Marketing a reklama
Ověření domény je poměrně novou záležitostí, kterou Facebook vyžaduje. Pakliže chcete spravovat události sledované na webu, jedná se o nezbytný prvek k jejich nastavení. Ověření...
Velký rádce PPC - jaký kanál zvolit v roce 2021? V rámci naší agentury často diskutujeme o tom, jaký je pro specifického klienta ideální inzertní...
Vývoj a bezpečnost
Co však dělat v případě, že našim zákazníkům takové emaily padají do složky se spamem? S takovou nepříjemností se nejvíce potýkají zákazníci, kteří mají emailovou...
V prvé řadě, se podíváme na základní rozdělení kampaní dle účelu. Výběr účelu kampaně dále určuje, jaké možnosti optimalizace budete mít v nabídce. Rozdělení kampaní dle účelu:...
Pokud jste v minulosti najali agenturu, se kterou jste měli špatnou zkušenost, naprosto chápu a rozumím tomu, že vaše důvěra je na bodě mrazu. O...
Úvod Možná vás zklamu, protože už na začátku musím říct, že vám nedám jednoznačnou odpověď. Každá firma, její produkt, kultura i odvětví byznysu jsou tak...
Píše se pátek 29.1 a Seznam oznamuje jeho největší technologickou aktualizaci algoritmu přirozených výsledků vyhledávání za poslední dekádu - vyhledávání pomocí významových vektorů. Jak budou...
Návody, školení a eventy
Nastavení reklamního účtu Jelikož máte již svůj reklamní účet vytvořený a propojený, zbývá nám přidat fakturační a platební údaje. Tyto údaje vložíme takto: Přejděte na...
Tento návod vás provede krok za krokem nastavením Business Manageru, tedy nástroje, přes který budete nastavovat a spravovat všechny důležité nástroje. Business Manager obsahuje spousty...
Chci úvodní konzultaci
Jak děláme marketing, který skutečně funguje.
Chceme vám také sdělit, že vyplněním e-mailu souhlasíte, že vám můžeme zaslat jeden email měsíčně. Kontakt budeme chránit jako oko v hlavě dle pravidel GDPR.
Chci voucher
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte. Další informace