Ceník online marketingu a tvorby e-shopů

Všechny ceny jsou pouze orientační. Je potřeba zohlednit individuální potřeby, aktuální stav a rozpočty klienta. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Zobrazit kompletní přehled funkcí e-shopu

Tvorba e-shopu

Základní e-shop

35 000 Kč

  • Doba realizace 1 měsíc
  • Vytvoření e-shopu na systému OpenCart
  • Grafika ze šablony
  • Instalace lokalizačních modulů
  • Nastavení administrace
  • Nastavení webhostingu

E-shop individual

od 99 000 Kč

  • Doba realizace 3 měsíce
  • Vše co obsahuje varianta standard
  • Navíc programování na míru, například:
    velkoobchod,
    napojení na účetní systém,
    napojení na dodavate,
    napojení na sklad

Ceník analýzy a strategie

Druh práce Popis Cena
Audit webových stránek Z pohledu UX a SEO 9 000 Kč
Audit online kampaní Google, Seznam, Facebook, zbožové srovnávače 9 000 Kč
Analýza konkurence Audit online marketingové komunikace a reklamních kampaní 1 konkurenta ve stejném segmentu 8 000 Kč
SWAT analýza Úvodní dotazník, brainstorming, konzultace ve firmě, zjišťování silných stránek, slabých stránek příležitosti, hrozeb od 25 000 Kč
Online marketingová strategie Strategie dle SEE-THINK-DO-CARE frameworku pro online marketingové kanály - Google, Seznam, Facebook, zbožové srovnávače, E-mail, LinkedIn, atd. od 25 000 Kč

Ceník SEO - optimalizace pro vyhledávače

Druh práce Popis Cena
SEO sonda Zhodnocení nejzákladnějších aspektů webu a prvotní doporučení, hrubý odhad budoucích nákladů na SEO. ZDARMA
SEO audit Zhodnocení prvků webu z pohledu zásad SEO, analýza pozic ve vyhledávačích, technického zpracování webu, obsahu webu, zpětných odkazů atd. 8 000 Kč
SEO analýza a návrh
klíčových slov
Podrobná analýza obsahu jednotlivých stránek webu, návrh na změny obsahu, analýza a návrh klíčových slov, kalkulace a návrh řešení za jednu jazykovou verzi. 12 000 Kč
SEO optimalizace obsahu CZ
– 1 normostrana
Copyediting, formální úprava textu, úprava metadat, prolinkování 1 000 Kč
Úvodní SEO optimalizace Odstranění nedostatků webu, úpravy a optimalizace textů dle výsledků analýzy od 5 000 Kč
SEO specialista – konzultace 1 000 Kč / hod

Dlouhodobá SEO optimalizace - balíčky

SEO Mini

8000 Kč / měsíc

  • Výsledky lze čekat za 8 měsíců
  • Statistika
  • Zkrácený report
  • Konzultace 1 hodina / měsíc ve stanoveném termínu
  • Zpětné odkazy z kvalitních webů
  • SEO optimalizace dle výsledků statistik – 3 hod

SEO Profi

20 000 Kč / měsíc

  • Výsledky lze čekat za 3 měsíce
  • Úplný report
  • Konzultace online neomezeně (v pracovní dobu)
  • Zpětné odkazy z kvalitních webů
  • Prémiové zpětné odkazy z navštěvovaných webů
  • PR články na budování brandu
  • Tématická microsite
  • SEO optimalizace dle výsledků statistik – 6 hod
  • Sledování konkurence
  • Sledování zmínek o společnosti na internetu
SEO děláme z části formou PR - budujeme značku na webu.
Máme vlastní know how na hodnocení kvality webů, ze kterých děláme zpětné odkazy. Čím vyšší balíček zvolíte, tím lepší weby budeme schopni zajistit.

Příklad SEO - linkbuildingu

Popis činnosti
Vytvořený komentář v diskuzi (hrozí šance smazání, nofollow tagu)
Zakoupený odkaz v komentáři v diskuzi (trvalý odkaz)
Vytvoření základního odkazového profilu, tj. registrace do 10 záložkovacích služeb a 15 obecných katalogů
Vytvoření microsite (doména, hosting, 5x stránka s textem, web na free šabloně bez CMS)
Vytvoření microsite (doména, hosting, 5x stránka s textem, web na free šabloně s CMS WordPress)
Obnovení webové stránky (doména) a vytvoření na ní tematického webu s následujícím odkazem na klienta (banner, článek)
Obnovení domény a přesměrování na klientův web
Vytvoření produktové landing page
PR článek z obecného webu s návštěvnost (web na kterém se řeší více témat)
PR článek z tematického webu s návštěvností (web, který je primárně zaměřen na téma klienta)
Nákup sdílení odkazu z Facebooku profilu z tematického webu
Vytvoření video katalogu na YouTube
Vytvoření SlideShare prezentace
Vytvoření grafického katalogu pro Pinterest
Výměna odkazů

Zbožové srovnávače

Jednorázové nastavení kampaní Cena
Založení kampaní Heureka.cz 3 000 Kč
Založení kampaní Zbozi.cz 3 000 Kč
Úprava XML feedů individuálně
Měsíční správa kampaní Cena
Měsíční správa - varianta Mini 2 000 Kč
Měsíční správa - varianta Standard 3 000 Kč
Nabízíme nejčastěji jako součást většího celku.

Ceník Google AdWords

Jednorázové nastavení kampaní Cena
Založení kampaní Google AdWords 5 000 Kč
Nastavení obsahové sítě (GDN) 2 000 Kč
Nastavení remarketingu 2 000 Kč
Propojení AdWords s Nákupy Google (GMC) 3 000 Kč
Dynamický remarketing 2 000 Kč
Reklamy na mobilní zařízení 2 000 Kč
Reklamy v Gmailu 3 000 Kč
Reklama na YouTube 2 000 Kč
Nastavení měření konverzí 1 000 Kč
Vytvoření 1 setu statických bannerů 1 500 Kč
Měsíční správa kampaní Cena
Měsíční správa - varianta Mini 4 000 Kč
Měsíční správa - varianta Standard 8 000 Kč
Měsíční správa - varianta Individual
(nejčastěji nabízíme měsíční fix + výkonnostní odměnu)
individuálně
Měsíční správa - provizní spolupráce k jednání
Měsíční reportování 1 000 Kč

Ceník Seznam Sklik

Jednorázové nastavení kampaní Cena
Založení kampaní Seznam Sklik 4 000 Kč
Nastavení obsahové sítě 2 000 Kč
Nastavení remarketingu 2 000 Kč
Propojení Skliku se Zbozi.cz 2 000 Kč
Dynamický remarketing 2 000 Kč
Nastavení měření konverzí 1 000 Kč
Vytvoření 1 setu statických bannerů 1 500 Kč
Měsíční správa kampaní Cena
Měsíční správa - varianta Mini 3 000 Kč
Měsíční správa - varianta Standard 6 000 Kč
Měsíční správa - varianta Individual
(nejčastěji nabízíme měsíční fix + výkonnostní odměnu)
individuálně
Měsíční správa - provizní spolupráce k jednání
Měsíční reportování 1 000 Kč

Ceník Facebook Ads

Jednorázové nastavení kampaní Cena
Založení Facebook stránky 2 000 Kč
Založení Business Manageru 2 000 Kč
Nastavení remarketingu 2 000 Kč
Dynamický remarketing 3 000 Kč
Nastavení měření konverzí 2 000 Kč
Vytvoření setu 5 reklam 3 000 Kč
Měsíční správa kampaní Cena
Měsíční správa - varianta Mini 3 000 Kč
Měsíční správa - varianta Standard 6 000 Kč
Měsíční správa - varianta Individual
(nejčastěji nabízíme měsíční fix + výkonnostní odměnu)
individuálně
Měsíční reportování 1 000 Kč



Publikujeme na blogu

Jak Google vyhodnocuje kvalitu obsahu

Pokud jste někdy připravovali informační web, e-shop nebo internetovou prezentaci své společnosti, určitě jste řešili, jak docílit co nejlepší pozice ve vyhledávačích. Ty reprezentuje převážně Google, proto se dnes podíváme, jak kvalitu obsahu hodnotí právě jeho systémy. Při optimalizování vašeho webu budete zase o něco chytřejší. Jak to vidí...

Zážitkový marketing – jediná cesta k zaujetí zákazníka?

Marketing založený na pozitivních emocích se u firem po celém světě stává stále oblíbenějším. Publikum se již naučilo ignorovat uměle vykonstruované reklamní příběhy a chcete-li se svou nabídkou oslovit, musíte přinést něco navíc. I o tom je zážitkový marketing. Lidé se vůči klasické reklamě stávají stále imunnějšími. Na internetu je mohou...

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace