Chci zvýšit návštěvnost

Jak na to?

ppc

PPC reklama

Založíme účty, navrhneme strategii, vybereme klíčová slova, na která má smysl inzerovat. Vytvoříme a spustíme kampaně, všechno pečlivě změříme. 

seo

SEO

On-page a off-page faktory, linkbuilding, obsahová strategie, copywriting, úpravy struktury webu – postavíme dobře fungující stroj.

copywriting

Copywriting

Slovo prodává. V kamenné prodejně mluvené, v online obchodě psané. Ale není slovo jako slovo. Získáte obsah, za kterým se lidé vrací.

facebook marketing

Facebook marketing

Získáme vám nové fanoušky, připravíme soutěže, nasadíme účinné reklamy. Baví nás vydělávat vám peníze tím, že bavíme vaše fanoušky!

video marketing a reklama

Video marketing

Objevte se v nejpopulárnější televizi světa. Mladí lidé ve věku 15 – 34 let sledují YouTube více než jakoukoliv jinou televizi. Zasáhněte cílovou skupinu podle věku, zájmů nebo lokality.

Vysvětlení pojmů: Brand

Publikujeme na blogu

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás jako moderního...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace