Marketing a reklama

E-mailing a legislativa – znáte pravidla hry?

E-maily píšeme všichni a denně, zároveň patří k jedněm z nejstarších nástrojů, které v on-line marketingu používáme. Obchodní sdělení zasílaná prostřednictvím e-mailu ale podléhají jasné legislativě. A právě s ní by se měl seznámit každý, kdo e-mailové kampaně k oslovení klientů využívá.     Co...

Zajímá vás, jak se chovají návštěvníci vašeho e-shopu? „Sledujte“ je

To, že v Česku máme vůbec největší počet e-shopů na hlavu, slyšíme z každé strany. Noví prodejci se často potýkají s problémy, někteří ze starých z trhu dokonce odchází. V čem tedy spočívá klíč k úspěchu? Naslouchejte svým zákazníkům – nabídněte jim snadnou formu komunikace a sledujte, jak se na vašem webu...

Reklama na YouTube – odradí diváky, nebo přivede zákazníky?

Reklamní sdělení předcházející videím na YouTube lidé příliš v lásce nemají. Přesto je ale občas musí zhlédnout. Tak proč by se touto cestou neměli dozvědět právě o vašem byznysu? Nezapomeňte, že YouTube dnes platí za dvojku v celosvětovém poli vyhledávačů – předním se drží jen jeho velký bratr Google. O obrovském potenciálním publiku...

Jak se o vašem e-shopu mluví? Žádná zmínka vám už neuteče

„Poznejte svou konkurenci. Vyhnete se jejich silným a využijete jejich slabé stránky.“ Americký marketingový konzultant Jack Trout ví, o čem mluví. V našem rybníčku to platí dvojnásob – vždyť Česko už pár let platí mezi e-shopovou velmoc a prosadit se je tak pochopitelně stále těžší a těžší. Noví hráči neustále přibývají a někteří méně...

Proč by měla být vaše firma na Instagramu?

Mezi sociálními médii se Instagram drží už několik let na vrcholu popularity. Využívání kanálu s tak rozsáhlými možnostmi si samozřejmě nenechávají ujít ani obchodní společnosti; od těch nejmenších, až po globální giganty. Vlastník aplikace – Facebook, si tyto možnosti samozřejmě včas uvědomil – a to už bylo jen pouhý krůček od vzniku...

Jak probíhá focení 360° fotografií a k čemu jsou dobré?

Napadlo vás někdy, jak vznikají ty krásné čisté fotografie produktů? Jestli pouze stačí postavit produkty k bílé stěně a vyfotit? My vás teď společně s ARCgroup s. r. o., která patří ke špičce v ČR, necháme nahlédnout pod pokličku focení a vysvětlíme, proč se to vlastně vyplatí a že lze dosáhnout hezky vypadajících a hlavně...

Netradiční formy marketingové kampaně. Existují ještě vůbec nějaká tabu?

Od samotného počátku vykazoval marketing tendence jít tak trochu vlastním směrem a nenechal se svazovat snad žádnými pravidly. V posledním desetiletí, které doslova ovládla přítomnost sociálních médií, jsou různé inovátorské praktiky ještě více na očích široké veřejnosti. A šikovní marketéři ví, jak takové pozornosti využít ve svůj...

Jak tvořit popisky produktů pro e-shop?

O tom, jak psát pro e-shop jsem si popovídal s Lukášem Vaďurou, copywriterem na volné noze, se kterým v Next Vision spolupracujeme už více než 2 roky.   Lukáši, začneme rovnou zostra. Co by měl copywriter/zaměstnanec firmy vědět předtím, než začne psát produktové popisy?   Ahoj Petře, jsem rád, že kromě copywritera...

Marketing Mix recenze: 4 užitečné tipy, které si odnášíme

Když ráno vstáváte a chystáte se na konferenci nebo seminář, cítíte se tak nějak jinak. Těšíte se a zároveň přemýšlíte, co vám seminář přinese. Pro mě den D nezačal úplně nejlépe, celý se totiž nesl ve znamení 30 minut. Nejdříve jsem o 30 minut zaspal a poté si užil 30 minutové zpoždění na cestě do Prahy. Takový start dne si asi nikdo z nás do...

Podnikání na Amazonu: Jak to s ním vlastně je?

Amazon v ČR ještě ani neotevřel trh, ale už tu máme zástupy podnikatelů, kteří se snaží na Amazonu rozjet svůj vlastní byznys. Jak je to možné a jak to podnikání na Amazonu vlastně funguje? Podnikání na Amazonu v kostce Abyste na Amazonu uspěli jako malá firma, je třeba dělat věci jinak, v tomto případě jaksi „obráceně“. Když...

Budoucnost je v rozšířené realitě

Se stále významnějším fenoménem rozšířené reality (v angličtině augmented reality) se setkáváme každý den a je úplně jedno, jestli právě venčíme psa nebo se mačkáme v tramvaji cestou do práce. Rozšířená realita nezahrnuje jen aktuální boom okolo herní aplikace Pokémon Go. Budoucnost mobilních zařízení se ponese právě v tomto duchu. Jak...

Hudební revoluce jménem Spotify

Hudební platformě Spotify se před lety podařilo odpovědět požadavkům moderní doby a svým uživatelům nabídla digitální streamování nekonečného množství skladeb. Nezáleží na tom, jestli jste milovníky prvoligové smetánky nebo raději hltáte nezávislé umělce. Kdo dnes není na Spotify, jako by v hudebním světě neexistoval. Jak se službě dnes daří,...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace