Hledáme kolegu pro PPC, Facebook a SEO

Part-time PPC Specialista (15-40 tisíc dle úvazku)

Tohle je Kuba

Kuba začal pracovat v Next Vision na částečný úvazek jako PPC klikař junior a postupně se vypracoval na seniorního specialistu. Nyní je profíkem jak na PPC, tak na Facebookovou reklamu. Kuba se toho prostě nebojí a co neví, to se doučí. Kuba je super.

Potíž je v tom, že Kuba je jen jeden, a jeden Kuba má jen dvě ruce.

Takže… chceš být náš nový Kuba? (Nebo naše nová Kuba?)

NEXT VISION má za sebou 4 roky existence a profilem jsme spíše rychle rostoucí “start-up” než nudný korporát. Věkový průměr je u nás pod číslem 30. :) Základním principem u nás je svoboda myšlení, tvoření, názorů i pracovní doby. Zatím nám to šlape a máme za sebou přes 450 webových realizací a bezpočet reklamních kampaní.

Jsi prostě PPC klikař?

Hledáme někoho, kdo již má povědomí o tom, jak fungují ty internety a dokáže sám nastavit klikací kampaně (FB, Adwords). Pokud máš navíc povědomí o tvorbě jednoduché grafiky na vlastní kreativy, máš kopec dalších bodů do své virtuální peněženky. Nebo si napiš, že se tímhle směrem chceš posunout, a Next tě tam zkusí dostat.

Co tě čeká po nástupu?

Nejdříve bude testovací režim. Dostaneš na starosti několik projektů od již zavedených po úplně nové klienty. Společně si u každého projektu řekneme, jaké jsou cíle, PNO, rozpočty a nastavíme si pravidla, jaký bude postup. Očekáváme jistou dávku samostatnosti, ale stále ti bude někdo k ruce. Jakmile zjistíme, že si pracovně i lidsky sedneme, dostaneš více a více svobody, ale i zodpovědnosti.

Kdo bys měl/a být a jaké potřebuješ dovednosti

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Zkušenost se správou PPC účtů.
  • Zkušenost s nástrojem Facebook Business Manager.
  • Znalost MKT nástrojů a pojmů (GA, GTM, Tag assistant…).
  • Přehled o důležitých prvcích na webu a konverzních cestách.
  • Znalost anglického jazyka - nic velkého, ale část kampaní je v angličtině.
  • Velký smysl pro detail a pečlivost.

Co získáš:

  • Plat: od 15 do 40 000 Kč měsíčně (dle objemu úvazku)
  • Práci na: part time dle tvých možností s možností se časem posunout na full time
  • Typ úvazku: VPP / ŽL
  • Kvartální odměny: z fakturace marketingového oddělení
  • Roční odměny: dle výsledků hospodaření firmy
  • Benefitní program: vzdělávání a účast na zajímavých konferencích dle vlastního výběru
  • Občerstvení na pracovišti: a neznamená to jenom obligátní čaj a rozpustný kafe v kuchyňce
  • Kreativní vyžití: možnost publikovat články na náš web a inkasovat za to příjemný bonus
  • Práci v centru Prahy: můžeš se k nám připojit v kanclu přímo u Václaváku
  • Home office: nebo pracuj odkudkoliv chceš, a to častěji než jednou za uherák
  • Svoboda: pracuj kdy chceš a kolik hodin chceš - hlavně, že to šlape
  • Neomezená dovolená: pokud svou práci zvládáš, pracuj klidně méně :)
  • Příležitost: podílet se na rychlém rozvoji firmy a ovlivňovat, jak se věci dějí

Pošli na adresu info@nextvision.cz svůj životopis a něco málo slov o sobě a proč tě marketing baví.

Do předmětu emailu piš “Chci být druhý/á Kuba”.

  • Petr Jednatel
  • Samuel Výkonný ředitel
  • Tomáš Social media specialista
  • Kuba PPC a Social media specialista
  • Igor PPC specialista

  • Viktor SEO specialista

  • Jitka Marketing Coordinator
  • David Vývojář
  • Peter PHP back-end vývojář

Publikujeme na blogu

Jak šířka okrajů a délka řádků obsahu ovlivňují čitelnost webu

Stalo se vám někdy, že jste strávili až příliš času čtením textu na webu? Důvodem nemusí být velké množství textu. Studie totiž ukazují, že šířka okrajů a délka řádků výrazně ovlivňují čitelnost – konkrétně rychlost čtení a porozumění čtenému obsahu. Rychlost čtení Nebudeme si nic nalhávat, když uživatel může číst informace rychlým tempem,...

Dvě třetiny zákazníků preferují nákup v kamenných prodejnách

Žijeme v rychlé době plné technologických inovací a člověk může docela snadno propadnout dojmu, že všechno „důležité“ se odehrává za hranicemi internetu. Možná budete překvapeni, ale něco podobného nutně neplatí ve světě maloobchodního prodeje. Proč tedy není vlastní e-shop vždy tou nejlepší investicí? Česká pobočka agentury IPSOS, která patří...

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace