Hledáme Performance specialistu/ku

NEXT VISION má za sebou 8 let existence a profilem jsme spíše rostoucí “startup” než nudný korporát. Základním principem u nás je svoboda myšlení, tvoření, názorů i pracovní doby. Zatím nám to šlape a máme za sebou bezpočet reklamních kampaní. Více se o nás dozvíš zde.

Koho hledáme?

Hledáme markeťáka na správu PPC reklamních účtů Google Ads, Facebook Ads a Sklik. Hledáme týmového hráče, který se stále vzdělává a hledá nová řešení, jak zefektivňovat klientské účty, automatizovat práci svojí, případně i svých kolegů.

Pokud se vyznáš i v dalších nástrojích jako Google Analytics, GTM, Meta Business manager, PPC Bee, Blue Winston, atd., pár bludišťáků naženeš. Také si u nás šplhneš, když zvládneš základní grafiku pro vlastní potřeby.

Pozor: Pokud jsi freelencer, co jen chce zalepit díru v rozpočtu a nemá zájem být součástí týmu, neobtěžuj se s odepisováním.

Co tě čeká po nástupu?

Nejdříve bude testovací režim. Dostaneš na starosti jednotky projektů od již zavedených po úplně nové klienty. Společně si u každého projektu řekneme, jaké jsou cíle, PNO, rozpočty a nastavíme si pravidla, jaký bude postup. Očekáváme velkou dávku samostatnosti, ale stále ti bude někdo k ruce. 

Jakmile zjistíme, že si pracovně i lidsky sedneme, dostaneš více a více svobody, ale i zodpovědnosti.

Kdo bys měl/a být a jaké potřebuješ dovednosti

  • Prokazatelnou zkušenost se správou PPC účtů minimálně 1 rok
  • Zkušenost s nástrojem Meta / Facebook Business Manager
  • Znalost práce s XML feedy
  • Znalost MKT nástrojů a pojmů (GA, GTM, Tag assistant…)
  • Přehled o důležitých prvcích na webu a konverzních cestách
  • Analytické uvažování s přesahem do byznysu
  • Velký smysl pro detail a pečlivost
  • Proaktivita, hledání nových možností rozvoje projektů
  • Chuť učit se nové věci a aktivně navrhovat vylepšení

Co získáš:

  • Plat: od 40 do 80 000 Kč měsíčně při full time – platíme férově na základě fakturace tebou spravovaných projektů a rádi tě odměníme za dobrou práci
  • Práce na: full time nebo part time
  • Typ úvazku: ŽL nebo HPP
  • Benefitní program: vzdělávání a účast na zajímavých konferencích dle vlastního výběru
  • Kreativní vyžití: možnost publikovat články a případové studie na náš web a inkasovat za to příjemný bonus
  • Office: budeš mít pěkné zázemí v pražském coworkingu Pracovna
  • Home office: 3-4 dny týdně
  • Svoboda času: pracuj kdy chceš a kolik hodin chceš – pokud je vše v pořádku, pracovní doba pro nás nehraje roli
  • Příležitost: podílet se na rychlém rozvoji firmy a ovlivňovat, jak se věci dějí
  • Vlastní projekty: podílet se na rozvoji vlastních e-shopů v několika zemích EU

Pošli přes formulář níže, nebo na adresu info@nextvision.cz svůj životopis a něco málo slov o sobě a proč tě marketing baví. Do předmětu emailu piš “Jsem klikař”.

CHCEŠ SE K NÁM PŘIDAT?

Super! Na tvoje CVčko se během dvou dnů někdo od nás mrkne. Ozveme se, jakmile posoudíme, jak nám na pozici zapadáš. Dej nám prosím chvilku na přemýšlení.

Je to tady. Poskytuješ nám své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. Jsme NEXT VISION s.r.o., IČO: 03519881, Bj. Krawce 1377, Choceň, a budeme zpracovávat poskytnuté osobní údaje v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Konec hlášení.