Marketing a reklama

Je možné předpovídat, jestli budou uživatelé číst váš obsah?

Obsah je král, to už víme. Je ale možné nějak předpovídat reakce publika? Lidé jsou nevyzpytatelní, jednou celý článek doslova proletí, jindy čtou nezvykle pozorně. Je možné najít alespoň nějaký hrubý vzorec jejich chování? Ano. Když se během plánování a tvorby obsahu zaměříte na tzv. data-centrický přístup, hned začne všechno dávat větší...

Jakou cenu má v obsahovém marketingu upřímnost?

Obsah je král. Měli byste ale říkat celou pravdu nebo stačí jen nablýskané copy? Zaměřte se raději na pozadí vaší značky a problémy, které produkty řeší. Lidé chtějí slyšet příběhy, ale ty bez planých slibů. Obsahový marketing (neboli content marketing) se během posledního desetiletí stal mocným buzzwordem. Kvalitní obsah je dnes alfou a...

6 pravidel pro úspěšné obchodování na B2B trzích

Pokud prodáváte v mezifiremním prostředí, nestačí vám jen vyšperkovaný produkt a dobrá marketingová hesla. Musíte pochopit problém případného zákazníka, přizpůsobit se a třeba ho i poučit. V B2B prostředí je prodejní cyklus delší a často se musíte setkat s více zástupci společnosti. Na druhou stranu se ale právě tady uzavírají dlouhodobé...

Prediktivní analýza: Jak s pomocí strojového učení můžete předpovídat budoucnost vašeho byznysu?

Nové metody strojového učení jsou stále dostupnější. Mohou předvídat třeba nákupní chování vašich zákazníků a budoucí hospodářské výsledky? Ano, a s nebývalou přesností. Pokud chcete ve světě byznysu 21. století uspět – a především přežít – musíte vyhodnocovat všemožná data. Zároveň byste měli umět rozpoznat, kteří zákazníci jsou pro vás...

Zautomatizujte váš e-mailový marketing a ušetřete

O tom, že automatizace ve větší či menší míře proniká do všech odvětví marketingu, jsme na našem blogu již psali. Jinak tomu není ani u e-mailových kampaní. U těch hraje nejdůležitější roli správné načasování. A právě tady nabízí pomocnou ruku automatizace. Starý dobrý e-mail dokáže být mocným marketingovým nástrojem už několik dekád. Náklady...

Strojové učení v kampaních Google AdWords

Inzertní nástroj Google AdWords je bezesporu nejpopulárnější službou svého druhu. Jeho vývojáři ale nezahálejí a do kampaní nově zasadili prvek strojového učení. Jak vypadá budoucnost internetové reklamy v praxi? Reklamy ve vyhledávání vs. obsahová síť Pokud jste se někdy ponořili do hlubin Google AdWords, určitě víte, že krom...

Strojové učení promění marketing k nepoznání. Budete u toho?

Umělá inteligence (AI) a zejména její podoblast jménem strojové učení v posledních letech nesmazatelně pronikají do světa marketingu. Ovládnutí algoritmů, které umožní počítačovým programům „učit se“ dá v této džungli výhodu opravdu každému. Nenechte si ujet vlak. Umělé inteligence se dnes (už) nebojíme. Filmové trháky typu...

Komu se dá v éře fake news ještě věřit?

Pojem falešných zpráv, fake news, si za poslední měsíce úspěšně vydobyl místo i ve slovníku široké veřejnosti. Jak je možné, že lživé informace zažívají takový rozmach právě dnes? A je vůbec možné na internetu ještě někomu věřit?  Fake news v roli fenoménu Lživé poplašné zprávy a nejrůznější hoaxy tady byly od začátku internetu...

Krátí se čas fenoménu falešných followerů a fanoušků?

Prakticky od vzniku sociálních sítí tady současně existuje jakýsi šedý trh, kde si firmy i jednotlivci snadno nakupují falešné followery, lajky a komentáře. Blíží se ale v blízké budoucnosti konec tohoto fenoménu? Existence alarmujícího množství falešných účtů na sociálních sítích jako Instagram nebo Facebook je veřejným tajemstvím. Během...

Tipy na efektivní propagaci vašeho byznysu na internetu

Chcete začít podnikat? V dnešní době už nutně nemusíte dát dohromady velký kapitál, začít se dá i s pár tisícovkami. Kapitál ze začátku použijte na založení živnosti a zajištění první reklamy. Na první pohled jednoduchý a vcelku levný začátek podnikání není vždy záviděníhodný. Každý úspěch je od počátku věků vykoupen tvrdou,...

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás, jako moderního...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace