E-mail marketing

Nabídněte správným lidem správné věci

Cena od 5 000 Kč

E-mail marketing

To, že posíláte pravidelně newsletter všem svým zákazníkům, ještě neznamená, že děláte e-mail marketing. E-mail marketing je víc než posílání obchodních nabídek ve stylu „všechno všem“. Buduje a posiluje vztah mezi vámi a zákazníky. Šíří povědomí o vaší značce. A prodává správným lidem správné věci.

Postaráme se o váš e-mail marketing od A do Z. Navrhneme celkovou koncepci a strategii, nastavíme pravidla pro práci s databází kontaktů. Vytvoříme plán rozesílky, připravíme přesně zacílené kampaně, které vypadají stejně dobře ve webových freemailech (Gmail.com, Email.cz), na desktopu (Outlook) i na mobilních zařízeních.


Proč e-mail marketing?

1. Je levný. Neutrácíte za nové zákazníky, nesoupeříte s konkurencí ve vyhledávačích nebo zbožových srovnávačích. Oslovujete zákazníky, které už jste získali jinou cestou.

2. Míří přesně do černého. Pohlaví, věk, vzdělání, poslední nákup, poslední návštěva e-shopu. E-mailové kampaně zacílíte dle potřeby, přitom platí - čím přesnější cílení, tím lepší výsledky.

3. Přináší okamžité a měřitelné výsledky. Kampaň úspěšná. Nepracujete s odhady, každý proklik a každou objednávku dohledáte na několik kliknutí.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč e-mail marketing s námi?

Hromadný e-mail pro nás není „hromadný“

Neposíláme newslettery „na všechny“. Pracujeme se segmenty a cílením.

Předcházíme problémům

Čistíme databáze, pracujeme s reaktivací. Naše kampaně končí tam, kde mají – v Doručené poště, nikoli ve Spamu.

Nekupujeme databáze

Pracujeme výhradně na akvizici vlastních e-mailových databází. Nemáme rádi spam!

Používáme specializované programy

Používáme e-mail marketingové nástroje Mailchimp, Smartemailing, Padiact. Pracujeme profesionálně.

E-mailová automatizace

Spouštíme kampaně na základě akce uživatele. Navrhujeme automatizované kampaně v nástroji Mautic.

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka

Vysvětlení pojmů: A/B testování

Publikujeme na blogu

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás jako moderního...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace