Hledáme Performance specialistu/ku

NEXT VISION má za sebou 10 let existence a profilem jsme spíše rostoucí “startup” než nudný korporát. Základním principem u nás je svoboda myšlení, tvoření, názorů i pracovní doby. Zatím nám to šlape a máme za sebou bezpočet reklamních kampaní. Více se o nás dozvíš zde.

Koho hledáme?

Hledáme markeťáka na správu PPC reklamních účtů Google Ads, Facebook Ads a Sklik. Hledáme týmového hráče, který se stále vzdělává a hledá nová řešení, jak zefektivňovat klientské účty, automatizovat práci svojí, případně i svých kolegů.

Pozor: Pokud jsi freelencer, co jen chce zalepit díru v rozpočtu a nemá zájem být součástí týmu, neobtěžuj se s odepisováním.

Co tě čeká po nástupu?

Nejdříve bude testovací režim. Dostaneš na starosti jednotky projektů od již zavedených po úplně nové klienty. Společně si u každého projektu řekneme, jaké jsou cíle, PNO, rozpočty a nastavíme si pravidla, jaký bude postup. Očekáváme velkou dávku samostatnosti, ale stále ti bude někdo k ruce. 

Jakmile zjistíme, že si pracovně i lidsky sedneme, dostaneš více svobody, ale i zodpovědnosti.

Kdo bys měl/a být a jaké potřebuješ dovednosti

  • Prokazatelnou zkušenost se správou PPC účtů (alespoň 1 rok)
  • Prokazatelnou zkušenost s nástrojem Meta / Facebook Business Manager
  • Umíš pracovat s Google Analytics 4
  • Znalost práce s XML feedy
  • Znalost MKT nástrojů jako je GTM, Tag assistant a další
  • Analytické uvažování s přesahem do byznysu
  • Nejsi jen „klikač reklam“, ale dokážeš vytvořit marketingovou strategii na míru klientovi
  • Velký smysl pro detail a pečlivost (neděláš v reklamách hrubky)
  • Spolehlivost (když něco řekneš, nemusí tě nikdo nahánět, abys to splnil)
  • Proaktivita, hledání nových možností rozvoje projektů
  • Chuť učit se nové věci a aktivně navrhovat vylepšení

Co získáš:

  • Plat: od 50 do 90 000 Kč měsíčně při full time
  • Roční bonus: když se daří firmě, chceme aby se dařilo i tobě
  • Práce na: full time nebo part time
  • Typ úvazku: ŽL nebo HPP
  • Benefitní program: vzdělávání a účast na zajímavých konferencích dle vlastního výběru
  • Kreativní vyžití: možnost publikovat články a případové studie na náš web a inkasovat za to příjemný bonus
  • Office: scházíme se pravidelně jednou týdně v pěkném prostředí domu v Praze 9
  • Home office: 4 dny týdně
  • Svoboda času: pracuj kdy chceš a kolik hodin chceš – pokud je vše v pořádku, pracovní doba pro nás nehraje roli
  • Příležitost: podílet se na rozvoji firmy a ovlivňovat, jak se věci dějí – máme rádi proaktivní kolegy s nápady
  • Vlastní projekty: podílet se na rozvoji vlastních e-shopů v několika zemích EU

Pošli přes formulář níže, nebo napiš rovnou naší Teamleaderce na adresu zuzana.slepankova@nextvision.cz svůj životopis, něco málo slov o sobě a proč tě marketing baví. Dále připoj v bodech, jak by ses oznámkoval (jako ve škole) v: 1) Správa Google Ads/Sklik, 2) Správa Meta Ads, 3) Analyzování z Google Analytics 4 . Do předmětu emailu piš “PPC specialista”.

CHCEŠ SE K NÁM PŘIDAT?

Super! Na tvoje CVčko se během dvou dnů někdo od nás mrkne. Ozveme se, jakmile posoudíme, jak nám na pozici zapadáš. Dej nám prosím chvilku na přemýšlení.

Je to tady. Poskytuješ nám své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. Jsme NEXT VISION s.r.o., IČO: 03519881, Bj. Krawce 1377, Choceň, a budeme zpracovávat poskytnuté osobní údaje v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Konec hlášení.