Blog

Zautomatizujte váš e-mailový marketing a ušetřete

O tom, že automatizace ve větší či menší míře proniká do všech odvětví marketingu, jsme na našem blogu již psali. Jinak tomu není ani u e-mailových kampaní. U těch hraje nejdůležitější roli správné načasování. A právě tady nabízí pomocnou ruku automatizace. Starý dobrý e-mail dokáže být mocným marketingovým nástrojem už několik dekád. Náklady...

Strojové učení v kampaních Google AdWords

Inzertní nástroj Google AdWords je bezesporu nejpopulárnější službou svého druhu. Jeho vývojáři ale nezahálejí a do kampaní nově zasadili prvek strojového učení. Jak vypadá budoucnost internetové reklamy v praxi? Reklamy ve vyhledávání vs. obsahové sítě Pokud jste se někdy ponořili do hlubin Google AdWords, určitě víte, že krom...

Strojové učení promění marketing k nepoznání. Budete u toho?

Umělá inteligence (AI) a zejména její podoblast jménem strojové učení v posledních letech nesmazatelně pronikají do světa marketingu. Ovládnutí algoritmů, které umožní počítačovým programům „učit se“ dá v této džungli výhodu opravdu každému. Nenechte si ujet vlak. Umělé inteligence se dnes (už) nebojíme. Filmové trháky typu...

Inovace v marketingu – slyšeli jste už o „fygitálním“ marketingu?

Jedním z buzz words ze světa marketingu je pro letošní rok jeho fygitální forma? Co to vlastně znamená a jak vám pomůže uspokojit stále náročnějšího zákazníka? Právě na to jsme se zaměřili v dnešním článku. Od začátku nového roku uběhnul už nějaký ten pátek a my se tedy s malým odstupem můžeme podívat na inovace a trendy, které jsou pro...

Komu se dá v éře fake news ještě věřit?

Pojem falešných zpráv, fake news, si za poslední měsíce úspěšně vydobyl místo i ve slovníku široké veřejnosti. Jak je možné, že lživé informace zažívají takový rozmach právě dnes? A je vůbec možné na internetu ještě někomu věřit?  Fake news v roli fenoménu Lživé poplašné zprávy a nejrůznější hoaxy tady byly od začátku internetu...

Krátí se čas fenoménu falešných followerů a fanoušků?

Prakticky od vzniku sociálních sítí tady současně existuje jakýsi šedý trh, kde si firmy i jednotlivci snadno nakupují falešné followery, lajky a komentáře. Blíží se ale v blízké budoucnosti konec tohoto fenoménu? Existence alarmujícího množství falešných účtů na sociálních sítích jako Instagram nebo Facebook je veřejným tajemstvím. Během...

Tipy na efektivní propagaci vašeho byznysu na internetu

Chcete začít podnikat? V dnešní době už nutně nemusíte dát dohromady velký kapitál, začít se dá i s pár tisícovkami. Kapitál ze začátku použijte na založení živnosti a zajištění první reklamy. Na první pohled jednoduchý a vcelku levný začátek podnikání není vždy záviděníhodný. Každý úspěch je od počátku věků vykoupen tvrdou,...

Jak efektivně pracovat se zákaznickými recenzemi?

Svoboda slova je zvlášť na internetu mocná zbraň. Co když se ale vymkne z rukou a záplavy pomluv a negativity začnou doléhat právě na vaše podnikání? Jak vlastně můžete na internetu dohlížet na vaši pověst? Právě na problematiku management reputace jsme se zaměřili v dnešním článku. Jednou z nejvýznamnějších předností, která...

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás, jako moderního...

Jak Google vyhodnocuje kvalitu obsahu

Pokud jste někdy připravovali informační web, e-shop nebo internetovou prezentaci své společnosti, určitě jste řešili, jak docílit co nejlepší pozice ve vyhledávačích. Ty reprezentuje převážně Google, proto se dnes podíváme, jak kvalitu obsahu hodnotí právě jeho systémy. Při optimalizování vašeho webu budete zase o něco chytřejší. Jak to vidí...

Zážitkový marketing – jediná cesta k zaujetí zákazníka?

Marketing založený na pozitivních emocích se u firem po celém světě stává stále oblíbenějším. Publikum se již naučilo ignorovat uměle vykonstruované reklamní příběhy a chcete-li se svou nabídkou oslovit, musíte přinést něco navíc. I o tom je zážitkový marketing. Lidé se vůči klasické reklamě stávají stále imunnějšími. Na internetu je mohou...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace