Kromě toho, jeho mladší bratr Instagram má přes 2 miliony uživatelů. Záleží jen na vás, z kolika se stanou vaši zákazníci. Reklamu na Facebooku spravujeme s cílem přinést vám nové zákazníky.
Ušijeme vám Facebook marketing na míru
Naší misí je prodávat to, co má smysl si koupit. Specializujeme se na e-shopy a zaměřujeme se hlavně na výkonnostní kampaně, které prodávají.
Spolupráci zahájíme důkladnou analýzou vašeho podnikání i trhu. Zároveň chápeme, že čas jsou peníze, a proto se založením Facebook Ads příliš neotálíme – zpravidla jsou do dvou týdnů online a začínají vydělávat. Dále pravidelně měříme a vyhodnocujeme data z kampaní, testujeme různé možnosti reklamy pro získání optimálních výsledků, spravujeme profily a poskytujeme vám konzultace.
Máme zkušenosti s Facebook reklamou nejen na českém trhu, ale i v zahraničí – například Německu, Maďarsku, Nizozemsku, ale také třeba na Filipínách či v Thajsku. Naše know-how se zakládá na stovkách hodin testování, aby byla propagace na Facebooku skutečně účinná. Pak se z ní stává dokonalý nástroj nejen k prodeji vašeho zboží a služeb, vhodný je také například k realizaci náborových kampaní.
Kolik stojí reklama na Facebooku
Za inzerci na Facebooku zaplatí podnikatel stejně jako u tradiční PPC reklamy za realizovaná kliknutí nebo zobrazení jeho reklamy na FB. Kdo se rozhodne vložit pravidelnou správu svých FB reklam do rukou odborníků, najme si navíc agenturu – to jsme my. Reklamy na Facebooku a Instagramu pravidelně optimalizujeme tak, aby vám přinášely co nejlepší výsledky v poměru s tím, co za ně zaplatíte. Naši zákazníci mají vždy přehled o tom, co se s jejich kampaní děje, díky srozumitelnému reportingu a pravidelné komunikaci.
Napište nám o konzultaci zdarma a my se vám ozveme do druhého dne.
Zatím si třeba poslechněte náš podcast „Jak dělat placené kampaně na sociálních sítích“:
A co Instagram?
Pokud chcete propagaci na sociálních sítích posunout na další úroveň, není nic lepšího než zkombinovat reklamu na Facebooku s tou na Instagramu. I toto prostředí od doby svého vzniku stabilně nabírá na popularitě – a dnes jej využívá okolo miliardy uživatelů! Rozhodně už se taky nejedná o síť pouze pro mladší generace, stále více si ji osvojují i starší generace, a to hlavně díky její jednoduchosti a přímočarosti.
Je pro vaši značku instagramová reklama to pravé? Zkráceně řečeno ano, ale pakliže potřebujete ještě přesvědčit, přečtěte si náš článek Vyplatí se vám reklama na Instagramu?