Může mít vlastní e-shop každý? Seznamte se se Shoptetem - Digitální agentura - Next Vision
17. 6. 2019

Může mít vlastní e-shop každý? Seznamte se se Shoptetem

Říká se, že ještě nikdy nebylo snazší rozjet vlastní podnikání. S tím souhlasíme – samozřejmě díky nepřetržitému rozvoji internetu a chytrým platformám jakou je třeba český Shoptet. Proč si více než 10 tisíc obchodníků vybralo tuhle platformu a v čem je tak jedinečná?

Platforma Shoptet, na které dnes běží několik tisíc českých internetových obchodů původně vznikla už v roce 2007. Tehdy její zakladatelé ještě stavěli svým klientům e-shopy na míru. Někdy v roce 2009 ale přišla myšlenka vytvořit univerzální systém, na kterém by si vlastní prodej mohl snadno rozjet prakticky kdokoli.

Zbytek je už historii – v roce 2016 se Shoptet přiblížil 10 tisícům spuštěným e-shopům a minimálně na tuzemském trhu se stal suverénní jedničkou v oboru.

Malý e-shop spustíte úplně zdarma

Základní tarif Free je přitom poskytován úplně zadarmo – vy si jen musíte pořídit doménu a webový prostor. Omezeni jste ale mimo jiné množstvím pouhých deseti produktů. Vše si ale můžete pohodlně vyzkoušet. Pokud to ale se svým e-shopem myslíte vážně, určitě bude zapotřebí využít některý z placených tarifů.

Ty Shoptet nabízí ve čtyřech verzích, které se liší množstvím funkcí i velikostí sortimentu. Platit můžete měsíčně, ročně nebo dvouročně – od toho se pochopitelně odvíjí i vaše cena.

Dostaňte ze svého byznysu maximum

Celý systém byl navržen co nejjednodušeji a troufneme si tvrdit, že samotné spuštění e-shopu zvládne skoro každý. Vše je navíc nastaveno pro zásady GDPR a další platné standardy. K dispozici tady máte taky množství šablon a rozšiřujících doplňků, ať už pro obchod samotný nebo řízení marketingových aktivit. Některé jsou opět zdarma, některé za poplatek.

Krom jiného Shoptet nabízí propojení s EET, účetním systémem Pohoda nebo vlastní fakturační platformou.

A tady právě nastává háček – prostředí Shoptetu je sice maximálně intuitivní, ale pokud byste si všechno měli nastavovat sami, možná už by vám nezbylo moc času ke zlepšování samotné nabídky zboží. Digitální agentura vám může pomoci vše nastavit tak, abyste ze systému vytěžili a maximum.

Dokážete se odlišit?

Zároveň je taky rozumné zapracovat na optimalizaci pro vyhledávače nebo popiscích k produktům. Česko platí za e-shopovou velmoc – aktuálně jich existuje asi 44 tisíc – a vy se potřebujete nějak odlišit.

Co do samotného vzhledu e-shopu, budete si muset vybrat z devíti dostupných šablon. Ty lze sice drobně modifikovat podle vašich potřeb, náročnější uživatelé, kteří by si celý obchod rádi přizpůsobili podle sebe tady ale nepochodí. Webové stránky postavené na Shoptetu si prostě jsou podobné – ne vždy to ale musí představovat problém.

Shoptet považujeme za velmi užitečný systém především pro ty, kdo mají připravený produkt a chtějí jeho prodej spustit co nejrychleji – bez dlouhého programování a průtahů. Také se jedná o skvělou platformu na spuštění vašeho prvního byznysu a zorientování se. Každý by ale měl zvážit, zda je tento systém pro jeho podnikání opravdu dostatečný.

Pokud si nejste jistí, které řešení je pro vás to pravé, nebo už nad touto platformou uvažujete, zavolejte nám nebo pošlete zprávu. První telefonická konzultace je zcela zdarma.

 

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









Na spam nemáme čas. Odesláním svých údajů souhlasíte s jejich zpracováním za účelem vyřízení poptávky. To je celé.




Přečtěte si i něco dalšího

ČLÁNEK

Dvě třetiny zákazníků preferují nákup v kamenných prodejnách

Česká pobočka agentury IPSOS, která patří mezi světové lídry v oblasti průzkumu trhu, během letošního roku pro e-commerce společnost Acomware vyhotovila šetření o spotřebitelském chování napříč různými platformami. Průzkum vycházel ze vzorku 1 016 internetových respondentů a ano, opravdu se … Číst více