Copywriting

Každé slovo prodává

Cena od 5 000 Kč

Nepíšeme texty, děláme copywriting

Slovo prodává. V kamenné prodejně mluvené, v online obchodě psané. Ale není slovo jako slovo. Napsat texty tak, aby zákazníka přesvědčily k nákupu, je kumšt. A taky trochu věda. My nabízíme první copy ligu.

Jak copywriting děláme? Komplexně. Na začátku se hodně ptáme – kdo jsou vaši zákazníci, jaké jsou jejich potřeby, co od vás očekávají. Pak společně s vámi vypilujeme „tón komunikace“, aby byl všude stejný – na vašich stránkách, v newsletterech, na sociálních sítích. Až pak přijde na řadu samotná textařina. Jako sladká tečka na závěr!


Proč investovat do copywritingu?

1. Přesvědčíte i nerozhodné. Dobře napsaný popisek zboží zvýší prodeje. Dobře formulovaný inzerát přivede více návštěvníků. Dobře napsané texty probudí emoce.

2. Pomůžete si ve vyhledávačích. Vhodná klíčová slova a vhodně zvolené fráze pošlou vaše stránky ve vyhledávačích nahoru.

3. Získáte obsah, za kterým se lidé vrací. Tipy a návody na firemním blogu, propracované popisky. Takový obsah se neokouká.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč copywriting od nás?

Nepíšeme texty, děláme copywriting

Analyzujeme, ptáme se, přemýšlíme. Až potom píšeme.

Naše texty prodávají

Ano, je to klišé. Ale prostě je to tak.

Jedna zakázka i stálá spolupráce

Naplníme váš web jednorázově obsahem, dlouhodobě se postaráme o firemní blog. Jak se domluvíme.

Neříkáme „psaní nejde měřit“

Na začátku vždy určíme jasné cíle. Jsou hlavní objednávky nebo budeme měřit něco jiného?

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás jako moderního...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace