Zajímá vás, jak se chovají návštěvníci vašeho e-shopu? „Sledujte“ je - Digitální agentura - Next Vision
19. 4. 2017

Zajímá vás, jak se chovají návštěvníci vašeho e-shopu? „Sledujte“ je

To, že v Česku máme vůbec největší počet e-shopů na hlavu, slyšíme z každé strany. Noví prodejci se často potýkají s problémy, někteří ze starých z trhu dokonce odchází. V čem tedy spočívá klíč k úspěchu? Naslouchejte svým zákazníkům – nabídněte jim snadnou formu komunikace a sledujte, jak se na vašem webu chovají.

Nenechte zákazníka odejít

Přehlednost a snadná orientace je v dnešním světě ecommerce alfou i omegou. Pokud se váš potenciální zákazník bude na webu cítit ztraceně, pravděpodobně co nevidět zavítá zase někam dál.

I když ale přehlednost zvládnete na jedničku, pořád to chce něco navíc. Zvláště u některých typů výrobků, jako jsou například elektrospotřebiče nebo nábytek, si lidé často vybírají velmi pečlivě a chtějí znát spousty detailů. Uvedené specifikace produktu jim někdy holt nepřipadají dostatečné.

Pro takové případy je dobré mít na svůj obchod integrován interaktivní chatovací nástroj. Návštěvníci s vámi tak mohou být v kontaktu, kdykoli jim to umožníte a co na ně může udělat lepší dojem, než když jim pružně zodpovíte všechny dotazy?

On-line podpora na chatu

Pro tyto funkce existuje hned několik povedených nástrojů. V tuzemsku je velmi populární služba Smartsupp, kterou používá například také Alza nebo Renocar. Krom online chatu systém nabízí rovněž neocenitelné nahrávky pohybu vašich návštěvníků u vás na webu. Ty jsou pro každého vývojáře doslova požehnáním – patrně nikde se totiž nedozvíte více o tom, jak rychle a na co vaši potenciální klienti reagují. Implementace nápravy či efektivnějšího řešení kritických míst je potom již nasnadě.

Alternativu může představovat například Lime Talk. Tato česká společnost vznikla v roce 2012 a dnes její program využívají e-shopy po celém světě.

Ve světě hraje prim platforma Zendesk Chat, která byla ještě donedávna známá pod názvem Zopim. Tento intuitivní systém nabízí především velmi přehledné analýzy chování jednotlivých uživatelských segmentů, které vám umožní zajistit specifické prostředí a nabídku pro každou skupinu uživatelů.

Na kolik vás chat přijde?

Základní verzi aplikace Smartsupp máte k dispozici zcela zdarma – na neomezenou dobu. V nabídce jsou i další tři varianty, od 99 Kč do 499 Kč měsíčně za operátora.

Ceny Lime Talk jsou opravdu příjemné – pokud si chat pořídíte rovnou na 4 roky, zaplatíte jen 84 Kč měsíčně na operátora.

Zendesk Chat je rovněž k dispozici zcela zdarma; tedy alespoň ve verzi Lite. I tu je ale možné využívat velmi obstojně. K dispozici pak máte další tři varianty – ta nejvyšší, Premium, vás vyjde na 44 USD (asi 1 115 Kč) ročně za operátora.

Varianta

Cena za 1 rok / operátor

Varianta

Cena za 1 rok / operátor

Předplatné

Cena/operátor

Free

zdarma

Lite

zdarma

6 měsíců

720 Kč

Mini

1 188 Kč

Basic

3 384 Kč

12 měsíců

1 296 Kč

Standard

2 388 Kč

Advanced

6 044 Kč

24 měsíců

2 304 Kč

Profi

5 988 Kč

Premium

13 296 Kč

48 měsíců

4 032 Kč

Čím lépe své zákazníky poznáte, tím více se jim budete moci přizpůsobit. A věřte, že oni to náležitě ocení.

Chcete pomoci s marketingem na internetu? Kontaktujte nás.

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i něco dalšího

Profit first finannční řízení

ČLÁNEK

Profit First: Naordinujte financím dietu

Kolikrát jste si vy – podnikatelé a majitelé firem vypláceli nižší mzdu než ostatním zaměstnancům ve vlastní firmě? Kolikrát jste si dokonce řekli, že pro zdraví firmy si raději vyplácet mzdu vůbec nebudete? Když se vás někdo zeptá, jaký máte … Číst více

Reklama na sociálních sítích

ČLÁNEK

Podcast #2: Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích

Tomáš Karásek patří mezi TOP 10 Facebook specialistů v ČR a v dnešním podcastu nám ve stručnosti představí, jak vytvořit účinné reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu. Co od Facebook kampaní očekávat a jaké jsou nejdůležitější body účinné správy kampaní? … Číst více