Ověření domény je poměrně novou záležitostí, kterou Facebook vyžaduje. Pakliže chcete spravovat události sledované na webu, jedná se o nezbytný prvek k jejich nastavení.

Ověření domény

Ověření se provádí přímo v Business Manageru a provedete ho následovně:

  1. Přejděte na https://business.facebook.com/settings
  2. Vlevo klikněte na záložku Bezpečnost značky
  3. Poté domény a tlačítko „Přidat“
  4. Vyplňte název domény ve formě „doména.cz“

     

    otevreni domény fb

  5. Po přidání domény máte na ze 3 možností ověření

    a. Ověření DNS
    b. Nahrání souboru HTML – vygenerujete soubor html, který pomocí FTP nahrajete do kořenového adresáře webu.
    c. Meta-tag Verification (ideální pro Shoptet) – zkopírujete meta tag a vložíte do hlavičky vašeho webu. Toto řešení je ideální pro běžné uživatele a eshopy, například na Shoptetu.

  6. Pro dnešní ukázku zvolíme ověření pomocí Meta-tag Verification

     

    otevreni domény fb

  7. Zkopírujte celý meta tag, viz obrázek
  8. Přejděte do vaší administrace Shoptetu
  9. Vlevo klikněte na záložku „Vzhled a obsah“
  10. Poté klikněte na „Editor“ a v záložce HTML kód, viz obrázek níže

     

    otevreni domény fb

  11. Jakmile budete mít meta tag vložený na webu, klikněte na tlačítko uložit
  12. Nakonec přejděte zpět do Business Manageru a dokončete ověření pomocí tlačítka „Ověřit“

     

    otevreni domény fb

  13. Hotovo, doménu máte ověřenou ?

Gratuluji, právě jste si ověřili svou doménu a nyní můžete nastavit vaše události. Nastavení událostí provedete následovně:

Nastavení událostí

  1. Přejděte na https://business.facebook.com/events_manager2
  2. Klikněte na název vašeho pixelu
  3. Dále na záložku „Souhrnné měření událostí“ a „Konfigurovat události webu“

     

    otevreni domény fb

  4. Následně uvidíte domény, u kterých bude tlačítko „Spravovat události“

     

    otevreni domény fb

  5. Na nejvyšší prioritu dejte událost s nejvyšší hodnotou – nákup (pomocí tlačítka vpravo „Přidat událost“)
  6. Na nejnižší prioritu dejte událost s nejnižší hodnotou (např. zobrazení obsahu)
  7. Výsledné nastavení událostí u eshopu vypadá takto:

     

    otevreni domény fb

  8. Hotovo

Upozorňujeme, že veškeré změny v událostech vstoupí v platnost až po 72 hodinách. Pakliže odeberete události, na které máte nastavené kampaně, dojde k zastavení těchto reklam.