Hledáme nového PPC klikaře

NEXT VISION má za sebou 6 let existence a profilem jsme spíše rychle rostoucí “startup” než nudný korporát. Věkový průměr je u nás (ještě pořád) pod číslem 30 :). Základním principem u nás je svoboda myšlení, tvoření, názorů i pracovní doby. Zatím nám to šlape a máme za sebou bezpočet reklamních kampaní.

Koho hledáme?

Hledáme PPCčkaře na komplexní správu Google Ads, Skliku, zbožových srovnávačů, ideálně i Facebook reklamy. Orientace v GA, GTM a dalších kouzelných nástrojích je pro začátek benefit, do budoucna nutnost.

Hledáme do týmu člověka, který se stále vzdělává a hledá nová řešení. Do začátku ti dáme k ruce zkušeného PPCčkaře Kubu, který s tebou projde základy i pokročilé techniky a bude supervizovat tvé účty. Jakmile se naučíš samostatně reklamy spravovat, dostaneš i své vlastní a budeš se podílet i na úvodních analýzách a konzultacích s klienty.

Co tě čeká po nástupu?

Nejdříve bude testovací režim. Dostaneš na starosti jednotky projektů od již zavedených po úplně nové klienty. Společně si u každého projektu řekneme, jaké jsou cíle, PNO, rozpočty a nastavíme si pravidla, jaký bude postup. Jakub ti věnuje podle potřeby čas, aby ses rozkoukal a naučil se potřebné hard skills. Velká dávka vzdělávání bude ale i na tobě.

Jakmile zjistíme, že si pracovně i lidsky sedneme, dostaneš více a více svobody, ale i zodpovědnosti.

Kdo bys měl/a být a jaké potřebuješ dovednosti

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Dobrou teoretickou znalost Google Ads, Skliku, Business manageru, GA a dalších nástrojů
  • Ideálně i nějakou praktickou zkušenost s účty
  • Znalost termínů jako Feedy, Scripty, Tag manager, PNO, akvizice, remarketing, atd.
  • Základní přehled o důležitých prvcích na webu a konverzních cestách (tlačítka, upsell, cross-sell, průchodnost košíkem, atd.)
  • Znalost anglického jazyka – nic velkého, ale část kampaní může být v angličtině.
  • Analytické uvažování s přesahem do byznysu
  • Velký smysl pro detail a pečlivost
  • Chuť učit se nové věci a aktivně navrhovat vylepšení

Co získáš:

  • Plat: od 30 do 60 000 Kč měsíčně při full time – platíme férově a rádi Tě odměníme za dobrou práci
  • Práce na: ze začátku 70-90h měsíčně (poloviční úvazek), podle pokroku eventuelně fulltime
  • Typ úvazku: ŽL nebo HPP
  • Kvartální odměny: podíl na zisku firmy
  • Benefitní program: vzdělávání a účast na zajímavých konferencích dle vlastního výběru
  • Kreativní vyžití: možnost publikovat články a případové studie na náš web a inkasovat za to příjemný bonus
  • Práce v Pardubicích: připoj se k nám v kanclu alespoň jednou týdně
  • Home office: do kanceláře můžeš podle potřeby, není problém i 4 dny v týdnu home office
  • Svoboda času: pracuj kdy chceš a kolik hodin chceš – pokud je vše v pořádku, pracovní doba pro nás nehraje roli
  • Neomezená dovolená: pokud svou práci zvládáš, pracuj klidně méně
  • Příležitost: podílet se na rychlém rozvoji firmy a ovlivňovat, jak se věci dějí
  • Vlastní projekty: podílet se na rozvoji vlastních e-shopů v několika zemích EU

Pošli přes formulář níže, nebo na adresu info@nextvision.cz svůj životopis a něco málo slov o sobě a proč tě marketing baví. Do předmětu emailu piš “Jsem klikař”.

CHCEŠ SE K NÁM PŘIDAT?

Super! Na tvoje CVčko se během dvou dnů někdo od nás mrkne. Ozveme se, jakmile posoudíme, jak nám na pozici zapadáš. Dej nám prosím chvilku na přemýšlení.

Je to tady. Poskytuješ nám své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. Jsme NEXT VISION s.r.o., IČO: 03519881, Bj. Krawce 1377, Choceň, a budeme zpracovávat poskytnuté osobní údaje v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Konec hlášení.