Automatický překlad Google Adwords kampaní - Digitální agentura - Next Vision
5. 4. 2015

Automatický překlad Google Adwords kampaní

V poslední době jsem několikrát řešil spuštění slovenské verze PPC kampaní. Zákazník již provozoval e-shop s Adwords kampaněmi v České republice. Struktura kampaní pro Slovensko měla být téměř shodná. Čeština a slovenština jsou si velmi podobné jazyky a Google překladač si tedy s překladem krátkých textů dobře poradí. Bohužel překlad reklam není tak jednoduchý, jak by se mohlo zdát. Proto uvádím funkční návod.

Co je potřeba: Adwords editor, Google Docs a MS Excel.

  1. Z Google Adwords editoru vyexportovat CSV soubor kampaní.
  2. Otevřít v MS Excel a uložit do souboru s příponou .xlsx.
  3. Otevřít v Google Docs tabulkách.
  4. Instalovat do Google Docs doplňek Translate My Sheet.
  5. Vybrat požadované sloupce a přeložit je. Často se stává, že překročíte povolený limit. Proto je pak nutné vybírat menší skupiny k překladu.
  6. Nezapomenout nahradit původní názvy kampaní za nové.
  7. Z Google Docs stáhnout soubor jako .xlsx.
  8. Otevřít MS Excel a uložit jako “Text v kódu Unicode”.
  9. Přepsat příponu souboru na .csv.
  10. Importovat do Google Adwords editoru.
  11. Zkontrolovat import, upravit URL adresy a nastavit nové cílení jazyka a země.

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i něco dalšího

Profit first finannční řízení

ČLÁNEK

Profit First: Naordinujte financím dietu

Kolikrát jste si vy – podnikatelé a majitelé firem vypláceli nižší mzdu než ostatním zaměstnancům ve vlastní firmě? Kolikrát jste si dokonce řekli, že pro zdraví firmy si raději vyplácet mzdu vůbec nebudete? Když se vás někdo zeptá, jaký máte … Číst více

Reklama na sociálních sítích

ČLÁNEK

Podcast #2: Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích

Tomáš Karásek patří mezi TOP 10 Facebook specialistů v ČR a v dnešním podcastu nám ve stručnosti představí, jak vytvořit účinné reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Co od Facebook kampaní očekávat a jaké jsou nejdůležitější body účinné správy kampaní? … Číst více