Marketing a reklama

YouTubeři - zábava pro děti nebo fungující byznys?

YouTubeři dokáží prostřednictvím svých videí prodávat produkty lépe než ty největší celebrity. Na rozdíl od klasické reklamy totiž zákazníkům produkt přirozenou cestou doporučují lidé, které se oni sami rozhodli sledovat. Během pouhého roku se z lidí, kteří si prezentováním svého hobby (většinou hraní na PC her) vybudovali slušnou...

Affiliate marketing

Vlastníte internetový obchod a chtěli byste navýšit prodeje? Hledáte přivýdělek nebo dokonce práci na plný úvazek? Affiliate marketing může být tou správnou cestou. Že jste o něm už slyšeli, ale nevíte, jak funguje? Základní principy se dozvíte v článku. Partnerům zajistí provizi, prodejcům zvýší obrat Affiliate marketing se označuje také...

Remarketing vlastních cílových skupin na Facebooku a Googlu (Custom Audiences)

Máte e-mailovou databázi, ale nemáte svolení zasílat jejím členům obchodní sdělení? Chcete, ale nevíte, jak je přesto legálně oslovit? Právě pro vás je tu remarketing. Ten totiž umožňuje zvolit si vlastní cílové skupiny. Facebook tuto možnost nabízí již delší dobu, zatímco Google začal teprve před pár týdny. Výhoda této služby je, že funguje...

Instagram spustil sponzorované příspěvky. Jak fungují?

Po téměř dvouletém experimentování se reklama na Instagramu konečně dostala i do České republiky (30. 9. 2015). Tato stále populárnější sociální síť umožňuje snadné sdílení fotek z chytrého telefonu. Zní to až příliš jednoduše, že? Bude v tom, ale něco víc, když byl Instagram v roce 2012 koupený Facebookem za 1 miliardu...

E-mail od A do Z, aneb co udělat před tím než kliknete na tlačítko odeslat

Jak docílit toho, aby váš e-mail neskončil v odpadkovém koši e-mailové schránky, ve spamu nebo ještě hůře odhlášením odběru? Vaše sdělení se po odeslání dostane do početné společnosti ostatních reklamních zpráv a je jen na vás, abyste jeho obsah vytvořili tak, aby v této konkurenci zaujal a přiměl příjemce k otevření. Vaše práce...

11 marketingových taktik, které vás nebudou stát ani korunu

Startupy a začínající podnikatelé se často ocitnou ve stejné situaci. Nemají peníze, ale potřebují se zviditelnit. A v téhle chvíli je třeba věnovat se marketingu. Nemusíte se přitom soustředit na drahé reklamní kanály. Někdy totiž stačí podívat se na věci z jiného úhlu. Ukážeme vám chytré marketingové taktiky, které nestojí žádné peníze...

Kdo je váš zákazník?

S rostoucí oblibou obsahového marketingu se dostal do popředí pojem persona, tedy jakýsi modelový zákazník. Nejde však o žádnou novinku. S jejich používáním se začalo už před více než 20 lety. Kde kdo o nich mluví, někdo je má pro své projekty vytvořené, ale málo kdo je opravdu důsledně využívá. Při tvorbě person se totiž často dělá...

Jak vylepšit hodnocení na Heuréce?

Není vaše hodnocení na Heuréce podle představ? Obecně mají lidé tendenci se podělit o zásadní momenty při své zákaznické zkušenosti. Často to jsou bohužel ty špatné. Zákazníci e-shopů jsou v České republice jedni z nejnáročnějších. Podívejme se, jak můžete vylepšit zákaznickou zkušenost a tím i hodnocení na Heuréce. Jak Heuréka počítá...

10 tipů jak vydělat na zbožových srovnávačích

1. Kde se vyplatí být Nejpoužívanější české srovnávače zboží jsou Heureka, Zbozi.cz a Google nákupy. Jsou ale i další. Nemají takovou návštěvnost, ale konverzní poměr bývá rovněž dobrý. Doporučuji se registrovat v Hledejceny.cz a Srovname.cz. Méně významné jsou Hyperzbozi.cz, Pricemania.cz. Existují ale i oborové srovnávače, pro módu to je...

Klíčové ukazatele výkonnosti

Znáte své KPI? KPI (Key Performance Indicators), tedy klíčové ukazatele výkonnosti vám napoví, jak efektivně si při svých činnostech vedete. Pod tímto pojmem se totiž skrývají metriky, indikátory a ukazatele vyjadřující kvalitu i efektivnost jednotlivých procesů. Nemusí se týkat pouze onlinu, své KPI může mít i zákaznická podpora například jako...

Produktové kampaně pro Sklik a Facebook

Pro každý e-shop jsou podstatným zdrojem návštěvnosti zbožové srovnávače Heureka.cz, Zbozi.cz,  Hledejceny.cz a Srovname.cz.  Jsou blízko nákupnímu rozhodnutí při cestě zákazníka. Mají tedy vysoké konverzní poměry. Mergado je aplikace primárně určená na optimalizaci XML datových zdrojů pro zbožové srovnávače. Umí konvertovat jeden datový...

Jaká byla konference Google Performance&Branding Summit 2015

Před pár dny jsem se zúčastnil mé první konference určené pro Google Partners. Podtitul této akce určené primárně pro PPC specialisty byl „týmová spolupráce a návrat k základům“.Předem chci říct, že po organizační stránce byla akce velmi povedená. Dějištěm konference se stala basketbalová hala v Letňaněch, a aby organizátoři ještě více...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace