Blog

Do kuchyně českých eshopů aneb jak to dělá Alza?

Každý internetový obchod – eshop potřebuje kvalitní marketing. Cesta každého z českých obchodů je trochu jiná, ačkoli mají celou řadu společných rysů.  Zaskočili jsme na odpoledne do kuchyně českých internetových obchodníků a poslechli si, jak právě oni dělají svůj marketing a jak vůbec vypadala globální marketingová scéna za rok...

Kam zmizel pravý sloupec Google a jaké následky to bude mít?

Když na konci února zmizel pravý sloupec ve vyhledávání Google vyvolalo to mnoho reakcí. Od těch kladných ze strany velkých inzerentů, až po ty negativní od menších firem – ty změnu pocítí nejvíc. Pro uživatele Google je absence pravého sloupce 8 reklam velkým překvapením. Největší internetový vyhledávač na světě tuto změnu testoval poprvé už v...

Měření telefonických konverzí

V roce 2015 investovaly společnosti v ČR do reklamy přibližně 80 miliard korun. Bohužel do téhož roku nešlo přesně zjistit, zda se všechny investice do reklamních kanálů firmám vyplácí. Služby na měření konverze z telefonní reklamy nyní tyto údaje měří přesně. Pokud investujete velkou část rozpočtu do reklamy, je pro vás důležité mít...

PPC audit - checklist v PDF

Víte, že většina PPC reklamních účtů obsahuje závažné chyby? Jejich majitelé tak přichází o nemalé finanční prostředky. Ty mohou být přitom investovány mnohem efektivněji. Každý reklamní účet potřebuje pravidelnou kontrolu a dozor. Ty základní nedostatky odhalíte s naším PPC checklistem. Stahujte PPC checklist zde.

YouTubeři - zábava pro děti nebo fungující byznys?

YouTubeři dokáží prostřednictvím svých videí prodávat produkty lépe než ty největší celebrity. Na rozdíl od klasické reklamy totiž zákazníkům produkt přirozenou cestou doporučují lidé, které se oni sami rozhodli sledovat. Během pouhého roku se z lidí, kteří si prezentováním svého hobby (většinou hraní na PC her) vybudovali slušnou...

Affiliate marketing

Vlastníte internetový obchod a chtěli byste navýšit prodeje? Hledáte přivýdělek nebo dokonce práci na plný úvazek? Affiliate marketing může být tou správnou cestou. Že jste o něm už slyšeli, ale nevíte, jak funguje? Základní principy se dozvíte v článku. Partnerům zajistí provizi, prodejcům zvýší obrat Affiliate marketing se označuje také...

Rozhovor pro MladýPodnikatel.cz

Pro podnikatelský magazín MladýPodnikatel.cz jsem napsal rozhovor o využití archetypů v brandingu značek.  Bývaly doby, kdy poptávka převyšovala nabídku. Produkty se svou podstatou samy od sebe lišily, značky z těchto rozdílů vycházely. Nyní, kdy je ohromný přebytek nabídky, kdy se od sebe z faktického hlediska produkty téměř...

Remarketing vlastních cílových skupin na Facebooku a Googlu (Custom Audiences)

Máte e-mailovou databázi, ale nemáte svolení zasílat jejím členům obchodní sdělení? Chcete, ale nevíte, jak je přesto legálně oslovit? Právě pro vás je tu remarketing. Ten totiž umožňuje zvolit si vlastní cílové skupiny. Facebook tuto možnost nabízí již delší dobu, zatímco Google začal teprve před pár týdny. Výhoda této služby je, že funguje...

Instagram spustil sponzorované příspěvky. Jak fungují?

Po téměř dvouletém experimentování se reklama na Instagramu konečně dostala i do České republiky (30. 9. 2015). Tato stále populárnější sociální síť umožňuje snadné sdílení fotek z chytrého telefonu. Zní to až příliš jednoduše, že? Bude v tom, ale něco víc, když byl Instagram v roce 2012 koupený Facebookem za 1 miliardu...

E-mail od A do Z, aneb co udělat před tím než kliknete na tlačítko odeslat

Jak docílit toho, aby váš e-mail neskončil v odpadkovém koši e-mailové schránky, ve spamu nebo ještě hůře odhlášením odběru? Vaše sdělení se po odeslání dostane do početné společnosti ostatních reklamních zpráv a je jen na vás, abyste jeho obsah vytvořili tak, aby v této konkurenci zaujal a přiměl příjemce k otevření. Vaše práce...

11 marketingových taktik, které vás nebudou stát ani korunu

Startupy a začínající podnikatelé se často ocitnou ve stejné situaci. Nemají peníze, ale potřebují se zviditelnit. A v téhle chvíli je třeba věnovat se marketingu. Nemusíte se přitom soustředit na drahé reklamní kanály. Někdy totiž stačí podívat se na věci z jiného úhlu. Ukážeme vám chytré marketingové taktiky, které nestojí žádné peníze...

Kdo je váš zákazník?

S rostoucí oblibou obsahového marketingu se dostal do popředí pojem persona, tedy jakýsi modelový zákazník. Nejde však o žádnou novinku. S jejich používáním se začalo už před více než 20 lety. Kde kdo o nich mluví, někdo je má pro své projekty vytvořené, ale málo kdo je opravdu důsledně využívá. Při tvorbě person se totiž často dělá...




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace