Hledáme Performance specialistu/ku
NEXT VISION má za sebou 10 let existence a profilem jsme spíše rostoucí “startup” než nudný korporát. Základním principem u nás je svoboda myšlení, tvoření, názorů i pracovní doby. Zatím nám to šlape a máme za sebou bezpočet reklamních kampaní. Více se o nás dozvíš zde.
Koho hledáme?
Hledáme markeťáka na správu PPC reklamních účtů Google Ads, Facebook Ads a Sklik. Hledáme týmového hráče, který se stále vzdělává a hledá nová řešení, jak zefektivňovat klientské účty, automatizovat práci svojí, případně i svých kolegů.
Pozor: Pokud jsi freelencer, co jen chce zalepit díru v rozpočtu a nemá zájem být součástí týmu, neobtěžuj se s odepisováním.
Co tě čeká po nástupu?
Nejdříve bude testovací režim. Dostaneš na starosti jednotky projektů od již zavedených po úplně nové klienty. Společně si u každého projektu řekneme, jaké jsou cíle, PNO, rozpočty a nastavíme si pravidla, jaký bude postup. Očekáváme velkou dávku samostatnosti, ale stále ti bude někdo k ruce.
Jakmile zjistíme, že si pracovně i lidsky sedneme, dostaneš více svobody, ale i zodpovědnosti.
Kdo bys měl/a být a jaké potřebuješ dovednosti
- Prokazatelnou zkušenost se správou PPC účtů (alespoň 1 rok)
- Prokazatelnou zkušenost s nástrojem Meta / Facebook Business Manager
- Umíš pracovat s Google Analytics 4
- Znalost práce s XML feedy
- Znalost MKT nástrojů jako je GTM, Tag assistant a další
- Analytické uvažování s přesahem do byznysu
- Nejsi jen „klikač reklam“, ale dokážeš vytvořit marketingovou strategii na míru klientovi
- Velký smysl pro detail a pečlivost (neděláš v reklamách hrubky)
- Spolehlivost (když něco řekneš, nemusí tě nikdo nahánět, abys to splnil)
- Proaktivita, hledání nových možností rozvoje projektů
- Chuť učit se nové věci a aktivně navrhovat vylepšení
Co získáš:
- Plat: od 50 do 90 000 Kč měsíčně při full time
- Roční bonus: když se daří firmě, chceme aby se dařilo i tobě
- Práce na: full time nebo part time
- Typ úvazku: ŽL nebo HPP
- Benefitní program: vzdělávání a účast na zajímavých konferencích dle vlastního výběru
- Kreativní vyžití: možnost publikovat články a případové studie na náš web a inkasovat za to příjemný bonus
- Office: scházíme se pravidelně jednou týdně v pěkném prostředí domu v Praze 9
- Home office: 4 dny týdně
- Svoboda času: pracuj kdy chceš a kolik hodin chceš – pokud je vše v pořádku, pracovní doba pro nás nehraje roli
- Příležitost: podílet se na rozvoji firmy a ovlivňovat, jak se věci dějí – máme rádi proaktivní kolegy s nápady
- Vlastní projekty: podílet se na rozvoji vlastních e-shopů v několika zemích EU
Pošli přes formulář níže, nebo napiš rovnou naší Teamleaderce na adresu zuzana.slepankova@nextvision.cz svůj životopis, něco málo slov o sobě a proč tě marketing baví. Dále připoj v bodech, jak by ses oznámkoval (jako ve škole) v: 1) Správa Google Ads/Sklik, 2) Správa Meta Ads, 3) Analyzování z Google Analytics 4 . Do předmětu emailu piš “PPC specialista”.