Velké porovnání služeb To Do listů – 2. část - Digitální agentura - Next Vision
16. 6. 2017

Velké porovnání služeb To Do listů – 2. část

V premiérovém dílu seriálu jsme vám představili první tři služby zaměřené na task management. Dnes jsme tady s další trojicí aplikací, které vám pomohou s rozvržením každodenních úkolů, a hlavně s jejich úspěšným zvládnutím.

Google Keep – tak přehledně, jak je u Google zvykem

Tahle služba od Google se netýká jen To Do listů. Jedná se o prostředí podobné například známé aplikaci Evernote, do něhož si můžete vkládat nejen poznámky, ale třeba také fotografie nebo dokonce hlasové záznamy. U těchto souborů potom nehrozí, že byste je při vymazání z mobilního zařízení ztratili. V neposlední řadě je Google Keep efektivním nástrojem pro udržování přehledu nad úkoly a jejich plněním. Všechno je přehledné a intuitivní.

Asi nikoho nepřekvapí, že Keep postupuje přesně v duchu své mateřské společnosti. Stejně jako třeba u Gmail platí, že můžete používat barevné štítky větší přehlednost. Snadno tak odlišíte záležitosti, které se týkají rodiny, práce nebo třeba volného času. U vybraných tasků si můžete nastavit notifikaci v závislosti na vaší poloze. To se hodí hlavně ve chvíli, když vás Google Keep upozorní například na nákupní seznam ve chvíli, kdy jste právě v supermarketu.

  • zdarma (Android/iOS)
  • prostředí známé z jiných služeb od Google
  • pokročilé možnosti rozlišení pro různé tasky

 

Any.do – time management snadno a rychle

Aplikace Any.do přináší spoustu funkcí, které známe od jejích už dříve zmíněných konkurentů. Zvlášť zde oceňujeme možnost hlasového vstupu, která je určena všem, kteří dávají přednost mluvení před sepisováním sáhodlouhých úkolů. Pokud máte problémy s time managementem, oceníte funkci nazvanou Any.do Moment, která vám přehledně shrne tasky, které musíte vyřídit právě během dnešního dne.

Aplikace je v základní verzi k dispozici opět zcela zdarma. Najdete v ní všechny funkce, které většině z vás postačí. Pro ty náročnější je tady prémiová verze s cenou 2,29 GBP (asi 71 Kč) měsíčně a najdete v ní více variabilních prostředí, upozornění založené na lokaci nebo třeba lepší zařazení vašich souborů.

  • základní verze zcela zdarma
  • propracovaná možnost hlasových vstupů
  • silné zaměření na zvládnutí efektivního time managementu

 

Clear – tak trochu jiný To Do list

Nelze si nevšimnout, že spousta To Do aplikací se nese ve velmi podobném duchu. Ať už jde o design, nebo o konkrétní funkce. Zvlášť v první zmíněné oblasti razí appka s jednoduchým názvem Clear trochu jinou cestu. Její prostředí je pastelově barevné, pracuje s tučnými řezy písma a pomocí snadných gest můžete snadno pracovat se svými tasky. Přidávat je, měnit jejich pořadí nebo je dále upravovat. Samozřejmě své přehledy úkolů můžete rozdělit. Nákupní seznam by se vám přece neměl plést dohromady s pracovními povinnostmi.

Aplikace je dostupná pro všechna zařízení od Apple a snadno si ji můžete synchronizovat třeba na stolním Macu a hodinkách Apple Watch. Odpůrci namítají, že nedisponuje zdaleka tolika funkcemi jako konkurenční aplikace, její kouzlo je ale právě v jednoduchosti. Rychle a bez většího rozmýšlení získáte přehled nad svými úkoly.

Zbývá jen dodat, že aplikace vás vyjde na 5,99 EUR (asi 159 Kč) na neomezenou dobu používání.

  • výrazný vzhled
  • jednoduché funkce
  • synchronizace na zařízeních značky Apple

 

Srovnání cen

Aplikace

Standardní verze

Verze Pro

Google Keep

Zdarma

 

Any.do

Zdarma

71 Kč (měsíčně)

Clear

159 Kč (doživotně)

 

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i něco dalšího

Profit first finannční řízení

ČLÁNEK

Profit First: Naordinujte financím dietu

Kolikrát jste si vy – podnikatelé a majitelé firem vypláceli nižší mzdu než ostatním zaměstnancům ve vlastní firmě? Kolikrát jste si dokonce řekli, že pro zdraví firmy si raději vyplácet mzdu vůbec nebudete? Když se vás někdo zeptá, jaký máte … Číst více

Reklama na sociálních sítích

ČLÁNEK

Podcast #2: Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích

Tomáš Karásek patří mezi TOP 10 Facebook specialistů v ČR a v dnešním podcastu nám ve stručnosti představí, jak vytvořit účinné reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Co od Facebook kampaní očekávat a jaké jsou nejdůležitější body účinné správy kampaní? … Číst více