Školení a přednášky

Jak na obchodní podmínky podle advokáta Pavla Kropáčka

Na jaké oblasti práva se vaše advokátní kancelář specializuje? Naše advokátní kancelář se specializuje na obchodní právo a též speciálně na právo v oblasti podnikání na internetu. Převážná část naší činnosti se pohybuje od běžného právního poradenství pro firmy, především v právu nemovitostí, korporátním právu, pracovním právu a...

To nejlepší z konference WebTop100 2016?

Hypoteční banka a její obsahová strategie Věk cílové skupiny je stejný jako před deseti lety. Chování zákazníků se ale mění. Lidé se více zaměřují na kariéru a užívají si cestování. Hypotéka je obecně vnímána jako negativní nutnost. Nelze cílit jen na rozhodovací fázi. Marketing zaměřený na zákazníky musí být již ve fázi SEE. Hypotéka je jako...

Marketing Mix recenze: 4 užitečné tipy, které si odnášíme

Když ráno vstáváte a chystáte se na konferenci nebo seminář, cítíte se tak nějak jinak. Těšíte se a zároveň přemýšlíte, co vám seminář přinese. Pro mě den D nezačal úplně nejlépe, celý se totiž nesl ve znamení 30 minut. Nejdříve jsem o 30 minut zaspal a poté si užil 30 minutové zpoždění na cestě do Prahy. Takový start dne si asi nikdo z nás do...

Budovat obsah neznamená jen sbírat návštěvy na webu!

V květnu jsme zaskočili na 9. affiliate konferenci do Prahy. I tentokrát jsme se dozvěděli hned několik zajímavých novinek, o které se s vámi chceme podělit. Mimo jiné jsme si i poslechli, jak dělat obsahový marketing podle Alzy a také jsme se dozvěděli několik novinek ze sociálních sítí. Už vás nebudeme napínat, dejme se do...

Do kuchyně českých eshopů aneb jak to dělá Alza?

Každý internetový obchod – eshop potřebuje kvalitní marketing. Cesta každého z českých obchodů je trochu jiná, ačkoli mají celou řadu společných rysů.  Zaskočili jsme na odpoledne do kuchyně českých internetových obchodníků a poslechli si, jak právě oni dělají svůj marketing a jak vůbec vypadala globální marketingová scéna za rok...

Rozhovor pro MladýPodnikatel.cz

Pro podnikatelský magazín MladýPodnikatel.cz jsem napsal rozhovor o využití archetypů v brandingu značek.  Bývaly doby, kdy poptávka převyšovala nabídku. Produkty se svou podstatou samy od sebe lišily, značky z těchto rozdílů vycházely. Nyní, kdy je ohromný přebytek nabídky, kdy se od sebe z faktického hlediska produkty téměř...

Jaká byla konference Google Performance&Branding Summit 2015

Před pár dny jsem se zúčastnil mé první konference určené pro Google Partners. Podtitul této akce určené primárně pro PPC specialisty byl „týmová spolupráce a návrat k základům“.Předem chci říct, že po organizační stránce byla akce velmi povedená. Dějištěm konference se stala basketbalová hala v Letňaněch, a aby organizátoři ještě více...

Rozhovor pro časopis BYZMAG

Pro časopis BYZMAG jsem udělal rozhovor o podnikatelských začátcích, o tom, že bez neustálého vzdělávání a sledování trendů nemáte šanci odvést pro klienta v marketingu kvalitní práci, o tom, proč mít web v dnešní době ještě nic neznamená. Trochu jsme se rozpovídali a vznikl z toho rozhovor o 14 stránkách. Časopis BYZMAG vychází...



Rádi se zdokonalujeme, proto několikrát ročně navštěvujeme školení a přednášky s nejrůznějším zaměřením.


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace