Chci nový web

Jak na to?

konzultace webu

Úvodní konzultace

Projděme společně vaši vizi. Máme zkušenosti a rádi vám pomůžeme utřídit si myšlenky. Bude vám jasnější, co potřebujete.

analýza stránek

Analýza stránek

Při vstupních konzultacích zjistíme, pro koho nový web chystáte, jaké funkce má umět a zda máte v plánu jej v budoucnu rozšiřovat.

návrh webu

Návrh webu

Zjistíme, jaké jsou primární a sekundární cíle a jejich ukazatele. Následuje návrh informační struktury a obsahu webu.

analýza stránek

Tvorba webu

Poté grafik připraví návrhy, jak by mohly vaše nové stránky vypadat, a kodér schválenou grafiku upraví pro internetové prohlížeče, včetně mobilních zařízení.

webový analytika

Webová analytika

Najměte si nás a změříme pro vás všechno, co změřit jde. A co nejde? To nakonec taky! Nastavíme Google Analytics, včetně pokročilých segmentů a multikanálů.


Publikujeme na blogu

Jak Google vyhodnocuje kvalitu obsahu

Pokud jste někdy připravovali informační web, e-shop nebo internetovou prezentaci své společnosti, určitě jste řešili, jak docílit co nejlepší pozice ve vyhledávačích. Ty reprezentuje převážně Google, proto se dnes podíváme, jak kvalitu obsahu hodnotí právě jeho systémy. Při optimalizování vašeho webu budete zase o něco chytřejší. Jak to vidí...

Zážitkový marketing – jediná cesta k zaujetí zákazníka?

Marketing založený na pozitivních emocích se u firem po celém světě stává stále oblíbenějším. Publikum se již naučilo ignorovat uměle vykonstruované reklamní příběhy a chcete-li se svou nabídkou oslovit, musíte přinést něco navíc. I o tom je zážitkový marketing. Lidé se vůči klasické reklamě stávají stále imunnějšími. Na internetu je mohou...

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace