Blog

Jak efektivně pracovat se zákaznickými recenzemi?

Svoboda slova je zvlášť na internetu mocná zbraň. Co když se ale vymkne z rukou a záplavy pomluv a negativity začnou doléhat právě na vaše podnikání? Jak vlastně můžete na internetu dohlížet na vaši pověst? Právě na problematiku management reputace jsme se zaměřili v dnešním článku. Jednou z nejvýznamnějších předností, která...

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás, jako moderního...

Jak Google vyhodnocuje kvalitu obsahu

Pokud jste někdy připravovali informační web, e-shop nebo internetovou prezentaci své společnosti, určitě jste řešili, jak docílit co nejlepší pozice ve vyhledávačích. Ty reprezentuje převážně Google, proto se dnes podíváme, jak kvalitu obsahu hodnotí právě jeho systémy. Při optimalizování vašeho webu budete zase o něco chytřejší. Jak to vidí...

Zážitkový marketing – jediná cesta k zaujetí zákazníka?

Marketing založený na pozitivních emocích se u firem po celém světě stává stále oblíbenějším. Publikum se již naučilo ignorovat uměle vykonstruované reklamní příběhy a chcete-li se svou nabídkou oslovit, musíte přinést něco navíc. I o tom je zážitkový marketing. Lidé se vůči klasické reklamě stávají stále imunnějšími. Na internetu je mohou...

Věrnostní programy – Jak vybudovat zákaznickou loajalitu

Získat pro vaši službu nebo výrobek nového zákazníka je podle posledních průzkumů v průměru 6krát (v extrému až 25krát nákladnější) než prodej někomu, kdo s vaší značkou má už nějakou zkušenost. Jedním dechem dodejme, že již existující zákazníci utrácejí v průměru více než o polovinu peněz více než zákazníci noví. Právě na přilákání nových...

SILO struktura na webech s WordPressem

Provozujete web, který běží na systému Wordpress? Ano? A setkali jste se už někdy s pojmem siloing? Že ne? Příliš nás to nepřekvapuje; tato praktika je v našich končinách pořád poměrně neznámá. A to je škoda. Dodržování jejích zásad vám totiž může v mnohém pomoci. Třeba v dělání dobrého dojmu na vyhledávače. Pojďme si tedy ten siloing...

3 nejčastější chyby na českých e-shopech

Všemožných e-shopů je na českém internetu jako hub po dešti. Nemyslete si ale, že všechny využívají svého potenciálu naplno. A přitom právě s tak rozmanitou konkurencí je třeba se snažit udělat na zákazníka co nejlepší dojem. Jakých chyb byste se jako majitel internetového obchodu měl vyvarovat? Vybrali jsme pro vás ty nejčastější...

Vztahový marketing jako cesta k růstu

Společnosti, které cíleně budují vztahy s potenciálními i stávajícími zákazníky mají lepší hospodářské výsledky a zároveň menší náklady. To je nepopiratelný fakt. Pokud byste i vy rádi dosahovali lepších výsledků, představíme vám principy vztahového marketingu a ukážeme vám, jak s ním začít. Pravděpodobně vás už někdy někdo dříve...

Jak funguje zapojení influencerů do marketingu?

Vlivné osobnosti najdeme snad v každém odvětví byznysu. A právě s touto myšlenkou pracuje takzvaný influencer marketing. Potenciální koncoví zákazníci vidí v daném influencerovi autoritu a její názor vnímají jako důvěryhodný. Jak taková „šeptanda“ probíhá a můžete jí využít i ve vašem podnikání? Kdo vlastně jsou tyto klíčové...

LinkedIn ve světě byznysu – užitečný pomocník nebo naprostá nutnost?

Profil na Facebooku, Twitteru nebo jiné sociální síti může být pro vaše podnikání přínosem. Ve hře je ovšem jedna platforma, která je některými přehlížena, ale přitom právě ona je zaměřena výhradně na byznys. Ano, řeč je o LinkedIn. Networkingová platforma zaměřená na podnikání a zaměstnávání obecně vznikla již v roce 2003. Dnes...

Jak na obchodní podmínky podle advokáta Pavla Kropáčka

Na jaké oblasti práva se vaše advokátní kancelář specializuje? Naše advokátní kancelář se specializuje na obchodní právo a též speciálně na právo v oblasti podnikání na internetu. Převážná část naší činnosti se pohybuje od běžného právního poradenství pro firmy, především v právu nemovitostí, korporátním právu, pracovním právu a...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace