Obsah
Pro obchodníky ve všech fázích
Celá akce proběhne 6. února 2020 v prostorách Kaiserštejnského paláce na Malostranském náměstí v Praze a vítáni jsou všichni provozovatelé e-shopů, kteří uvažují o expanzi svého podnikání směrem do „skutečného světa“. Dveře jsou ale samozřejmě otevřené i těm, kteří o vstupu do světa obchodu teprve uvažují – a teprve například hledají ten vhodný produkt, cílovou skupinu zákazníků nebo přístup k marketingu.
Člověk by sice docela snadno mohl získat pocit, že dnes se všechno podstatné odehrává právě na internetu – ale i tahle mince má druhou stranu. Náklady na internetovou reklamu se stále zvyšují a některé typy produktů jsou často lepší koupit osobně a takzvaně si je „osahat“.
Ti nejlepší odborníci na kamenné prodejny na jednom místě
Výběr vhodných prodejních prostor, dohodnutí podmínek s jejich pronajímatelem nebo seznámení se se všemi úředními a jinými náležitostmi chodu kamenného obchodu – to všechno jsou témata, která budou mít v programu RC Start své místo.
Krom získání cenných rad a poznatků bude událost také jako stvořená pro networkingové aktivity – můžete získat přímé kontakty na zástupce většiny tuzemských shopping center; vašemu týmu tak odpadnou dlouhé hodiny strávené vyhledáváním a obvoláváním kontaktů.
Zmíněné možnosti konzultací navíc nebudou vázány jen na konkrétní místo a datum. Vaše obchodní záměry a koncepty budete po dobu 8 měsíců moci konzultovat s vybranými odborníky na chod shopping center nejen u nás, ale i na Slovensku.
Všechny konzultace za jednu cenu
Jednotný vstup na konferenci činí 6 800 Kč, na místě 9 800 Kč. Vzhledem k tomu, že na jednom místě dostanete přístup k celé řadě odborníků a poradců (jejichž hodinové sazby se mohou hravě vyšplhat do tisíců), může se pro vaše budoucí podnikání jednat o zajímavou úsporu.
V roce 2019 proběhl již 16. ročník RetailCon konference. Zdroj: Centers.cz
Za celou konferencí stojí společnost Centers Publishing, s.r.o., která je podepsána rovněž pod úspěšným eventem RetailCon. Na tom se v roce 2020 již po sedmnácté setkají ředitelé (popřípadě jejich zástupci) tuzemských shopping center, parků a dalších komerčních prostor k pronájmu.
Takový pronájem samozřejmě není nijak lacinou záležitostí – pokud jste ale třeba už úspěšní hráči v internetových vodách, byla by škoda své portfolio nerozšířit. Anebo na konferenci naopak zjistíte, že off-line prostředí zkrátka a dobře není pro vás tím pravým. A i takový poznatek má svou cenu.