Bývaly doby, kdy poptávka převyšovala nabídku. Produkty se svou podstatou samy od sebe lišily, značky z těchto rozdílů vycházely. Nyní, kdy je ohromný přebytek nabídky, kdy se od sebe z faktického hlediska produkty téměř neliší, mají firmy jen dvě logické cesty: buď mohou snížit cenu, nebo můžou dát větší význam své značce. Tomu pomáhají archetypy jako nástroje pro řízení významu značky.
Petr Myšák
Zakladatel Next Vision. Po ČVUT se v roce 2006 začal věnovat webdesignu a on-line marketingu. Už 14 let přináší menším i větším podnikům komplexní řešení pro online růst, podložená fakty a čísly, ne prázdnými frázemi. Praxi má také na straně klienta. Je majitelem e-commerce firmy provozující specializované e-shopy v oblasti domácí vzduchotechniky na několika světových trzích. Ve volných chvílích se věnuje rodině, běhání, skialpinismu a horské turistice. Je vytrvalý optimista.