Ověření domény je poměrně novou záležitostí, kterou Facebook vyžaduje. Pakliže chcete spravovat události sledované na webu, jedná se o nezbytný prvek k jejich nastavení.
Ověření domény
Ověření se provádí přímo v Business Manageru a provedete ho následovně:
- Přejděte na https://business.facebook.com/settings
- Vlevo klikněte na záložku Bezpečnost značky
- Poté domény a tlačítko „Přidat“
- Vyplňte název domény ve formě „doména.cz“
- Po přidání domény máte na ze 3 možností ověření
a. Ověření DNS
b. Nahrání souboru HTML – vygenerujete soubor html, který pomocí FTP nahrajete do kořenového adresáře webu.
c. Meta-tag Verification (ideální pro Shoptet) – zkopírujete meta tag a vložíte do hlavičky vašeho webu. Toto řešení je ideální pro běžné uživatele a eshopy, například na Shoptetu. - Pro dnešní ukázku zvolíme ověření pomocí Meta-tag Verification
- Zkopírujte celý meta tag, viz obrázek
- Přejděte do vaší administrace Shoptetu
- Vlevo klikněte na záložku „Vzhled a obsah“
- Poté klikněte na „Editor“ a v záložce HTML kód, viz obrázek níže
- Jakmile budete mít meta tag vložený na webu, klikněte na tlačítko uložit
- Nakonec přejděte zpět do Business Manageru a dokončete ověření pomocí tlačítka „Ověřit“
- Hotovo, doménu máte ověřenou ?
Gratuluji, právě jste si ověřili svou doménu a nyní můžete nastavit vaše události. Nastavení událostí provedete následovně:
Nastavení událostí
- Přejděte na https://business.facebook.com/events_manager2
- Klikněte na název vašeho pixelu
- Dále na záložku „Souhrnné měření událostí“ a „Konfigurovat události webu“
- Následně uvidíte domény, u kterých bude tlačítko „Spravovat události“
- Na nejvyšší prioritu dejte událost s nejvyšší hodnotou – nákup (pomocí tlačítka vpravo „Přidat událost“)
- Na nejnižší prioritu dejte událost s nejnižší hodnotou (např. zobrazení obsahu)
- Výsledné nastavení událostí u eshopu vypadá takto:
- Hotovo
Upozorňujeme, že veškeré změny v událostech vstoupí v platnost až po 72 hodinách. Pakliže odeberete události, na které máte nastavené kampaně, dojde k zastavení těchto reklam.