Blog

Může mít vlastní e-shop každý? Seznamte se se Shoptetem

Říká se, že ještě nikdy nebylo snazší rozjet vlastní podnikání. S tím souhlasíme – samozřejmě díky nepřetržitému rozvoji internetu a chytrým platformám jakou je třeba český Shoptet. Proč si více než 10 tisíc obchodníků vybralo tuhle platformu a v čem je tak jedinečná? Platforma Shoptet, na které dnes běží několik tisíc českých internetových...

SERIÁL: Google vsází všechny karty na strojové učení (III.)

Ve třetím pokračování seriálu o společnosti Google a strojovém učení se zaměříme na cloudové úložiště Google Drive a interaktivní mapy Google Maps. Jak vám Google usnadňuje vyhledávání souborů? A bude v budoucnu možné vyhledávat určité místo na mapě pomocí fotky? To vám prozradíme v článku. Google Drive – Jaký soubor zrovna hledáte? Cloudové...

SERIÁL: Google vsází všechny karty na strojové učení (II.)

V druhém pokračování seriálu o společnosti Google a jejich aktivitách v oblasti strojového učení se v hlavních rolích objeví oblíbené služby Překladač a Dokumenty. Jakou urazily cestu od svého vzniku a co je čeká v blízké budoucnosti? A kdy konečně budou automatické překlady dosahovat úrovně rodilého mluvčího? I to se dozvíte v dnešním...

Jak na internetu prodávat za vyšší cenu

“Na internetu můžete prodávat jen za nejnižší možnou cenu.” Věříte tomu? V tom případě jsme pro vás sepsali 3 tipy, jak můžete zvýšit zisk na produktu díky internetu. Některé společnosti využívají cenotvorbu na internetu tak dobře, že prodají i o 33 % dráž, než byste u nich nakoupili normálně. A jak to dělají? V tomto článku představíme 3...

SERIÁL: Google vsází všechny karty na strojové učení (I.)

I když si pod pojmem Google většinou představíme vyhledávač, technologický gigant dnes a denně vyvíjí nové technologie. Strojové učení (ML) je v Silicon Valley aktuálně prioritou číslo jedna. Věděli jste, že v Googlu dnes dovedou předpovědět chřipkovou epidemii rychleji než americká vláda? V novém seriálu si představíme ty nejzajímavější...

Hyperpersonalizace – věnujete svým návštěvníkům opravdu maximální pozornost?

Klasická personalizace je v roce 2019 už překonaná. Seznamte se s hyperpersonalizací – jedinečnému přístupu k uživatelům pomocí umělé inteligence (AI). Marketingové týmy obřích společností jako Netflix nebo Spotify do ní investují miliony dolarů – a posouvají tím hranice samotného významu slova personalizace. Umělá inteligence a strojové učení...

Jak vytvořit konverzní mobilní formulář?

Formuláře jsou naprostým základem všech interakcí na webu. Chcete si zarezervovat hotel, koupit si jízdenku nebo nakoupit? Jejich vyplňování se nevyhnete. Právě takové činnosti dnes většina uživatelů provádí z telefonu nebo tabletu. Poradíme vám, jak jim na vašem webu zajistíte maximální pohodlí. Nejrůznější typy formulářů jsou pro podnikání na...

Má Instagram TV šanci stát se králem videoobsahu?

Zatímco nejznámější sociální síť na světě, Facebook, v posledním roce schytává jeden úder za druhým, její mateřská společnost Facebook Inc. se mezitím snaží posílit jejího mladšího bratříčka – Instagram. Platformu na sdílení fotek a videí společnost odkoupila v roce 2012 za neuvěřitelnou jednu miliardu amerických dolarů. Zdroj...

Nakupování v čínských e-shopech – trend do budoucna?

11. listopadu obyvatelé Číny hromadně slavili tzv. Singles Day neboli Den nezadaných. Neoficiální svátek se v posledních letech tak ujal, že tržby čínských internetových tržišť vyhnal do astronomických výšin. Jak je možné, že prodeje na Alibabě převýšili objem internetových tržeb v celé Kanadě? Alibaba.com je jedno z největších...

5 tipů jak vylepšit uživatelské rozhraní

Uživatelská zkušenost (user experience – UX) se v posledních letech stala buzzwordem. Všichni mluví o tom, že je potřeba ji neustále zlepšovat a vyvíjet. Návštěvníci webu stále více spěchají, a to co je zdržuje, dostane červenou. Připravili jsme pro vás pár tipů, které vám pomůžou zlepšit použitelnost webu. I dnes v éře střídavě...

Jak vyhodnocujete vaše marketingové kampaně? Seznamte se s metrikou PNO

Jednoduchá metrika PNO (poměr nákladů k obratu) vyjadřuje, jak velký podíl mají vaše náklady na tržbách. Výpočet ukazatele je velmi jednoduchý a umožní vám rychlý základní pohled na vaše online podnikání. Proč nová metrika? Bez finálního vyhodnocení výsledků je každá marketingová kampaň vlastně bezcenná. Na konci dne potřebujete...




1
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace