Hledáme projektového manažera pro webové projekty

Baví Tě weby a internety ti nejsou cizí? Přidej se k nám a podílej se na rozvoji společnosti, která roste o desítky procent ročně. Právě teď do agentury NEXT VISION hledáme toho nejlepšího Projekťáka pro řízení vývojového týmu.

Posadíš se s námi do kanclů u metra kousek od Václavského náměstí?

Nejdřív něco o nás

NEXT VISION má za sebou 4 roky existence a profilem jsme spíše rychle rostoucí “start-up” než nudný korporát. Věkový průměr je u nás pod číslem 30 :-).  Základním principem u nás je svoboda myšlení, tvoření, názorů i pracovní doby. Zatím nám to šlape a máme za sebou přes 450 webových realizací a bezpočet reklamních kampaní.

Šlape nám to tak rychle, že nestíháme vyřizovat poptávky a na příští rok tak počítáme s rychlým růstem našeho týmu,  klientů i velikosti projektů. Měníme proto způsob řízení abychom to zvládli. No a to je vlastně důvod, proč hledáme Tebe - Projekťáka, který povede vývojáře webových projektů.

Teď něco o tvé pozici

Výhodou pro tebe je, že máš možnost si hodně věcí nastavit “po svém”, budeš součástí nově vznikajícího oddělení.

Pozice IT projektového manažera vyžaduje smysl pro detail a pořádek, schopnost úkolovat své kolegy vývojáře a plánovat jednotlivé aktivity v čase. Přitom nemusíš umět programovat ( i když je to lepší), ale postup vývoje webu potřebuješ znát. Hodně věcí tě naučíme, ale určitě očekáváme jistou míru soběstačnosti a schopnost mluvit s klientem do sluchátka i osobně.

Co tě čeká po nástupu

Nejdřív u nás budeš v testovacím režimu. Dostaneš na starosti projekt od soupisu zadání pro vývojáře a grafiky, přes rozdání úkolů, až po finální kontrolu a odevzdání klientovi. Mezitím budou přibývat další projekty a výzvou pro tebe bude optimalizovat workflow, aby nikdo nečekal na práci někoho jiného a úkoly byly hotové v termínu.

Mezitím s tebou budeme aktivně připravovat podobu nového oddělení, které se skládá z in-house i externích vývojářů, včetně vývojářů v zahraničí.

Kdo bys měl/a být a jaké potřebuješ dovednosti

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Zkušenosti s návrhem webového projektu.
  • Zkušenosti s tvorbou webu a zadáváním práce k realizaci.
  • Znalost MKT nástrojů a pojmů (GA, GTM, Tag asistant…).
  • Přehled o důležitých prvcích na webu (backend, frontend).
  • Alespoň základní znalost některého z projektových nástrojů (například Trello, Easy Project, JIRA, Asana...).
  • Komunikativní znalost anglického jazyka - velká výhoda.
  • Víš co je to Kaizen, Kanban, Scrum - výhoda.
  • Umíš poskládat web ve Wordpressu - výhoda.
  • Znalost programovacích jazyků - velká výhoda.
  • Velký smysl pro detail a pečlivost.

Co získáš:

  • Plat: od 35 do 45 000 Kč měsíčně (podle zkušeností)
  • Práci na HPP / ŽL
  • Kvartální odměny: z fakturace vývojového oddělení
  • Roční odměny: dle výsledků hospodaření firmy
  • Benefitní program: vzdělávání a občerstvení na pracovišti dle vlastního výběru
  • Home office: častěji než jednou za uherák
  • Svobodu: Pracuj kdy chceš a kolik hodin chceš - hlavně, že to šlape
  • Nové přátele: Jsme spolu častěji než s rodinou
  • Příležitost: Vytvořit vlastní oddělení a ovlivňovat, jak se věci dějí
 


Pošli nám své CV, pár vět o sobě a odkaz na nějakou tu svou “socku” dle tvých preferencí.

  • Petr Ředitel
  • Tomáš Social media specialista
  • Samuel Account a Project manager
  • Jana PPC a Social media specialista
  • Igor PPC specialista

  • Viktor SEO specialista


Publikujeme na blogu

Proč při navrhování formulářů musíte myslet na uživatele mobilních zařízení?

Formuláře jsou naprostým základem všech interakcí na webu. Chcete si zarezervovat hotel, koupit si jízdenku nebo nakoupit? Jejich vyplňování se nevyhnete. Právě takové činnosti dnes většina uživatelů provádí z telefonu nebo tabletu. Poradíme vám, jak jim na vašem webu zajistíte maximální pohodlí. Nejrůznější typy formulářů jsou pro podnikání na...

Má Instagram TV šanci stát se králem videoobsahu?

Zatímco nejznámější sociální síť na světě, Facebook, v posledním roce schytává jeden úder za druhým, její mateřská společnost Facebook Inc. se mezitím snaží posílit jejího mladšího bratříčka – Instagram. Platformu na sdílení fotek a videí společnost odkoupila v roce 2012 za neuvěřitelnou jednu miliardu amerických dolarů. Zdroj...

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace