Velké porovnání služeb To Do listů – 3. část - Digitální agentura - Next Vision
16. 6. 2017

Velké porovnání služeb To Do listů – 3. část

Přečetli jste si oba předchozí díly našeho seriálu a stále nemáte jasno, který To Do list je ten nejlepší? Nezoufejte. Ve třetím pokračování vám představíme poslední trojici elektronických úkolníčků. Bude mezi i ten váš?

Habitica – time management hrou (na hrdiny)

Aplikace Habitica je task manažer nové generace. Jeho prostředí přináší prvky oblíbených her na hrdiny (RPG). Jak? Jednoduše vás sama motivuje v plnění nadcházejících úkolů. Vytvoříte si vlastní postavu, opatříte jí brnění a během plnění úkolů bojujete s nejrůznějšími monstry. Odměnový systém vás mezitím motivuje postupovat pěkně kupředu.

Asi je vám jasné, že pokud se poohlížíte po seriózním To Do listu a nemáte zrovna zálibu v RPGčkách, Habitica pro vás zřejmě nebude tím pravým pomocníkem. Pokud ovšem máte problémy s motivací, proč nezkusit trochu jiný přístup?

Habitica je pro zařízení běžící na Androidu nebo iOS zcela zdarma.

  • tak trochu jiný motivační nástroj
  • prostředí pracuje s prvky RPG her
  • zdarma pro Android a iOS

 

Remember the Milk – time management snadno a rychle

Remember the Milk vás nejprve odzbrojí svým humorně laděným názvem. Nenechte se ale ošálit, jedná se o jednu z nejstarších aplikací svého druhu. S vervou sekunduje svým populárnějším konkurentům a v intuitivním prostředí vám umožní pracovat se všemi úkoly. Téhle appce nedělají problém ani synchronizace a skvěle pracuje například se stále oblíbenější platformou Google Calendar či Evernote.

Základní verze je opět k dispozici zcela zdarma a užít si jí můžete na Androidu i iOS. Pokud ale budete chtít své úkoly sdílet například s kolegy, budete si muset pořídit verzi Pro, která vám umožní přidávání podtasků nebo třeba rozlišovat jednotlivé seznamy úkolů pomocí barev. Vyjde vás to na 39.99 USD (asi 944 Kč) ročně.

Zajímavá je také možnost pracovat v offline režimu, což se hodí zvlášť ve chvílích, kdy jste v místě s horším signálem. Plusem je také právě začínající zázemí v českém jazyce a přívětivé uživatelské rozhraní. Obě výhody oceníte již při zběžném náhledu na webovou prezentaci aplikace.

  • základní verze zcela zdarma
  • propracované prostředí
  • možnost práce offline ve webové aplikaci
  • v budoucnu můžeme čekat kompletní českou podporu

 

AnyList – při nakupování už na nic nezapomenete

Snad při každém nakupování zapomenete na nějakou drobnost? Potom budete aplikaci AnyList přímo milovat. Nákupní seznamy v ní můžete sdílet, pracujete v příjemně designovaném prostředi a krom svého zařízení Apple s ní můžete pracovat i na webu.

Díky tomu, že se do aplikace může najednou připojit hned několik různých účtů, je ideální pro celé rodiny nebo kolektivy. Designéři AnyListu se při vývoji navíc zaměřili přímo na běžné nákupní seznamy. K potravinám si můžete přidávat ilustrační fotografie nebo třeba skenovat čárové kódy.

Appka si tak dokáže zapamatovat ty položky, u nichž určité, že byste rádi drželi jejich stálou zásobu. Jednotlivé položky samozřejmě můžete řadit do předpřipravených kategorií nebo se seznamy různě pracovat.

Všechno je intuitivní a rychlé, zkrátka žádné zdržování. Své seznamy navíc můžete jednoduše exportovat a odeslat si je například e-mailem nebo SMS zprávou.

AnyList je k dispozici zcela zdarma pro zařízení s operačním systémem iOS. Co se týče nakupování, u nás jde o jasného vítěze.

  • pro zařízení iOS zcela zdarma
  • aplikace na míru vytvořená pro nákupní seznamy potravin
  • jednoduché a přehledné prostředí

 

Srovnání cen

Aplikace

Standardní verze

Verze Pro

Habitica

Zdarma

 

Remember the Milk

Zdarma

944 Kč (ročně)

AnyList

Zdarma

 

 

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









Na spam nemáme čas. Odesláním svých údajů souhlasíte s jejich zpracováním za účelem vyřízení poptávky. To je celé.




Přečtěte si i něco dalšího

Žena na nákupech

ČLÁNEK

Dvě třetiny zákazníků preferují nákup v kamenných prodejnách

Česká pobočka agentury IPSOS, která patří mezi světové lídry v oblasti průzkumu trhu, během letošního roku pro e-commerce společnost Acomware vyhotovila šetření o spotřebitelském chování napříč různými platformami. Průzkum vycházel ze vzorku 1 016 internetových respondentů a ano, opravdu se … Číst více