Blog

Co je to vlastně growth hacking a jak vypadá v praxi?

Slovní spojení growth hacking v poslední době pořádně hýbe světem marketingu, zejména pak v oblasti působení nadějných startupů. Poznejte, jak funguje a Inspirujte se chytrými triky a kouzly, které vám potvrdí, že marketing se neustále vyvíjí jako jakýkoliv jiný obor. Zažité postupy totiž už dávno nemusí být těmi...

Živý přenos odkudkoliv, to je Periscope

Jste svědky něčeho zajímavého nebo se chcete podělit o recept na své oblíbené jídlo?  Díky aplikaci Periscope se můžete stát účastníkem vlastní reality show nebo moderátorem diskusního pořadu. Periscope je aplikace od Twitteru, která umožňuje komukoliv skrze mobilní zařízení a jeho fotoaparát vytvářet své vlastní živé...

Jak oživit váš byznys pomocí YouTube

YouTube spatřilo světlo světa už v roce 2005 a od té doby urazilo pořádně dlouhou cestu. Už v roce 2006 největší světovou síť s videoobsahem koupil internetový gigant Google za tehdyrekordních 40 miliard korun. Dnes je YouTube denodenní rutinou pro tisíce lidí i v České republice. Některým z nich pravidelně přináší nemalé...

Budovat obsah neznamená jen sbírat návštěvy na webu!

V květnu jsme zaskočili na 9. affiliate konferenci do Prahy. I tentokrát jsme se dozvěděli hned několik zajímavých novinek, o které se s vámi chceme podělit. Mimo jiné jsme si i poslechli, jak dělat obsahový marketing podle Alzy a také jsme se dozvěděli několik novinek ze sociálních sítí. Už vás nebudeme napínat, dejme se do...

Jak si poradit s Nákupy Google?

Co jsou zbožové vyhledávače a proč jsou tak populární? Zbožové vyhledávače jsou jedním z nejúspěšnějších prodejních kanálů na internetu. Uživatelé, kteří hledají produkt, chtějí ve většině případů nakoupit co nejlevněji – za těch nejvýhodnějších podmínek. Zbožové vyhledávače za vás automaticky porovnají ty nejlepší nabídky a vyberou...

8 velkých SEO mýtů

Kolem SEO se objevuje mnoho mýtů, které mají s funkční optimalizací společného jen velmi málo. Ty největší a podle nás největší omyly jsme se rozhodli vyvrátit na našem blogu. 1. Cílem optimalizace je zvýšení návštěvnosti Ne, cílem optimalizace je zlepšení zobrazení vašeho webu ve vyhledávačích. To hned nutně neznamená...

Food delivery marketing

Sobota odpoledne, ležíte na sedačce u televize a říkáte si, že dneska se už rozhodně zvedat nebudete. Poslední záchranou je notebook na konferenčním stolku před vámi a hlavou se vám honí zlověstně líný plán. Nechám si něco dovézt! No jo jenže odkud? Na internetu je v současné době hned několik možností, kde vybírat a nakupovat potraviny...

Po patnácti letech přichází AdWords se změnami

Po patnácti letech přichází AdWords se změnami Když vznikal inzertní systém AdWords, málokdo v Google čekal, že vydrží v téměř nezměněné podobě 15 let. Časem získával nové a nové funkce, ale jeho prostředí zůstalo stejné. Naposledy se lehce změnilo v roce 2008, tedy 8 let zpátky. Nyní přišel čas na změnu. Google oznámil, že se prostředí jeho...

Do kuchyně českých eshopů aneb jak to dělá Alza?

Každý internetový obchod – eshop potřebuje kvalitní marketing. Cesta každého z českých obchodů je trochu jiná, ačkoli mají celou řadu společných rysů.  Zaskočili jsme na odpoledne do kuchyně českých internetových obchodníků a poslechli si, jak právě oni dělají svůj marketing a jak vůbec vypadala globální marketingová scéna za rok...

Kam zmizel pravý sloupec Google a jaké následky to bude mít?

Když na konci února zmizel pravý sloupec ve vyhledávání Google vyvolalo to mnoho reakcí. Od těch kladných ze strany velkých inzerentů, až po ty negativní od menších firem – ty změnu pocítí nejvíc. Pro uživatele Google je absence pravého sloupce 8 reklam velkým překvapením. Největší internetový vyhledávač na světě tuto změnu testoval poprvé už v...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace