Blog

Vzhůru do oblak – nejlepší cloudová uložiště

Cloud a cloudové uložiště se pomalu dostává do slovníků zapřisáhlých neangličtinářů a především těch, kteří se dříve při koupi počítače dívali pouze na kapacitu pevného disku. Ti dnes mají o starost méně. Kterou službu si vybrat? Podívejte se, kde se vaše soubory budou mít nejlépe – vlastně jako na „mráčku“. Proč byste si měli pronajmout místo...

Jak se vás budou týkat nové změny v indexování na Googlu?

Jak jste mohli zaznamenat, Google plánuje rozdělit své indexování z celkového na dvě separátní indexace: mobilní a pro stolní počítače. Ve skutečnosti od 4. listopadu vyhledávací gigant již začal celý systém testovat. To jsou skvělé zprávy pro vyhledávání jako takové, ale ne tak dobré pro e-shopy, podnikatele závislé na svých webových...

Netradiční formy marketingové kampaně. Existují ještě vůbec nějaká tabu?

Od samotného počátku vykazoval marketing tendence jít tak trochu vlastním směrem a nenechal se svazovat snad žádnými pravidly. V posledním desetiletí, které doslova ovládla přítomnost sociálních médií, jsou různé inovátorské praktiky ještě více na očích široké veřejnosti. A šikovní marketéři ví, jak takové pozornosti využít ve svůj...

To nejlepší z konference WebTop100 2016?

Hypoteční banka a její obsahová strategie Věk cílové skupiny je stejný jako před deseti lety. Chování zákazníků se ale mění. Lidé se více zaměřují na kariéru a užívají si cestování. Hypotéka je obecně vnímána jako negativní nutnost. Nelze cílit jen na rozhodovací fázi. Marketing zaměřený na zákazníky musí být již ve fázi SEE. Hypotéka je jako...

Jak tvořit popisky produktů pro e-shop?

O tom, jak psát pro e-shop jsem si popovídal s Lukášem Vaďurou, copywriterem na volné noze, se kterým v Next Vision spolupracujeme už více než 2 roky.   Lukáši, začneme rovnou zostra. Co by měl copywriter/zaměstnanec firmy vědět předtím, než začne psát produktové popisy?   Ahoj Petře, jsem rád, že kromě copywritera...

Marketing Mix recenze: 4 užitečné tipy, které si odnášíme

Když ráno vstáváte a chystáte se na konferenci nebo seminář, cítíte se tak nějak jinak. Těšíte se a zároveň přemýšlíte, co vám seminář přinese. Pro mě den D nezačal úplně nejlépe, celý se totiž nesl ve znamení 30 minut. Nejdříve jsem o 30 minut zaspal a poté si užil 30 minutové zpoždění na cestě do Prahy. Takový start dne si asi nikdo z nás do...

Podnikání na Amazonu: Jak to s ním vlastně je?

Amazon v ČR ještě ani neotevřel trh, ale už tu máme zástupy podnikatelů, kteří se snaží na Amazonu rozjet svůj vlastní byznys. Jak je to možné a jak to podnikání na Amazonu vlastně funguje? Podnikání na Amazonu v kostce Abyste na Amazonu uspěli jako malá firma, je třeba dělat věci jinak, v tomto případě jaksi „obráceně“. Když...

Budoucnost je v rozšířené realitě

Se stále významnějším fenoménem rozšířené reality (v angličtině augmented reality) se setkáváme každý den a je úplně jedno, jestli právě venčíme psa nebo se mačkáme v tramvaji cestou do práce. Rozšířená realita nezahrnuje jen aktuální boom okolo herní aplikace Pokémon Go. Budoucnost mobilních zařízení se ponese právě v tomto duchu. Jak...

Hudební revoluce jménem Spotify

Hudební platformě Spotify se před lety podařilo odpovědět požadavkům moderní doby a svým uživatelům nabídla digitální streamování nekonečného množství skladeb. Nezáleží na tom, jestli jste milovníky prvoligové smetánky nebo raději hltáte nezávislé umělce. Kdo dnes není na Spotify, jako by v hudebním světě neexistoval. Jak se službě dnes daří,...

Mají Instagram Stories využití pro váš business?

Už asi tři týdny disponuje naše oblíbená aplikace na předvádění fotografií a videí novou funkcí – Instagram Stories. Nyní můžete na svém profilu sdílet zážitky z celého dne, ne jen ty, které chcete uchovat na svém feedu. Má ale nová funkce nějaké využití pro vaše podnikání? Čtěte. Povězte světu svůj InstaPříběh S příchodem...

Jak pomocí Facebooku prodat službu za 380 000 Kč

Na Facebook se chodí lidé jen bavit a zájem o produkty je zde nízký nebo žádný. Tomu by člověk mohl snadno uvěřit, nicméně to tak není. Na Facebooku lze dělat i čistě výkonnostní kampaně, kde máme jediný cíl – přivést co nejvíce zákazníků za co nejnižší cenu. Vaši zákazníci na sociálních sítích opravdu jsou, podstatné ale je zvolit vhodné cílení a...

Smartsupp - Buďte svým zákazníkům blíž

Aplikace Smartsupp přidává obchodníkům na internetu možnost jak efektivně komunikovat se zákazníkem v reálném čase a odpovídat tak na jejich dotazy, které mohou stát v cestě jejich nákupu. Smartsupp lze zároveň využít jako nástroj při optimalizaci vašich kampaní.  Primárně aplikace slouží pro komunikaci se zákazníky, kteří potřebují...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace