Marketing a reklama

Calculoid usnadní vašim zákazníkům pohyb na webu a přinese vám nové leady

Provozujete internetový obchod a rádi byste svým zákazníkům přinesli větší uživatelský komfort? Anebo byste jen chtěli vylepšit váš web o nové interaktivní prvky? Univerzální webová kalkulačka Calculoid se plně přizpůsobí vašemu byznysu – a to i bez znalosti programovacích jazyků. Počítat se dá ledacos – ať už na internetu prodáváte prakticky...

Proč byste si měli udělat audit e-shopu?

Spousta e-shopařů začíná pomalu přemýšlet nad tím, čím přesvědčí potencionální zákazníky ve své vánoční kampani. Ještě než se pustíte do té své, bude nejlepší provést audit současného stavu vašeho internetového obchodu. Svěřte Vánoce do našich rukou a audit od nás dostanete úplně zadarmo. Podzim už je za dveřmi a s ním i začátek vánoční...

Připravte svůj e-shop na Vánoce, máte nejvyšší čas

Na vánoční svátky se celý rok netěší jen děti, ale i obchodníci. Prakticky všichni lidé totiž v prosinci nakupují jako smyslů zbavení. Pokud provozujete internetový obchod, máte nejvyšší čas začít jednat. Příprava kvalitní vánoční kampaně vyžaduje čas a důkladný audit. Ten vám nyní nabízíme zcela zdarma. (Zdroj: Pixabay.com) I když...

10 věcí, co nesmí na vaší landing page chybět

Nezáleží, jestli nabízíte produkt, službu, free content nebo hledáte nové zaměstnance. Na všechny tyto úkony je výborným nástrojem dobře zpracovaná landing page. Zákazníky a potenciální zaměstnance totiž nezajímá nutně to samé. Samostatný kariérní mikroweb nebo landing page vám pomůže všechna sdělení, která potřebujete zrovna komunikovat,...

Na nakupování jídla a potravin přes internet si Češi rychle zvykli

Nakupování hotových jídel, ale i potravin přes internet u nás zažívá obrovský boom. Podle posledních dat nakupuje online potraviny už každý devátý Čech a do tohoto segmentu se začínají pouštět i zavedené maloobchodní řetězce. Ještě do konce letošního roku by se přitom toto číslo mohlo zvednout už na každého sedmého Čecha. Giganti typu...

SERIÁL: Google vsází všechny karty na strojové učení (II.)

V druhém pokračování seriálu o společnosti Google a jejich aktivitách v oblasti strojového učení se v hlavních rolích objeví oblíbené služby Překladač a Dokumenty. Jakou urazily cestu od svého vzniku a co je čeká v blízké budoucnosti? A kdy konečně budou automatické překlady dosahovat úrovně rodilého mluvčího? I to se dozvíte v dnešním...

Jak na internetu prodávat za vyšší cenu

“Na internetu můžete prodávat jen za nejnižší možnou cenu.” Věříte tomu? V tom případě jsme pro vás sepsali 3 tipy, jak můžete zvýšit zisk na produktu díky internetu. Některé společnosti využívají cenotvorbu na internetu tak dobře, že prodají i o 33 % dráž, než byste u nich nakoupili normálně. A jak to dělají? V tomto článku představíme 3...

SERIÁL: Google vsází všechny karty na strojové učení (I.)

I když si pod pojmem Google většinou představíme vyhledávač, technologický gigant dnes a denně vyvíjí nové technologie. Strojové učení (ML) je v Silicon Valley aktuálně prioritou číslo jedna. Věděli jste, že v Googlu dnes dovedou předpovědět chřipkovou epidemii rychleji než americká vláda? V novém seriálu si představíme ty nejzajímavější...

Hyperpersonalizace – věnujete svým návštěvníkům opravdu maximální pozornost?

Klasická personalizace je v roce 2019 už překonaná. Seznamte se s hyperpersonalizací – jedinečnému přístupu k uživatelům pomocí umělé inteligence (AI). Marketingové týmy obřích společností jako Netflix nebo Spotify do ní investují miliony dolarů – a posouvají tím hranice samotného významu slova personalizace. Umělá inteligence a strojové učení...

Jak vytvořit konverzní mobilní formulář?

Formuláře jsou naprostým základem všech interakcí na webu. Chcete si zarezervovat hotel, koupit si jízdenku nebo nakoupit? Jejich vyplňování se nevyhnete. Právě takové činnosti dnes většina uživatelů provádí z telefonu nebo tabletu. Poradíme vám, jak jim na vašem webu zajistíte maximální pohodlí. Nejrůznější typy formulářů jsou pro podnikání na...

Má Instagram TV šanci stát se králem videoobsahu?

Zatímco nejznámější sociální síť na světě, Facebook, v posledním roce schytává jeden úder za druhým, její mateřská společnost Facebook Inc. se mezitím snaží posílit jejího mladšího bratříčka – Instagram. Platformu na sdílení fotek a videí společnost odkoupila v roce 2012 za neuvěřitelnou jednu miliardu amerických dolarů. Zdroj...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace