Copywriting

Každé slovo prodává

Cena od 5 000 Kč

Nepíšeme texty, děláme copywriting

Slovo prodává. V kamenné prodejně mluvené, v online obchodě psané. Ale není slovo jako slovo. Napsat texty tak, aby zákazníka přesvědčily k nákupu, je kumšt. A taky trochu věda. My nabízíme první copy ligu.

Jak copywriting děláme? Komplexně. Na začátku se hodně ptáme – kdo jsou vaši zákazníci, jaké jsou jejich potřeby, co od vás očekávají. Pak společně s vámi vypilujeme „tón komunikace“, aby byl všude stejný – na vašich stránkách, v newsletterech, na sociálních sítích. Až pak přijde na řadu samotná textařina. Jako sladká tečka na závěr!


Proč investovat do copywritingu?

1. Přesvědčíte i nerozhodné. Dobře napsaný popisek zboží zvýší prodeje. Dobře formulovaný inzerát přivede více návštěvníků. Dobře napsané texty probudí emoce.

2. Pomůžete si ve vyhledávačích. Vhodná klíčová slova a vhodně zvolené fráze pošlou vaše stránky ve vyhledávačích nahoru.

3. Získáte obsah, za kterým se lidé vrací. Tipy a návody na firemním blogu, propracované popisky. Takový obsah se neokouká.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč copywriting od nás?

Nepíšeme texty, děláme copywriting

Analyzujeme, ptáme se, přemýšlíme. Až potom píšeme.

Naše texty prodávají

Ano, je to klišé. Ale prostě je to tak.

Jedna zakázka i stálá spolupráce

Naplníme váš web jednorázově obsahem, dlouhodobě se postaráme o firemní blog. Jak se domluvíme.

Neříkáme „psaní nejde měřit“

Na začátku vždy určíme jasné cíle. Jsou hlavní objednávky nebo budeme měřit něco jiného?

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Je možné předpovídat, jestli budou uživatelé číst váš obsah?

Obsah je král, to už víme. Je ale možné nějak předpovídat reakce publika? Lidé jsou nevyzpytatelní, jednou celý článek doslova proletí, jindy čtou nezvykle pozorně. Je možné najít alespoň nějaký hrubý vzorec jejich chování? Ano. Když se během plánování a tvorby obsahu zaměříte na tzv. data-centrický přístup, hned začne všechno dávat větší...

Jakou cenu má v obsahovém marketingu upřímnost?

Obsah je král. Měli byste ale říkat celou pravdu nebo stačí jen nablýskané copy? Zaměřte se raději na pozadí vaší značky a problémy, které produkty řeší. Lidé chtějí slyšet příběhy, ale ty bez planých slibů. Obsahový marketing (neboli content marketing) se během posledního desetiletí stal mocným buzzwordem. Kvalitní obsah je dnes alfou a...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace