli pouze stačí postavit produkty k bílé stěně a vyfotit? My vás teď společně s ARCgroup s. r. o., která patří ke špičce v ČR, necháme nahlédnout pod pokličku focení a vysvětlíme, proč se to vlastně vyplatí a že lze dosáhnout hezky vypadajících a hlavně...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace