Blog

Call to action, vyzývejte k akci

Call to action copywriting najde své uplatnění všude tam, kde chcete čtenáře popostrčit k nějaké aktivitě. „Kupte ještě teď“, „Klikněte pro více informací“, ale patří sem i nejznámější výzva „Přidat komentář“. Podívejte se, jak se taková výzva k akci tvoří, jaká má pravidla, a jak vám může pomoci. Call to action? To neznám. Call to...

Rozhovor pro časopis BYZMAG

Pro časopis BYZMAG jsem udělal rozhovor o podnikatelských začátcích, o tom, že bez neustálého vzdělávání a sledování trendů nemáte šanci odvést pro klienta v marketingu kvalitní práci, o tom, proč mít web v dnešní době ještě nic neznamená. Trochu jsme se rozpovídali a vznikl z toho rozhovor o 14 stránkách. Časopis BYZMAG vychází...

Automatický překlad Google Adwords kampaní

V poslední době jsem několikrát řešil spuštění slovenské verze PPC kampaní. Zákazník již provozoval e-shop s Adwords kampaněmi v České republice. Struktura kampaní pro Slovensko měla být téměř shodná. Čeština a slovenština jsou si velmi podobné jazyky a Google překladač si tedy s překladem krátkých textů dobře poradí. Bohužel překlad reklam není...

Pochopte zákazníka: byznys framework See-Think-Do-Care

Existuje mnoho byznys modelů pro obchodně marketingové účely. Usnadňují nám pohled na složitou logiku nákupního chování. Jedním z nejznámějších je AIDA. Bohužel žádný z těchto klasických modelů se dobře nehodí pro použití v digitální oblasti. Byznys model See-Think-Do-Care od Avinash Kaushika nám ukazuje pohled na zákazníka v digitální éře...

Copywriting pro PPC kampaně

Dobře cílená PPC kampaň vám přinese vysokou míru konverze, tj. akcí návštěvníka webových stránek, jež jsou cílem reklamy. Chcete-li být úspěšní, nepodceňujte copywriting pro PPC kampaně. Stručně o PPC kampani PPC (pay-per-click - platba za proklik) kampaně jsou účinným marketingovým nástrojem. Jde o jednu z nejefektivnějších forem reklamy...

Automatizace Adwords: nastavení CPC

Reklamní systémy jsou žrouty nejen peněz ale i času. Chcete-li obojího trochu ušetřit, doporučuji používat automatizaci. Bude pracovat za vás ve vaší nepřítomnosti. Přes grafické rozhraní Google Adwords si můžete jednoduše nastavit pravidla, podmínky a dobu kdy se mají aplikovat. Usnadníte si tak pravidelné kontrolování kampaní. V tomto článku...

Vytvořte slogan, který dokáže oslovit

Slogan je zpravidla „jen“ několik málo slov. Ovšem pro úspěšnou propagaci je důležitý. Jak tvořit slogan, aby se (a s ním i vaše firma či konkrétní produkt) dostal do podvědomí lidí? Co je slogan Slogan je důležitým marketingovým nástrojem, který si zaslouží pozornost podnikatele a především jeho tvůrce (copywritera). Pomáhá reprezentovat...

33 způsobů jak měřit sociální média

Sociální sítě za posledních deset let hodně změnili marketing. Mnohé firmy se stále dobře nevypořádali se změnou paradigmat. Pryč je doba kdy firmy jen jednosměrně křičeli do světa svoje propagační sdělení. Po příchodu sociálních médiích dostal každý nástroj oslovení velkého množství lidí. Z jednosměrného chrlení zpráv pomocí televize, rádia či...

Marketing pomocí archetypů

V rámci Marketing festivalu jsem byl na workshopu od Karla Novotného alias Mindless na téma brandingu pomocí archetypů. Téma mě zaujalo, a tak jsem si přečetl skvělou knihu Hrdina nebo psanec od Margaret Mark a Carol S. Pearson. Co jsou to ty archetypy? Jedná se o jakési pra obrazy nebo vzory. Něco, co je hluboce zakořeněné a projevuje se...

Krásné Vánoce

Krásné a klidné prožití vánočních svátků. Přejme Vám krásné Vánoce a hlavně mnoho úspěchů ve Vašem soukromém i podnikatelském životě v novém roce 2015.... Děkujeme, že jste s námi. Next Vision Otevřít vánoční přání ...  

Adwords rozšíření reklam

Rozšíření reklam ve vyhledávání Google je jednou z méně používaných metod pro vylepšení efektivity a CTR u textových reklam. V principu nám jde o to, abychom zaujali více návštěvníků a nabídli jim relevantnější výsledky na jejich dotaz. Jelikož totiž přivedeme návštěvníka na méně relevantní vstupní stránku, je menší šance že udělá...




1
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace