Automatický překlad Google Adwords kampaní - Digitální agentura - Next Vision
5. 4. 2015

Automatický překlad Google Adwords kampaní

V poslední době jsem několikrát řešil spuštění slovenské verze PPC kampaní. Zákazník již provozoval e-shop s Adwords kampaněmi v České republice. Struktura kampaní pro Slovensko měla být téměř shodná. Čeština a slovenština jsou si velmi podobné jazyky a Google překladač si tedy s překladem krátkých textů dobře poradí. Bohužel překlad reklam není tak jednoduchý, jak by se mohlo zdát. Proto uvádím funkční návod.

Co je potřeba: Adwords editor, Google Docs a MS Excel.

  1. Z Google Adwords editoru vyexportovat CSV soubor kampaní.
  2. Otevřít v MS Excel a uložit do souboru s příponou .xlsx.
  3. Otevřít v Google Docs tabulkách.
  4. Instalovat do Google Docs doplňek Translate My Sheet.
  5. Vybrat požadované sloupce a přeložit je. Často se stává, že překročíte povolený limit. Proto je pak nutné vybírat menší skupiny k překladu.
  6. Nezapomenout nahradit původní názvy kampaní za nové.
  7. Z Google Docs stáhnout soubor jako .xlsx.
  8. Otevřít MS Excel a uložit jako “Text v kódu Unicode”.
  9. Přepsat příponu souboru na .csv.
  10. Importovat do Google Adwords editoru.
  11. Zkontrolovat import, upravit URL adresy a nastavit nové cílení jazyka a země.

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i něco dalšího

Reklama na sociálních sítích

ČLÁNEK

Podcast #2: Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích

Tomáš Karásek patří mezi TOP 10 Facebook specialistů v ČR a v dnešním podcastu nám ve stručnosti představí, jak vytvořit účinné reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Co od Facebook kampaní očekávat a jaké jsou nejdůležitější body účinné správy kampaní? … Číst více

Graf

ČLÁNEK

E-commerce zažívá nový boom. Které segmenty pandemie nakopla?

Podíl e-commerce v České republice během posledních let roste poměrně stabilním tempem. Aktuálně internetové nákupy tvoří asi 11,5 % celkového maloobchodního obratu. Pandemie COVID-19 s sebou ale do společnosti přinesla změnu, kterou bychom si ještě před pár měsíci neuměli ani představit. A … Číst více