Primárně aplikace slouží pro komunikaci se zákazníky, kteří potřebují dodatečné informace, zajímá je proces vyřízení objednávky nebo mnoho dalšího. Operátor tak může se zákazníkem snadno komunikovat v reálném čase a díky tomu tak lze předejít situaci, kdy zákazník v takových případech odchází do jiného obchodu nebo nákup kvůli chybějící informaci odkládá. Komunikovat se zákazníky je možné i z mobilu nebo tabletu.
Automatické zprávy
Vhodné také může být nastavení automatických zpráv, které se návštěvníkům zobrazí jen za vámi konkrétně zvolených podmínek. Lze tedy například oslovit zákazníka, když si dlouho prohlíží popis produktu a je pravděpodobné, že hledá nějakou konkrétní informaci, která je nutná při jeho rozhodovacím procesu. Mnoho zákazníků také zajímá přesná doba doručení, ikdyž je uvedena na webu.
Optimalizace kampaní
Při optimalizaci kampaní můžete přijít na to, že problém je někde na vstupní stránce. Jenže kde? Díky videonahrávkám, které si můžete v aplikaci spustit tak můžete snadno najít achilovu patu vašeho objednávkového procesu a snadno ji zalepit. Můžete tak zjistit, ve které konkrétní fázi objednávky zákazník končí a velmi často i z jakého důvodu. Například přijdete na to, že se mu nelíbí cena dopravy, nebo má potíže s přehledností jednotlivých kroků.
<center>
Spolupráce s Google Analytics
Online chat velmi dobře spolupracuje s Google Analytics. Výsledky pak vidíte v rozhraní Analytics v záložce Chování/Události. Přičemž aplikace štítkuje velmi přehledně. Přikládáme obrázek, který popisuje vliv aplikace na konverzní poměr obchodu. Pokud se zákazníky komunikujete, vyplatí se vám to.
Dostupné jazyky a uživatelé
Aplikace funguje ve 13 jazycích. Hlavní výhodou Smartsupp oproti konkurenci je právě možnost živého sledování pohybu zákazníků na webu a následná možnost přesnější pomoci ze strany operátora chatu. Mezi uživatele aplikace patří například Alza.cz, Seznam.cz, Renocar nebo Microsoft.