Proč byste si měli udělat audit e-shopu?

Spousta e-shopařů začíná pomalu přemýšlet nad tím, čím přesvědčí potencionální zákazníky ve své vánoční kampani. Ještě než se pustíte do té své, bude nejlepší provést audit současného stavu vašeho internetového obchodu. Svěřte Vánoce do našich rukou a audit od nás dostanete úplně zadarmo.

Podzim už je za dveřmi a s ním i začátek vánoční horečky. To je prakticky pro každého prodejce velmi důležité období. Když budete mít štěstí, můžete si za nějaké dva měsíce pěkně vylepšit obrat. Jste ale na Vánoce opravdu dobře připraveni? Profesionální audit vám pomůže vytěžit ze svátků maximum.

Nejlepší čas na přípravu je teď

Vánoce jsou typickým tématem, které si při reklamní kampani žádá komplexní přístup. Vánoční atmosféra by na návštěvníky e-shopu zkrátka a dobře měla dýchat z každého banneru a z každého řádku PPC textu.

Něco takového samozřejmě vyžaduje dostatečný čas na přípravu. Když si na blížící se advent vzpomenete až na konci listopadu, nejspíš už bude pozdě. Marketingové agentury již nemají kapacity a ti nejsvědomitější zákazníci už mají většinu dárků zabalenou a schovanou někde ve sklepě. Nezaspěte!

Začněte novou kampaň s čistým štítem

Před takovou kampaní je ale nejlepší udělat i kompletní audit. My v Next Vision vám nabízíme úvodní telefonickou konzultaci zcela zdarma.

Co při takovém auditu zjišťujeme? Revidujeme aktuální marketingovou strategii, zda máte efektivně vyřešeno řízení zboží nebo třeba i to, jestli je pohyb na vašem obchodu pro zákazníky komfortní a přehledný.

Právě uživatelskou přívětivost (UX) rozhodně nemůžete brát na lehkou váhu – a o Vánocích to platí dvojnásob. Musíme si uvědomit, že právě tehdy na internetu stále častěji nakupují i lidé, kteří jinak dávají spíše přednost tradičním kamenným prodejnám. A nejsou třeba tolik zběhlí. Ale něco je k vám zkrátka přivedlo – buď máte zatraceně dobré SEO, reklamu, nebo u vás jen našli ty červené tenisky, které jsou už všude jinde vyprodány. Tak jako tak – je potřeba uskutečnit konverzi a návštěvníka proměnit v zákazníka – takového, který se k vám v nejlepším případě ještě v budoucnu vrátí.

Ozvěte se nám prostřednictvím kontaktního formuláře na našem webu, potkáme se u kávy a probereme vše, co od vás budeme k auditu potřebovat. Budeme se těšit!


Petr Myšák

Petr Myšák

S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

Napište si o krátkou úvodní konzultaci zdarma

Úvodní telefonická konzultace pro váš projekt zdarma. Vyplňete formulář a my se vám v pracovní dny do 24 hodin ozveme.

Přidejte komentář


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace