Facebook marketing

Bez sociálních sítí už to dneska nejde

Cena od 5 000 Kč

Facebook marketing

Ještě před pár lety neexistovaly. Dnes si bez nich neumíme představit život – 4 miliony obyvatel Česka jsou na Facebooku, další desetitisíce na Instagramu či Twitteru. Služba Youtube se počtem diváků vyrovnává televizi. Všude tady leží peníze, které čekají, až je zvednete.

Co pro vás uděláme? Najdeme sociální sítě, kde nebýt je pro vás ztrátou – doma jsme hlavně Facebooku, rozumíme si i s Twitterem, Youtube, Instagramem, Pinterestem nebo Google+. Pak navrhneme komunikaci a na přání ji povedeme za vás. Získáme vám nové fanoušky, připravíme soutěže, nasadíme účinné reklamy. Baví nás vydělávat vám peníze tím, že bavíme vaše fanoušky!


Proč být na sociálních sítích?

1. Jste blíž svému publiku. Dotazy, pochvaly, stížnosti. Doba je rychlá a stejně rychlá je i komunikace. E-mail je těžkopádný, sociální sítě znamenají komunikaci v reálném čase.

2. Máte další prostor pro reklamu. Facebook aktivně používají téměř 4 miliony obyvatel Česka. Záleží jen na vás, z kolika se stanou vaši zákazníci.

3. Získáte další prodejní kanál. Novinky, akce, výprodeje.  Dáte o sobě vědět tam, kde uživatelé internetu tráví hodiny denně.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč se vydat na sociální sítě s námi?

Nestojíme na místě

Nic se v online marketingu nemění tak rychle jako sociální sítě. Víme, co se děje, a na změny umíme rychle reagovat.

Nastavíme priority

Prodej, komunikace, reklamní kampaně. To nejdůležitější uděláme nejdřív.

Najdeme správné fanoušky

Na množství nehrajeme, na aktivitu a zapojení ano. Vaši fanoušci budou komentovat, sdílet a dávat „lajky“.

Facebook remarketing

Návštěvníky vašeho webu můžete oslovovat opakovaně pomocí reklam na Facebooku. Je to účinné, to nám věřte!

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Vysvětlení pojmů: A/B testování , Remarketing

Publikujeme na blogu

Jak Google vyhodnocuje kvalitu obsahu

Pokud jste někdy připravovali informační web, e-shop nebo internetovou prezentaci své společnosti, určitě jste řešili, jak docílit co nejlepší pozice ve vyhledávačích. Ty reprezentuje převážně Google, proto se dnes podíváme, jak kvalitu obsahu hodnotí právě jeho systémy. Při optimalizování vašeho webu budete zase o něco chytřejší. Jak to vidí...

Zážitkový marketing – jediná cesta k zaujetí zákazníka?

Marketing založený na pozitivních emocích se u firem po celém světě stává stále oblíbenějším. Publikum se již naučilo ignorovat uměle vykonstruované reklamní příběhy a chcete-li se svou nabídkou oslovit, musíte přinést něco navíc. I o tom je zážitkový marketing. Lidé se vůči klasické reklamě stávají stále imunnějšími. Na internetu je mohou...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace