Blog

Jak zabezpečit váš web?

Hackeři denně úspěšně napadnou 50 tisíc webových stránek. Jste si opravdu jisti, že vám se něco takového stát nemůže? Poradíme vám pár zásad, kterými byste se při údržbě vašich webů měli řídit. Podle dat americké společnosti WebArx napadnou počítačoví hackeři statisíce webových stránek denně – a z toho asi 50 tisíc úspěšně. I přes obrovský...

České e-shopy expandují do zahraničí aneb světlá stránka globalizace

Čeští internetoví prodejci dobývají svět. Podle nejnovějších průzkumů se téměř 40 % českých e-shopů věnuje expanzi do dalších zemí EU. To je vysoko nad evropským průměrem. Mají naše obchody šanci uspět v tak velké konkurenci? Rozhodně ano. O tom, že Česká republika platí za velmoc internetových obchodů se už napsalo mnohé. Ano, podle aktuálních...

10 věcí, co nesmí na vaší landing page chybět

Nezáleží, jestli nabízíte produkt, službu, free content nebo hledáte nové zaměstnance. Na všechny tyto úkony je výborným nástrojem dobře zpracovaná landing page. Zákazníky a potenciální zaměstnance totiž nezajímá nutně to samé. Samostatný kariérní mikroweb nebo landing page vám pomůže všechna sdělení, která potřebujete zrovna komunikovat,...

Na nakupování jídla a potravin přes internet si Češi rychle zvykli

Nakupování hotových jídel, ale i potravin přes internet u nás zažívá obrovský boom. Podle posledních dat nakupuje online potraviny už každý devátý Čech a do tohoto segmentu se začínají pouštět i zavedené maloobchodní řetězce. Ještě do konce letošního roku by se přitom toto číslo mohlo zvednout už na každého sedmého Čecha. Giganti typu...

Může mít vlastní e-shop každý? Seznamte se se Shoptetem

Říká se, že ještě nikdy nebylo snazší rozjet vlastní podnikání. S tím souhlasíme – samozřejmě díky nepřetržitému rozvoji internetu a chytrým platformám jakou je třeba český Shoptet. Proč si více než 10 tisíc obchodníků vybralo tuhle platformu a v čem je tak jedinečná? Platforma Shoptet, na které dnes běží několik tisíc českých internetových...

SERIÁL: Google vsází všechny karty na strojové učení (III.)

Ve třetím pokračování seriálu o společnosti Google a strojovém učení se zaměříme na cloudové úložiště Google Drive a interaktivní mapy Google Maps. Jak vám Google usnadňuje vyhledávání souborů? A bude v budoucnu možné vyhledávat určité místo na mapě pomocí fotky? To vám prozradíme v článku. Google Drive – Jaký soubor zrovna hledáte? Cloudové...

SERIÁL: Google vsází všechny karty na strojové učení (II.)

V druhém pokračování seriálu o společnosti Google a jejich aktivitách v oblasti strojového učení se v hlavních rolích objeví oblíbené služby Překladač a Dokumenty. Jakou urazily cestu od svého vzniku a co je čeká v blízké budoucnosti? A kdy konečně budou automatické překlady dosahovat úrovně rodilého mluvčího? I to se dozvíte v dnešním...

Jak na internetu prodávat za vyšší cenu

“Na internetu můžete prodávat jen za nejnižší možnou cenu.” Věříte tomu? V tom případě jsme pro vás sepsali 3 tipy, jak můžete zvýšit zisk na produktu díky internetu. Některé společnosti využívají cenotvorbu na internetu tak dobře, že prodají i o 33 % dráž, než byste u nich nakoupili normálně. A jak to dělají? V tomto článku představíme 3...

SERIÁL: Google vsází všechny karty na strojové učení (I.)

I když si pod pojmem Google většinou představíme vyhledávač, technologický gigant dnes a denně vyvíjí nové technologie. Strojové učení (ML) je v Silicon Valley aktuálně prioritou číslo jedna. Věděli jste, že v Googlu dnes dovedou předpovědět chřipkovou epidemii rychleji než americká vláda? V novém seriálu si představíme ty nejzajímavější...

Hyperpersonalizace – věnujete svým návštěvníkům opravdu maximální pozornost?

Klasická personalizace je v roce 2019 už překonaná. Seznamte se s hyperpersonalizací – jedinečnému přístupu k uživatelům pomocí umělé inteligence (AI). Marketingové týmy obřích společností jako Netflix nebo Spotify do ní investují miliony dolarů – a posouvají tím hranice samotného významu slova personalizace. Umělá inteligence a strojové učení...

Jak vytvořit konverzní mobilní formulář?

Formuláře jsou naprostým základem všech interakcí na webu. Chcete si zarezervovat hotel, koupit si jízdenku nebo nakoupit? Jejich vyplňování se nevyhnete. Právě takové činnosti dnes většina uživatelů provádí z telefonu nebo tabletu. Poradíme vám, jak jim na vašem webu zajistíte maximální pohodlí. Nejrůznější typy formulářů jsou pro podnikání na...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace