Copywriting

Každé slovo prodává

Cena od 5 000 Kč

Nepíšeme texty, děláme copywriting

Slovo prodává. V kamenné prodejně mluvené, v online obchodě psané. Ale není slovo jako slovo. Napsat texty tak, aby zákazníka přesvědčily k nákupu, je kumšt. A taky trochu věda. My nabízíme první copy ligu.

Jak copywriting děláme? Komplexně. Na začátku se hodně ptáme – kdo jsou vaši zákazníci, jaké jsou jejich potřeby, co od vás očekávají. Pak společně s vámi vypilujeme „tón komunikace“, aby byl všude stejný – na vašich stránkách, v newsletterech, na sociálních sítích. Až pak přijde na řadu samotná textařina. Jako sladká tečka na závěr!


Proč investovat do copywritingu?

1. Přesvědčíte i nerozhodné. Dobře napsaný popisek zboží zvýší prodeje. Dobře formulovaný inzerát přivede více návštěvníků. Dobře napsané texty probudí emoce.

2. Pomůžete si ve vyhledávačích. Vhodná klíčová slova a vhodně zvolené fráze pošlou vaše stránky ve vyhledávačích nahoru.

3. Získáte obsah, za kterým se lidé vrací. Tipy a návody na firemním blogu, propracované popisky. Takový obsah se neokouká.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč copywriting od nás?

Nepíšeme texty, děláme copywriting

Analyzujeme, ptáme se, přemýšlíme. Až potom píšeme.

Naše texty prodávají

Ano, je to klišé. Ale prostě je to tak.

Jedna zakázka i stálá spolupráce

Naplníme váš web jednorázově obsahem, dlouhodobě se postaráme o firemní blog. Jak se domluvíme.

Neříkáme „psaní nejde měřit“

Na začátku vždy určíme jasné cíle. Jsou hlavní objednávky nebo budeme měřit něco jiného?

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

6 pravidel pro úspěšné obchodování na B2B trzích

Pokud prodáváte v mezifiremním prostředí, nestačí vám jen vyšperkovaný produkt a dobrá marketingová hesla. Musíte pochopit problém případného zákazníka, přizpůsobit se a třeba ho i poučit. V B2B prostředí je prodejní cyklus delší a často se musíte setkat s více zástupci společnosti. Na druhou stranu se ale právě tady uzavírají dlouhodobé...

Prediktivní analýza: Jak s pomocí strojového učení můžete předpovídat budoucnost vašeho byznysu?

Nové metody strojového učení jsou stále dostupnější. Mohou předvídat třeba nákupní chování vašich zákazníků a budoucí hospodářské výsledky? Ano, a s nebývalou přesností. Pokud chcete ve světě byznysu 21. století uspět – a především přežít – musíte vyhodnocovat všemožná data. Zároveň byste měli umět rozpoznat, kteří zákazníci jsou pro vás...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace