Blog

33 způsobů jak měřit sociální média

Sociální sítě za posledních deset let hodně změnili marketing. Mnohé firmy se stále dobře nevypořádali se změnou paradigmat. Pryč je doba kdy firmy jen jednosměrně křičeli do světa svoje propagační sdělení. Po příchodu sociálních médiích dostal každý nástroj oslovení velkého množství lidí. Z jednosměrného chrlení zpráv pomocí televize, rádia či...

Marketing pomocí archetypů

V rámci Marketing festivalu jsem byl na workshopu od Karla Novotného alias Mindless na téma brandingu pomocí archetypů. Téma mě zaujalo, a tak jsem si přečetl skvělou knihu Hrdina nebo psanec od Margaret Mark a Carol S. Pearson. Co jsou to ty archetypy? Jedná se o jakési pra obrazy nebo vzory. Něco, co je hluboce zakořeněné a projevuje se...

Krásné Vánoce

Krásné a klidné prožití vánočních svátků. Přejme Vám krásné Vánoce a hlavně mnoho úspěchů ve Vašem soukromém i podnikatelském životě v novém roce 2015.... Děkujeme, že jste s námi. Next Vision Otevřít vánoční přání ...  

Adwords rozšíření reklam

Rozšíření reklam ve vyhledávání Google je jednou z méně používaných metod pro vylepšení efektivity a CTR u textových reklam. V principu nám jde o to, abychom zaujali více návštěvníků a nabídli jim relevantnější výsledky na jejich dotaz. Jelikož totiž přivedeme návštěvníka na méně relevantní vstupní stránku, je menší šance že udělá...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace