Marketing a reklama

Kdo je váš zákazník?

S rostoucí oblibou obsahového marketingu se dostal do popředí pojem persona, tedy jakýsi modelový zákazník. Nejde však o žádnou novinku. S jejich používáním se začalo už před více než 20 lety. Kde kdo o nich mluví, někdo je má pro své projekty vytvořené, ale málo kdo je opravdu důsledně využívá. Při tvorbě person se totiž často dělá...

Jak vylepšit hodnocení na Heuréce?

Není vaše hodnocení na Heuréce podle představ? Obecně mají lidé tendenci se podělit o zásadní momenty při své zákaznické zkušenosti. Často to jsou bohužel ty špatné. Zákazníci e-shopů jsou v České republice jedni z nejnáročnějších. Podívejme se, jak můžete vylepšit zákaznickou zkušenost a tím i hodnocení na Heuréce. Jak Heuréka počítá...

10 tipů jak vydělat na zbožových srovnávačích

1. Kde se vyplatí být Nejpoužívanější české srovnávače zboží jsou Heureka, Zbozi.cz a Google nákupy. Jsou ale i další. Nemají takovou návštěvnost, ale konverzní poměr bývá rovněž dobrý. Doporučuji se registrovat v Hledejceny.cz a Srovname.cz. Méně významné jsou Hyperzbozi.cz, Pricemania.cz. Existují ale i oborové srovnávače, pro módu to je...

Klíčové ukazatele výkonnosti

Znáte své KPI? KPI (Key Performance Indicators), tedy klíčové ukazatele výkonnosti vám napoví, jak efektivně si při svých činnostech vedete. Pod tímto pojmem se totiž skrývají metriky, indikátory a ukazatele vyjadřující kvalitu i efektivnost jednotlivých procesů. Nemusí se týkat pouze onlinu, své KPI může mít i zákaznická podpora například jako...

Produktové kampaně pro Sklik a Facebook

Pro každý e-shop jsou podstatným zdrojem návštěvnosti zbožové srovnávače Heureka.cz, Zbozi.cz,  Hledejceny.cz a Srovname.cz.  Jsou blízko nákupnímu rozhodnutí při cestě zákazníka. Mají tedy vysoké konverzní poměry. Mergado je aplikace primárně určená na optimalizaci XML datových zdrojů pro zbožové srovnávače. Umí konvertovat jeden datový...

Jaká byla konference Google Performance&Branding Summit 2015

Před pár dny jsem se zúčastnil mé první konference určené pro Google Partners. Podtitul této akce určené primárně pro PPC specialisty byl „týmová spolupráce a návrat k základům“.Předem chci říct, že po organizační stránce byla akce velmi povedená. Dějištěm konference se stala basketbalová hala v Letňaněch, a aby organizátoři ještě více...

Chcete růst? Exportujte!

Častěji se setkáváme s expanzí na nové trhy. Jaký je důvod? Je to čím dál tím jednodušší. Pro e-shop nebo firmu využívající internet jako prodejní kanál je to logická cesta k dalšímu růstu. Ve srovnání s mnohými zeměmi je ČR zemí s největší konkurencí na poli internetového prodeje. E-shopů je tu přes 40 tis. Zákazníci jsou tu nároční. Očekávají...

Call to action, vyzývejte k akci

Call to action copywriting najde své uplatnění všude tam, kde chcete čtenáře popostrčit k nějaké aktivitě. „Kupte ještě teď“, „Klikněte pro více informací“, ale patří sem i nejznámější výzva „Přidat komentář“. Podívejte se, jak se taková výzva k akci tvoří, jaká má pravidla, a jak vám může pomoci. Call to action? To neznám. Call to...

Rozhovor pro časopis BYZMAG

Pro časopis BYZMAG jsem udělal rozhovor o podnikatelských začátcích, o tom, že bez neustálého vzdělávání a sledování trendů nemáte šanci odvést pro klienta v marketingu kvalitní práci, o tom, proč mít web v dnešní době ještě nic neznamená. Trochu jsme se rozpovídali a vznikl z toho rozhovor o 14 stránkách. Časopis BYZMAG vychází...

Automatický překlad Google Adwords kampaní

V poslední době jsem několikrát řešil spuštění slovenské verze PPC kampaní. Zákazník již provozoval e-shop s Adwords kampaněmi v České republice. Struktura kampaní pro Slovensko měla být téměř shodná. Čeština a slovenština jsou si velmi podobné jazyky a Google překladač si tedy s překladem krátkých textů dobře poradí. Bohužel překlad reklam není...

Pochopte zákazníka: byznys framework See-Think-Do-Care

Existuje mnoho byznys modelů pro obchodně marketingové účely. Usnadňují nám pohled na složitou logiku nákupního chování. Jedním z nejznámějších je AIDA. Bohužel žádný z těchto klasických modelů se dobře nehodí pro použití v digitální oblasti. Byznys model See-Think-Do-Care od Avinash Kaushika nám ukazuje pohled na zákazníka v digitální éře...

Copywriting pro PPC kampaně

Dobře cílená PPC kampaň vám přinese vysokou míru konverze, tj. akcí návštěvníka webových stránek, jež jsou cílem reklamy. Chcete-li být úspěšní, nepodceňujte copywriting pro PPC kampaně. Stručně o PPC kampani PPC (pay-per-click - platba za proklik) kampaně jsou účinným marketingovým nástrojem. Jde o jednu z nejefektivnějších forem reklamy...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace